Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@00:17:13 GMT

پنالتی پرماجرا علیه کلین شیت فروزان (عکس)

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۴۹۱۶

گادوین منشا مهاجم نیجریایی تیم گل گهر چهارمین گل خود را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه فولاد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در دقیقه ۵ بازی گل گهر - فولاد و در شرایطی که کنترل بازی در دست شاگردان جواد نکونام بود، گل گهری ها روی یک ضد حمله سریع از جناح چپ به سمت دروازه فولاد حرکت کردند که خطای موسی کولیبالی روی میلاد زکی پور، گل گهر را صاحب پنالتی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بعد از شادی اولیه و در شرایطی که نیمکت فولاد به این موضوع اعتراض داشت، گادوین منشا پشت سربه پنالتی ایستاد و با ضربه به سمت چپ خود، توپ را هدر داد.

 

در این صحنه محسن فروزان دروازه بان باتجربه فولاد که دو گام به جلو آمده بود، با شیرجه به سمت راست خود ضربه منشا را مهار کرد و البته منشا در برگشت هم در حالی که فرصت خوبی برای باز کردن دروازه حریف داشت، توپ را به اوت زده بود.

در حالی که فروزان در آغوش هم تیمی هایش بود، کمک داور بازی توجه داور را به خود معطوف کرد و باتوجه به بیرون آمدن فروزان از خط دروازه، از داور خواست تا ضربه را تکرار کند. این مسئله با واکنش بسیار شدید نیمکت فولاد همراه بود اما در نهایت داور روی تصمیم کمک خود ایستاد و این بار منشا با ضربه آرام برخلاف جهت دروازه را گشود.

 

این تصاویر چگونگی ماجرا را توضیح می‌دهد؛ از لحظه اعلام پنالتی تا دورخیز گادوین منشا و خوشحالی فروزان که البته نیمه کار ماند و تیم میزبان لحظاتی بعد مشغول شادی شدند.

 

 

 

 

فولاد خوزستان گادوین منشا محسن فروزان گل گهرسیرجان پارس جنوبی جم

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولاد خوزستان گادوین منشا محسن فروزان گل گهرسیرجان پارس جنوبی جم گادوین منشا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۴۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخراج عالیشاه اشتباه بود؛ پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد

کارشناس داوری فوتبال کشورمان، گفت: بیژن حیدری قضاوت خوبی نداشت و نه تنها یک پنالتی به سود پرسپولیس نگرفت بلکه از سوی بازیکن سپاهان فریب خورد و به اشتباه عالیشاه را اخراج کرد.

به گزارش مشرق، هادی دزفولی با اشاره به دیدار فیزیکی و سخت دو تیم پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر فوتبال ایران، تاکید کرد: متاسفانه در دیداری که بیش از ۴۰ خطا داشت داور نتوانست به خوبی قضاوت کند و بازی از دست بیژن حیدری در رفت.

وی ادامه داد: اعتقاد حیدری قضاوت خوبی در این بازی نداشت و یک پنالتی که بر روی آل‌کثیر اتفاق افتاد را ندید و نگرفت.

این کارشناس داوری تاکید کرد: اینکه داور تا این حد با خشونت با بازیکنان صحبت می‌کند درست نیست، کار او قضاوت است و باید شخصیت داوری را حفظ کند اما او امشب از فاکتورهای داوری فاصله داشت. حیدری در کل قضاوت خوبی نداشت و روند بازی از دست او خارج شده بود.

دزفولی در مورد اخراج عالیشاه گفت: برخی داوران اشتباه می‌کنند و برخی دیگر به دلیل عدم اشراف و آگاهی مرتکب این اتفاق می‌شوند، در صحنه اخراج عالیشاه داور اشتباه کرد و فریب بازیکن سپاهان را خورد. حرکت عالیشاه و دستی که روی صورت بازیکن سپاهان گذاشت به هیچ عنوان مستحق اخراج نبود و تنها می‌توانست به او کارت زرد بدهد اما به اشتباه اخراج کرد.

وی در واکنش به این سئوال که چرا کمک داور با وجود نزدیک بودن به این صحنه دخالتی نکرد و به داور اطلاعات درست را نداد، یادآور شد: متاسفانه برخی از کمک داوران در چنین مواقعی ترجیح می‌دهند سکوت کرده و تصمیم را به داور واگذار کنند که اشتباه است و شاهد چنین اتفاقاتی هستیم.

دیگر خبرها

  • آمار خاص پرسپولیس برای پیشی گرفتن از استقلال
  • گلر لیگ‌ برتری 1 ماه و 24 روز دور از کلین‌شیت!
  • واکنش‌ها به درخشش رونالدو؛ او تا ۷۰ سالگی ادامه می‌دهد!
  • رونالدو، همچنان سوژه جذاب رسانه‌های بزرگ
  • پنالتی واضح بود، داور نگذاشت PSG ناامید برگردد!
  • رفتار جونمردانه کریستیانو رونالدو با سادیو مانه
  • راز محبوبیت کریستیانو رونالدو
  • در بازی تراکتور - استقلال همه ضرر کردند؛ به جز رقیب سرسخت حسین حسینی!
  • اخراج عالیشاه اشتباه بود؛ پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد
  • بدل کارلوس در اصفهان دیده شد! (عکس)