Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ فرماندار آستارا روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی قرارگاه غربالگری کرونا در فرمانداری گفت: فرماندار شهرستان به عنوان فرمانده، مدیر شبکه بهداشت و درمان به عنوان معاون و فرمانده سپاه به عنوان فرمانده عملیات قرارگاه هستند و هماهنگی برای پیشبرد امور با همکاری مردم ضروری است.

عباس صابر ادامه داد: کمیته های حمایت و قرنطینه خانگی، پشتیبانی، آموزش همگانی، پایش و نظارت و عملیات قرارگاه فعال هستند و مراقبت باید به طور هوشمند و هدفمند انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: طبق برنامه ‌ریزی و دستورالعمل های مدون، راهکارهای مقابله با کرونا مشخص شده و مدیران با روحیه جهادی فعالیت کنند.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا هم گفت: روحیه بسیجی در عرصه های مختلف زمینه موفقیت ایران را فراهم کرده است و در راه مبارزه با کرونا باید از حالت تدافعی به سمت حالت هجومی پیش برویم.

سرهنگ بهزاد قنبری افزود: باید برای رفع کمبودهای قرارگاه تلاش شود و اهدای ماسک به خانواده ها، استفاده تیم‌های قرارگاه از تب سنج، بیماریابی و غربالگری گسترده تا ریشه کنی بیماری ادامه خواهد داشت.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان آستارا گفت: مراکز درمانی این شهرستان کمبود نیرو دارند و همه پزشکان عضو سازمان نظام پزشکی آستارا با ما همکاری کنند.

دکتر فرید بصیری مقدم ادامه داد: پیگیری، شناسایی و رهگیری هدفمند بیماران در دستور کار است و همه برای اجرای طرح بسیج شوند.

شیوع ویروس کرونا جهان را درگیر خود کرده و بهترین راهکار قطع زنجیره انتقال آن، ماندن در خانه، خودداری از سفر و رعایت پروتکل های بهداشتی است.

بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا آستارا غربالگری دانشگاه های علوم پزشکی بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا آستارا غربالگری دانشگاه های علوم پزشکی بهداشت و سلامت ویروس کرونا آستارا غربالگری دانشگاه های علوم پزشکی بهداشت و سلامت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۴۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر رشید: ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل در وعده صادق کمک کرد

آفتاب‌‌نیوز :

سرلشکر رشید، فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) گفت: آمریکا و ناتو و سنتکام و رژیم صهیونیستی با ۲۴۰ فروند هواپیمای جنگنده و سامانه‌های متعدد ضد موشکی برای مقابله با پهپاد‌ها و موشک‌های ایران به اسرائیل کمک کردند. 

وی در ادامه تاکید کرد: رژیم صهیونیستی جرأت نکرد تصاویری از دو پایگاه نظامی نواتیم و شلاخیم را به دنیا نشان بدهد؛ اگر آمریکایی‌ها، انگلیسی‌ها و فرانسوی‌ها و سنتکام به کمک رژیم صهیونیستی نمی‌آمدند، قطعاً ۸۰ درصد از پرتابه‌های ایران، پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی را درهم می‌کوبیدند.

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص)، گفت: نیروی هوافضای سپاه با ۸۰ درصد توان تهاجمی خود آماده بود تا بنابه‌دستور موج‌های بعدی حمله را آغاز کند؛ اما فرماندهان ایران تشخیص دادند که تنبیه رژیم صهیونیستی در همین حد کفایت می‌کند.

منبع: خبرگزاری میزان

دیگر خبرها

  • نقش ماماها در ارتقای سلامت مادران/ غربالگری و تشخیص زودهنگام سرطان‌ سینه با محوریت ماماها
  • گزارش یک توقف
  • کشف محموله قاچاق پارچه در شهرستان آستارا
  • قرارگاه توسعه صنعت پتروشیمی تشکیل می‌شود
  • تحرک را از مجرمان و مخلان نظم و امنیت خواهیم گرفت
  • سرلشکر سلامی: در شرق مدیترانه راه را بر دشمن می‌بندیم
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • سرلشکر رشید: ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل در وعده صادق کمک کرد
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • زوج سارق دلار از اتباع بیگانه در چالوس دستگیر شدند