Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان کهگیلویه وبویراحمد از انجام ۵۹هزار و ۸۱۴ فقره بازرسی در ۸ ماهه نخست سال جاری از واحد های صنفی استان خبر داد و گفت: طی ۸ماهه نخست سال جاری در راستای کنترل و نظارت بر بازار در استان با انجام بازرسی های یاد شده تعداد ۲ هزار و۶۴۱ پرونده تخلف برای اصناف متخلف تشکیل گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ سالار حسین پور اظهار داشت: طی ۸ ماه سال جاری در راستای کنترل و نظارت بر بازار در این استان با انجام بازرسی های فوق تعداد ۲هزار و۶۴۱ پرونده تخلف برای اصناف متخلف تشکیل گردید.

وی افزود: این بازرسی ها منجر به تشکیل ۲۶۴۱فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش ۴۷ میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال شد که جهت رسیدگی بیشتر به مراجع ذیصلاح ارجاع گردید.

رییس سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان در ادامه گفت : دراین بازه زمانی وطی  گشت های مشترک با نهاد های همکار ونظارتی، ۴ هزار و ۳۱۷مورد بازرسی از واحد های نانوایی استان انجام که منجر به تشکیل ۳۷۳ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش  یک میلیارد و۱۵۷ میلیون ریال شد که جهت رسیدگی بیشتر به تعزیرات حکومتی استان ارجاع گردید.

حسین پور عنوان کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز،تعداد ۳۰۵۸ فقره بازرسی انجام شده و ۲۶ فقره پرونده قاچاق به ارزش ۱۳۸میلیون و ۴۴۰هزار ریال تشکیل و به مراجع ذیصلاح ارجاع گردید.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان درپایان به عملکرد این سازمان در راستای اجرای طرح ویژه مبارزه با ویروس کرونا اشاره نمود و یادآور شد:

از ابتدای طرح که از اوایل اسفند ۹۸ شروع شده تا کنون، تعداد ۲۹ هزار و ۷۵۰ فقره بازرسی و درقالب ۹۱۲ گشت مشترک نظارتی با همراهی سایر دستگاه ها انجام پذیرفته که در این راستا تعداد ۱۰۶۲ واحد صنفی به علت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پلمپ و ۶۹۵ واحد صنفی دیگر منجر به تشکیل پرونده  به ارزش ۶ میلیارد و ۴۱۲ میلیون ریال گردیده که جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازرسی صنفی پرونده تخلف فقره بازرسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۴۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سکه‌های دوره اشکانی از مسافر قطار

فرمانده پلیس راه‌آهن فرماندهی یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا از کشف سکه‌های عتیقه مربوط به دوران اشکانیان از یکی از مسافران این ایستگاه خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار حشمت اله ملکی درباره جزئیات این خبر گفت: مأموران پلیس مستقر در سالن ایستگاه راه آهن اندیمشک حین کنترل و بازرسی اثاثیه مسافران از طریق دستگاه ایکس ری به بار همراه شخصی مظنون شدند پس از بازرسی بار این مسافر همکاران تعداد ۷۳ عدد سکه قدیمی را که به طرز ماهرانه‌ای در کیف جاساز شده بود کشف و ضبط کردند. 

وی ادامه داد: برابر اعلام کارشناس میراث فرهنگی شهرستان اندیمشک سکه های کشف شده مربوط به دوره اشکانیان بوده و ارزش ریالی آن در حدود دو میلیارد ریال برآورد شده است.

 ملکی با بیان اینکه متهم به همراه اموال مکشوفه برای سیر مراحل قانونی به مقر پلیس منتقل شد، گفت: این فرد درحین تشکیل پرونده به ماموران پیشنهاد رشوه داده و حتی اعلام کرد که حاضر است تمامی سکه‌ها را در ازای آزادی به ماموران بدهد که این موضوع نیز در پرونده‌اش درج شد.

فرمانده پلیس راه آهن کشور با بیان اینکه با استعلام بعمل آمده از سامانه پلیس مشخص شد که این فرد دارای سوءسابقه است، گفت:‌در نهایت متهم به بزه انتسابی اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کمتر از یک درصد خطا در مراجع حل اختلاف استان وجود دارد
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی استان ۲۱۸ میلیارد ریال است
  • کشف سکه‌های دوره اشکانی از مسافر قطار
  • پلمب ۶۵ واحدصنفی املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب ۶۵ مشاور املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب ۶۵ واحد صنفی فاقد پروانه کسب مشاورین املاک و خودرو در کرمان