Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شریعتی ظهر امروز در گفتگویی رسانه ایی به آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان خوزستان اشاره کرد و افزود: از ۲۶ آبان ماه سال جاری روند ابتلاء به کرونا در استان کاهشی است و این روند همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه قریب به ۵۸۰ بیمار بستری شده کرونایی در استان داریم که این رقم نسبت به هفته‌های قبل کمتر است، اظهار کرد: همچنین تخت‌های مراقبت‌های ویژه در بیمارستان‌های استان در حال کاهش است و تعداد بیماران ترخیصی از بیمارستان نیست به بستری‌شدگان بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خوزستان با تأکید بر اینکه شرایط کرونایی استان رو به بهبود است، به اعمال محدودیت‌های کرونایی در خوزستان اشاره کرد و گفت: همه دستگاه‌های اجرایی از جمله سپاه، بسیج، نیروی انتظامی، پلیس راه و راهور به طور شبانه‌روزی در این زمینه تلاش می‌کنند.

شریعتی با تأکید بر همکاری ممردم استان در اعمال این محدودیت‌ها، اضافه کرد: پلیس راه و راهور ورودی‌های اهواز و کارون را کنترل و مدیریت می‌کنند و طبق مقررات از پیش تعیین شده، نخست رانندگان را ارشاد و با خاطیان برخورد می‌کنند.

وی در پایان گفت: امید است که روند کاهش بیماری کرونا در خوزستان ادامه داشته باشد تا بتوان این بیماری را در استان کنترل و ریشه‌کن کرد؛ لذا باید این مقررات به طور کامل رعایت شوند تا این روند کاهشی با سرعت بیشتری در استان طی شود.

کد خبر 5080629

منبع: مهر

کلیدواژه: غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان شهرستان کارون اهواز محدودیت های کرونایی ویروس کرونا محدودیت های کرونایی هفته بسیج شیوع کرونا شیراز کرمانشاه آمار کرونا گرگان بارش باران بوشهر کمک مومنانه بسیج بارش برف ستاد ملی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۵۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد

نادیا زکالوند: این مرد ۷۲ ساله هلندی، که نام او فاش نشده است، به نقص ایمنی شدیدی مبتلا بود و سال ۲۰۲۲ گرفتار یکی از گونه‌های ویروس کرونای اُ-میکرون شد. او پیش از ابتلا چند بار واکسن کوید۱۹ هم زده بود. از همان زمان او هر بار که آزمایش کرونا می‌داد، مثبت می‌شد و این بیماری آنقدر ادامه یافت تا سرانجام مرد نگون‌بخت اکتبر سال گذشته فوت کرد.

بیماری کرونای این مرد ۲۰ ماه طول کشید که طولانی‌ترین مورد در نوع خود بوده است. پزشکان برای کمک به او درمان‌های گوناگونی را پیشنهاد داده بودند که متاسفانه هیچ‌کدام فایده نداشت.

سیستم ایمنی بدن او آنقدر قوی نبود تا بتواند با ویروس کرونا مبارزه کند. حتی داروهای پادتن هم به‌کارش نیامدند.

بیماران مبتلا به کرونا معمولا پس از گذشت چند روز یا نهایت چند هفته درمان می‌شوند اما این مرد ۷۲ ساله، ۶۱۳ روز گرفتار این بیماری بود.

محققان در بررسی‌های این بیمار متوجه وجود حدود ۵۰ جهش ویروس کرونا در بدن شده بودند. این جهش‌ها توانسته بودند در سیستم ایمنی بدن این مرد اختلال ایجاد کنند که در نهایت جان او را گرفتند.

منبع:

odditycentral

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899244

دیگر خبرها

  • گردوغبار ۱۰۶۹ نفر را در خوزستان راهی بیمارستان کرد
  • استمرار روند کاهشی تورم، رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل و مراقبت جدی است
  • تقدیر از کارگران شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون
  • استمرار روند کاهشی تورم و قیمت ارز نیازمند مراقبت جدی است
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌های پلاستیکی
  • دور جدید اجراهای پاپ در استان خوزستان آغاز شد
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌ها پلاستیکی
  • ماجرا‌های کنسرت «سیروان خسروی» در اهواز تکرار نمی‌شود
  • ماجراهای کنسرت «سیروان خسروی» در اهواز تکرار نمی‌شود
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد