Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@15:03:40 GMT

تعدادی از والدین شهدای گرانقدر آسمانی شدند

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۴۵۰۹

تعدادی از والدین شهدای گرانقدر آسمانی شدند

به گزارش خبرنگار حوزه ایثار وشهادت ایرنا، ‌ مرحوم «حاج عوض سلطانی» پدر شهیدان «قربان، رمضان و منوچهر سلطانی» از شهدای شهرستان شیراز در سن ۸۴ سالگی به دلیل کهولت سن و ایست قلبی دعوت حق را لبیک گفت.

شهید «قربان سلطانی» سال ۶۳ در جزیره مجنون به شهادت رسید، شهید «رمضان سلطانی» سال ۶۵ در منطقه شلمچه به فیض شهادت نائل شد و شهید «منوچهر سلطانی» سال ۶۶ در منطقه شلمچه به کاروان شهیدان پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مادر شهیدان «منصوری نوش‌آبادی» آسمانی شد

  «حاجیه خانم سلیمی» مادر بزرگوار شهیدان والامقام «محمد و نعمت‌الله منصوری نوش‌آبادی» پس از تحمل سال‌ها درد فراق فرزندان شهیدش  به جوار حق شتافت.

مراسم تشییع پیکر این مادر بزرگوار از منزل ایشان به طرف آستان مقدس امامزاده محمد نوش‌آباد برگزار و در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده شد.

شهید «محمد منصوری نوش‌آبادی» سال ۴۷ متولد شد و سال ۶۵ در فاو به مقام والای شهادت نایل شد و شهید «نعمت‌الله منصوری نوش‌آبادی» سال ۴۲ متولد شد و سال ۶۵ در عملیات کربلای ۵ در شلمچه به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

پدر شهیدان «بغدادی» به فرزندان شهیدش پیوست

«حاج قدرت‌اله بغدادی» رزمنده و یادگار دوران دفاع مقدس و پدر گرامی شهیدان والامقام «حبیب‌اله و فتح‌اله بغدادی»  دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

پیکر پاک این پدر والامقام روز چهارشنبه  در گلزار شهدای امام زاده هادی‌(ع) در ینگی امام ساوجبلاغ در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده شد.

حاج «قدرت‌اله بغدادی» ساکن هشتگرد از متولیان و هیئت امنای مسجد جامع هشتگرد به همراه ۶ فرزند دلاور خود در دوران انقلاب اسلامی و  ۸ سال دفاع مقدس  با مجاهدت و ایثارگری‌های خود از ارزش‌ها و اهداف نظام و انقلاب اسلامی دفاع کردند.

شهید «حبیب‌اله بغدادی» سال ۴۶ متولد شد و سال ۶۴ در جزیره مجنون در عملیات عاشورا به شهادت رسید و شهید «فتح‌اله بغدادی» سال ۴۷ متولد شد و سال ۶۲ در جزیره مجنون و عملیات خیبر بر اثر اصابت ترکش به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

پدر شهیدان «سعدی» به فرزندان شهیدش پیوست

«حاج فریدون سعدی»  پدر شهیدان «ابراهیم و رضا سعدی» پس از تحمل سالها درد فراق، دارفانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

پیکر پاک این پدر مهربان چهارشنبه با حضور خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در گلزار متبرک شهدای شهرستان رشت به خاک سپرده شد.
شهید «ابراهیم سعدی» سال ۶۱ بر اثر اصابت ترکش در منطقه رقابیه جنوب اهواز و شهید «رضا سعدی» سال ۶۷ در عملیات بیت المقدس ۷ منطقه شلمچه مفقود و به شهادت رسید.

مادر شهیدان «فریس آبادی» آسمانی شد

حاجیه خانم «راضیه آب‌بریان» مادر شهیدان «علیرضا و محمدرضا فریس آبادی» پس از یک دوره بیماری در سن ۷۹ سالگی در بیمارستان مصطفی خمینی دار فانی را وداع گفت و به دو فرزند شهیدش پیوست.

پیکر مادر شهیدان فریس آبادی، پس از تشییع در قطعه ۲۵ گلزار شهدای بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد.

شهیدان علیرضا فریس آبادی هفتم فرودین ماه ۱۳۶۱ در عملیات فتح المبین و  محمدرضا ۱۵ آذر ۱۳۸۴ در سانحه سقوط هواپیما به درجه رفیع شهادت رسیدند.

پدر شهیدان «کریمی» آسمانی شد

«حاج خیبر کریمی» پدر شهیدان والامقام «میکائیل و فضایل کریمی» از شهدای شهرستان زنجان پس از تحمل سال‌ها دوری از فرزندان، دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

شهید «میکائیل کریمی» سال ۴۲ در شهرستان زنجان دیده به جهان گشود و سال ۶۲ با سمت فرمانده گردان ١۴ ‌امام حسین در جزیره مجنون عراق بر اثر اصابت ترکش به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکرش را در مزار پایین زادگاهش به خاک سپردند.  

شهید «فضایل کریمی» سال ۴۵ در شهرستان زنجان دیده به جهان گشود و سال ۶۲ در جزیره مجنون عراق به درجه رفیع شهادت نائل آمد. پیکرش مدت‌ها در منطقه بر جای ماند و سال ۷۵ پس از تفحص در مزار پایین زادگاهش به خاک سپرده شد.

برچسب‌ها والدین شهدا بنیاد شهید و امور ایثارگران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: والدین شهدا بنیاد شهید و امور ایثارگران والدین شهدا بنیاد شهید و امور ایثارگران اخبار کنکور فرزندان شهیدش پیوست درجه رفیع شهادت خاک سپرده شد جزیره مجنون مادر شهیدان پدر شهیدان فریس آبادی شهادت نائل متولد شد آسمانی شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۴۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مدیرکل اتباع کرمان با خانواده شهیدان آچکزهی

خضری پور مدیر کل امور اتباع و مهاجرین‌ خارجی استانداری کرمان با خانواده شهدای حادثه تروریستی کرمان دیدار کرد.

خضری پور با خانواده شهیدان رضا نورزهی ، محمد قاسم‌ احمدی ، راز گل علیزهی ، معصومه ، لطیفه و نازنین آچکزهی از شهدای افغانستانی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان دیدار و ضمن شنیدن صحبت‌های خانواده شهدا، پیگیر حل مشکلات آنان شد.

گفتنی است در این حادثه شهیده راز گل آچکزهی و معصومه ، لطیفه ، نازنین ( مادر و فرزندان ) به شهادت رسیدند خانواده ای که در واقعه گلزار شهدای کرمان چهار شهید را تقدیم‌ نموده و دو نفر از فرزندان این خانواده مجروح شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • شهادت یک خبرنگار دیگر در غزه؛ شمار شهدای جنگ غزه به 34هزار و 305 شهید رسید
  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • تعداد شهدای غزه به ۳۴۳۰۵ نفر رسید
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • آسمانی شدن مادر شهید در فرادنبه
  • آشنایی نسل جوان جامعه با ایثارگری‌های شهدا
  • بایدها و نبایدهای رفتاری در برخورد با کودکان و 7 اشتباه والدین در تربیت فرزندان
  • دیدار مدیرکل اتباع کرمان با خانواده شهیدان آچکزهی
  • آسمانی شدن مادر شهید عباسی در کازرون
  • خانواده سالم و منسجم، محور سلامتی