Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از قشم در این نشست مصطفی مازندرانی رییس یگان حفاظت از اراضی ملی و اجرائیات این سازمان و دبیر این نشست گزارشی از آمار و عملکرد این یگان ارائه کرد و خواستار تعیین تکلیف برخی از مسایل و موضوعات مربوط به اراضی در سطح جزیره قشم شد.
وی در این گزارش با ارائه آمار رفع تصرفات انجام شده از ابتدای سال جاری در جزیره قشم از سوی یگان حفاظت از اراضی ملی و اجرائیات سازمان منطقه آزاد قشم از کمیته حفاظت از اراضی ملی و دولتی این سازمان خواستار رسیدگی به اراضی تصرفی در روستاهای طولا و تلمبو، تعیین تکلیف موضوع ماهی خشک در روستای رمچاه و مواردی مانند جزیره هنگام، ساحل یکی از مراکز اقامتی تفریحی قشم و برخی موضوعات اداری و اجرایی درخصوص فعالیت های این یگان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس این گزارش محدثه رزمجو مدیر حقوقی و قراردادهای سازمان منطقه آزاد قشم نیز در این نشست به تفصیل در خصوص اقدامات حقوقی این سازمان درخصوص رفع موانع فعالیت های یگان حفاظت از اراضی ملی و اجرائیات سازمان توضیح داد و بهادر طالبی زاده سرپرست مدیریت املاک و مستغلات سازمان هم مواردی را برای هماهنگی اقدامات این یگان با این مدیریت مطرح کرد.
گفتنی است رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم رهنمود های لازم را درخصوص هریک از موارد مطرح شده در این نشست ارائه کردند.

46

کد خبر 1459606

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مناطق آزاد سازمان منطقه آزاد قشم حفاظت از اراضی ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۴۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی یک هکتار از اراضی ملی بابل

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کردو بر اساس وظیفه ذاتی نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی انجام یک فقره تبصره ذیل ماده ۵۵ به مساحت تقریبی یک هکتار از ید متجاوزین خارج و اعاده به وضع سابق گردید این ماموریت با حضور نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی واحد بندپی شرقی و نیرو‌های حفاظتی شرکتی انجام شد.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • شناسایی سه هزار مورد تغییر کاربری اراضی کشاورزی در آذربایجان‌غربی
  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید
  • رفع تعرض از ۱۷۷ هکتار زمین دولتی
  • اجرای ۲۲ فقره رفع تصرف در استان اصفهان
  • رفع تعرض از ۱۷۷ هکتار زمین دولتی در سراسر کشور
  • مقابله با ۳ فقره تعرض به اراضی ملی و دولتی در خوزستان
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی بابل
  • رفع تصرف ۱۲۶ هزار مترمربعی اراضی ملی در خوزستان
  • ۳ هزار مورد تغییرکاربری زمین‌های‌کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد
  • آزادسازی یک هکتار از اراضی ملی بابل