Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@21:37:33 GMT

افزایش اسرای فلسطینی مبتلا به کرونا

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۴۸۴۷

کمیته رسیدگی به امور اسرای فلسطینی از افزایش شمار اسرای مبتلا به ویروس کرونا در سایه اهمال و بی‌توجهی مقامات رژیم صهیونیستی، خبر داد. ناطقان: به نقل از العهد، کمیته رسیدگی به امور اسرای فلسطینی از افزایش شمار اسرای فلسطینی مبتلا به کرونا خبر داد و اعلام کرد که ۲ اسیر فلسطینی دیگر در زندان‌های رژیم صهیونیستی به ویروس کرونا مبتلا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش، کمیته رسیدگی به امور اسرای فلسطینی همچنین بیان کرد که تا این لحظه در مجموع ۱۳۷ اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی به کرونا مبتلا شدند که بیشتر آنها در زندان جلبوع محبوس هستند.

جنبش های حماس و جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه های جداگانه ای به رژیم صهیونیستی نسبت به بی توجهی در قبال درمان اسرای مبتلا شده به ویروس کرونا هشدار دادند. این دو جنبش اعلام کردند: نهادهای حقوقی بین المللی باید به وظایف خود در قبال حمایت از اسرای فلسطینی و اجرای کامل پروتکل های بهداشتی در بازداشتگاههای رژیم صهیونیستی عمل کنند.

جنبش های حماس و جهاد اسلامی همچنین تأکید کردند که نزدیک به ۹۵ اسیر فلسطینی در زندان جلبوع به ویروس کرونا مبتلا شده اند و این مسأله بیانگر بی توجهی رژیم صهیونیستی نسبت به سلامت اسرای فلسطینی است.

پیش از این نیز گزارش شده بود که نگرانی ها در خصوص گسترش ویروس کرونا در میان اسرای فلسطینی افزایش یافته است به طوری که خانواده های این اسرا، نسبت به نحوه برخورد با مبتلایان در زندان های رژیم صهیونیستی ترس و نگرانی دارند.
منبع: مهر برچسب ها: اسرای فلسطینی ، کرونا ، مبتلا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: اسرای فلسطینی کرونا مبتلا رژیم صهیونیستی ویروس کرونا اسرای فلسطینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۴۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یک خبرنگار دیگر فلسطینی در بمباران خانه‌اش در غزه

منابع خبری از شهادت یک خبرنگار فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش ایسنا، محمد بسام الجمل، خبرنگار فلسطینی شب گذشته در جریان بمباران خانه‌اش در منطقه الجنینه در شرق رفح توسط رژیم صهیونیستی به شدت مجروح شد.

طبق گزارش خبرگزاری شهاب، این خبرنگار صبح امروز به شهادت رسید.

سندیکای خبرنگاران فلسطینی در اواخر فروردین امسال در گزارشی از شهادت و زخمی‌شدن ۱۵ خبرنگار در جنایات رژیم صهیونیستی طی ماه مارس در نوار غزه خبر داد.

 در ماه مارس، نیروهای اشغالگر ۱۰۵ جنایت و تخلف علیه روزنامه‌نگاران فلسطینی مرتکب شدند که طی آن ۶ خبرنگار شهید و ۹ تن دیگر مجروح شدند.

به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، کمیته آزادی‌ها وابسته به سندیکای روزنامه‌نگاران فلسطینی در بیانیه‌ای اعلام کرد از این ۶ خبرنگار سه تن به دلیل بمباران خانه‌هایشان به شهادت رسیدند. سه خبرنگار دیگر هم بر اثر اصابت گلوله و ترکش شهید و ۹ تن دیگر زخمی و در وضعیت وخیم به سر می‌برند.

این بیانیه می‌افزاید که ارتش اشغالگر ۱۰۵ جنایت و تخلف از جمله تخریب ۱۲ مؤسسه و خانه متعلق به خبرنگاران در نوار غزه، دستگیری هشت خبرنگار، ۲۴ مورد تخریب و ضبط تجهیزات روزنامه‌نگاری و ۲۲ مورد بازداشت تیم روزنامه‌نگاری برای اخلال در کار را مرتکب شده است.

نقض آزادی مطبوعات به‌ویژه با بسته‌شدن شبکه تلویزیونی فلسطین در شهر قدس و با اخراج تعدادی از خبرنگاران برای پوشش‌ندادن رویدادهای این شهر و اطراف مسجدالاقصی تشدید شده است.

طبق گزارش منابع خبری از هفتم اکتبر تا کنون بیش از ۱۳۰ خبرنگار در غزه به شهادت رسیدند.

این اتحادیه اطمینان داد که همواره به دنبال تعقیب رژیم صهیونیستی در برابر دادگاه‌های بین‌المللی برای جنایات ارتکابی علیه روزنامه‌نگاران است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • نتانیاهو مانع از انعقاد توافق درباره جنگ غزه می‌شود
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • افزایش شهدای غزه به ۳۴۳۰۵ نفر
  • نسل کشی صهیونیست ها همه جامعه فلسطین در غزه را هدف قرار داده است
  • شهادت یک خبرنگار دیگر فلسطینی در بمباران خانه‌اش در غزه
  • حمله‌های شبانه ارتش رژیم صهیونیستی به رفح
  • پیام هشدارآمیز القسام: زمان برای آزادی اسرای صهیونیست رو به پایان است + فیلم
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • ۳۰ژنرال و افسر اسرائیلی در اسارت حماس/حضور سنوار در مناطق عملیاتی