Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@06:30:30 GMT

توزیع 28 هزار ماسک به همت پایگاه بسیج زهیر در یزد

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۴۰۳۰

توزیع 28 هزار ماسک به همت پایگاه بسیج زهیر در یزد

علیرضا آخوندی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس از یزد، با بیان این‌که بسیج در همه امور پشتیبان ملت است، اظهار کرد: پایگاه مقاومت بسیج زهیر امامشهر از اوایل شروع بیماری کرونا در کنار مردم بوده و تا پایان برطرف کردن این ویروس منحوس خواهند ماند.

وی افزود: این پایگاه بنا به نیاز مبرم بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی به ماسک و گان پزشکی اقدام به تهیه و توزیع ۲۷ هزار ماسک و بیش از یکهزار لباس گان پزشکی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول پایگاه مقاومت بسیج زهیر یزد با بیان این‌که تمام نیازمندان محدود استحفاظی این پایگاه شناسایی شدند، گفت: تاکنون بیش از ۷۰۰ بسته معیشتی تهیه و بین خانواده‌های آسیب دیده کرونایی توزیع شده است.

آخوندی تصریح کرد: با کمک‌های مردمی تاکنون بیش از چهار هزار پرس غذای گرم طبخ و بین نیازمندان توزیع شده است.

وی در ادامه با اشاره به مشارکت مطلوب خیرین، تهیه و توزیع ۳۵ بسته کمک تحصیلی شامل کیف و لوازم التحریر و همچنین تأمین چهار سری جهزیه را از دیگر اقدامات انجام شده در پایگاه مقاومت بسیج زهیر عنوان کرد و گفت: تهیه یک دستگاه چرخ خیاطی صنعتی به ارزش ۷۵ میلیون ریال برای یکی از زنان سرپرست خانوار در امامشهر و تأمین هزینه درمان دو بیمار سرطانی از دیگر خدمات بسیجیان یزدی در بحران شیوع کرونا است.

مسئول پایگاه بسیج زهیر قربانی ۲۰ رأس گوسفند نذری را از دیگر خدمات انجام شده دانست و خاطرنشان کرد: با کمک بسیجیان و خیرین محل منزل یک خانواده تحت پوشش مرمت و بازسازی شد.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: یزد پزشکی بیمارستان ها آخوندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۴۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سود شرکت ایلان ماسک نصف شد

شرکت آمریکایی تسلا سه‌شنبه شب پیش‌بینی‌های بد سرمایه‌گذاران را تأیید و اعلام کرد که فروش سه ماهه این سازنده خودروهای برقی ۹ درصد و سود تعدیل شده آن ۴۸ درصد کاهش یافته است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از مارکت واچ، شرکت آمریکایی تسلا سه‌شنبه شب پیش‌بینی‌های بد سرمایه‌گذاران را تأیید و اعلام کرد که فروش سه ماهه این سازنده خودروهای برقی 9 درصد و سود تعدیل شده آن 48 درصد کاهش یافته است.

تسلا در سه ماهه اول سال جاری میلادی  1.13 میلیارد دلار یا 34 سنت به ازای هر سهم درآمد داشت، در حالی که در سه ماهه اول سال 2023، 2.2 میلیارد دلار یا 73 سنت به ازای هر سهم درآمد داشت.

بر اساس این گزارش، فروش تسلا در دوره سه ماهه اول سال جاری میلادی کاهش یافت و به 21.3 میلیارد دلار رسید.

اخراج 10 درصد کارکنان تسلاتسلا روباتاکسی را 8 اوت رونمایی می‌کند

تحلیلگران شرکت‌کننده در نظرسنجی فکت ست FactSet پیش بینی کردند که این سازنده خودروهای الکتریکی درآمد تعدیل‌شده 49 سنت در هر سهم از فروش 22.2 میلیارد دلاری را گزارش کند.

اگرچه سرمایه گذاران تسلا خود را برای اخبار بد آماده کرده بودند، اما سهام این شرکت بیش از 7 درصد رشد کرد.

تسلا در نامه ای به سهامداران ابراز اطمینان کرد که خودروهای جهان در آینده نه تنها برقی بلکه خودران و بدون راننده خواهند بود.

در این نامه آمده است: ما معتقدیم که خودران شدن خودروها در مقیاس وسیع تنها با داده‌های میلیون‌ها وسیله نقلیه و یک خوشه آموزشی عظیم هوش مصنوعی امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد​
  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • ۲۵ نانوایی در شیراز نان کامل توزیع می‌کند
  • ۲۵ نانوایی در شیراز نان کامل توزیع می‌کنند
  • ۲۰ تانکر آب در روستاهای محروم بخش بیارجمند شاهرود توزیع شد
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود
  • توزیع نان کامل در ۲۵ نانوایی شیراز
  • ایلان ماسک: اگر فرازمینی‌ها وجود داشتند من می‌فهمیدم
  • رفع شکستگی خط انتقال آب در شمال شهر نیشابور