Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - معاون اول رئیس جمهور در دستوری به وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد که کارمندان مشمول انتقال از پایتخت به شهرستان، می توانند وام مسکن تا سقف اعلام شده در تهران را دریافت کنند.
به گزارش خبرگزاری آریا ، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور دوم آذر ماه مصوبه 28 آبان ماهِ هیئت دولت در خصوص آئین نامه وظایف دستگاه‌های اجرایی در قبال متقاضیان انتقال از تهران به شهرستان را به دستگاه‌های مربوطه از جمله وزارت راه و شهرسازی ابلاغ کرد که بر اساس آن، شرایط مذکور در آئین نامه، علاوه بر انتقال از تهران، به هفت کلانشهر تبریز، مشهد، اصفهان، شیراز، کرج، اهواز و قم تعمیم داده شده است؛ ضمن اینکه شهرهای تا حاشیه 50 کیلومتری اطراف تهران - از جمله شهرهای جدید - مشمول این آئین نامه نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس ماده 4 این آئین نامه، وزارت راه و شهرسازی مکلف است متقاضیان انتقال از تهران به شهرستان را در اولویت طرح‌های مسکنی دولتی یا «طرح‌های واگذاری مسکن با حمایت وزارت راه و شهرسازی» قرار دهد.
خاطرنشان می‌شود، در حال حاضر تنها طرح مسکنی دولتی در حال اجرا، طرح اقدام ملی مسکن است.
همچنین در آئین نامه مذکور آمده: تسهیلات ودیعه مسکن، جعاله تعمیرات مسکن و خرید مسکن به این افراد، تا سقف مذکور در قانون پرداخت خواهد شد.
گفتنی است در حال حاضر سقف تسهیلات مسکن در تهران شامل ودیعه مسکن 50 میلیون تومان، جعاله 40 میلیون تومان و خرید مسکن 100 (برای متقاضیان فردی و 200 برای متقاضیان زوجین) در نظر گرفته است.

-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی آئین نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۴۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۲۴۰۰ متقاضی تعویض خودروی فرسوده به محیط زیست کردستان

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: بر خلاف آنچه از سوی مدیرکل محیط زیست کردستان اعلام شده، شهرداری سنندج پیرو مکاتبه این دستگاه مبنی بر معرفی متقاضیان برای دریافت تسهیلات خودروهای فرسوده، ۲۳۴۳ نفر را به این دستگاه معرفی کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، حمید خضری با اشاره به مباحثی که روز گذشته مدیرکل محیط زیست کردستان در نشست خبری با اصحاب رسانه مبنی بر اینکه «در نامه‌ای به دفتر شهری و شهرداری‌های استان، خواستار معرفی متقاضیان دریافت تسهیلات تعویض خودرو فرسوده شده‌ایم و حال که حدود سه ماه از آن نامه‌نگاری می‌گذرد هنوز پاسخی دریافت نکرده‌ایم» اظهار کرد: استفاده از چنین ظرفیتی که می‌توان شهر سنندج را از وجود خودروهای فرسوده نجات دهد برای شهرداری سنندج از اهمیتی زیادی برخوردار بوده و به عنوان خدمت‌گذار مردم هرگز کوتاهی صورت نگرفته است.

وی افزود: شهرداری سنندج در زمینه معرفی خودروهای فرسوده متقاضی دریافت تسهیلات بلافاصله بعد از مکاتبه اداره کل محیط زیست، در تاریخ بیست‌وهفتم دی سال گذشته لیست دو هزار و ۳۴۳ نفری متقاضیان تسهیلات تعویض خودروهای فرسوده را با امضای شهردار سنندج ارسال کرده است.

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: ضمن انجام مکاتبه و ارسال لیست متقاضیان در پیگیری‌هایی که از اداره کل محیط زیست انجام گرفت اعلام کردند فعلاً اعتباری تخصیص پیدا نکرده است و به محض تخصیص اطلاع خواهیم داد که تا این لحظه هیچ خبری از سوی آن دستگاه داده نشده است.

کد خبر 747431

دیگر خبرها

  • خبر خوش وزارت راه و شهرسازی به متقاضیان نهضت مسکن ملی
  • پروژه ۳۸۴ واحدی مسکن ساوه هفته آینده آماده تحویل موقت است
  • خبرخوش رئیس صدا و سیما درباره حق‌پخش فوتبال
  • تایید نهایی ۵۷۲ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در اردل
  • ابلاغ آئین نامه اجرایی جشنواره شنای آب‌های آزاد کیش
  • هشدار راه و شهرسازی استان تهران به متقاضیان مسکن طرح جوانی جمعیت
  • امتیازات اراضی طرح جوانی جمعیت قابل خرید وفروش نیست
  • ۱۰۰۰ هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود
  • معرفی ۲۴۰۰ متقاضی تعویض خودروی فرسوده به محیط زیست کردستان
  • بلاتکلیفی مسکن ملی نورآباد از زبان متقاضیان