Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@17:34:58 GMT

تعریف و تمجید جوردی آلبا از خرید جدید بارسلونا

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۵۳۸۸

تعریف و تمجید جوردی آلبا از خرید جدید بارسلونا

جوردی آلبا معتقد است سرجینیو دِست می تواند برای بارسا مدافع راست بزرگی باشد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسا در غیاب ستاره هایش کار دشواری برای برتری بر دیناموکیف نداشت و این تیم را در زمینش 0-4 شکست داد. هر 4 گل بارسا در نیمه دوم به ثمر رسید و این سرجینیو دِست بود که توانست در ابتدای نیمه دوم قفل دروازه دینامو را باز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

جوردی آلبا که در نیمه دوم وارد زمین شد و پاس گل چهارم را هم به آنتوان گریزمان داد، در پایان بازی از سرجینیو دِست تعریف و تمجید کرد:« او جوان است و انگیزه های بالایی دارد. خصوصیات سرجینیو با سبک بازی بارسا هماهنگ است و کاملا به کار تیم می آید. کیفیت او بالاست و می تواند سال ها بازیکنی موثر برای بارسا باشد.»

 

 

 

 

کومان شب گذشته به متئوس فرناندز، کنراد دلا فوئنته، مینگسا، آلنیا و ریکی پویج نیز برای اولین بار در لیگ قهرمانان میدان داد. آلبا در این رابطه گفت:« خوشحالم که ستاره های جوان تیم فرصت بازی در لیگ قهرمانان را پیدا کردند. کسانی که شانس بازی زیادی ندارند و حالا بر تجربیات شان افزوده شده است.»

 

انتقادات:« 9 سال است برای بارسا بازی می کنم و به این شرایط عادت دارم. تقریبا هر سال همین شرایط است و وقتی نتیجه نمی گیرید، انتقادات طبیعی هستند. امتیازات زیادی از دست داده ایم و البته خوش شانس هم نبوده ایم. تیمی خوب با کادر فنی باکیفیت داریم و این روند را تغییر خواهیم داد.»

 

بارسلونا یوردی آلبا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا یوردی آلبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۵۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ژاوی در بارسا یک فصل دیگر هم ادامه دارد

رئیس باشگاه بارسلونا در نشست خبری گفت: امروز باعث افتخار من است که ادامه حضور ژاوی را به عنوان مربی تیم اعلام کنم. می‌دانیم که او قبلا رفتنش در پایان فصل را اعلام کرده بود، اما اکنون خبر خوبی دارم که صحبت کرده‌ایم و او به پروژه‌اش ادامه خواهد داد. او مشتاق به ادامه‌دادن پروژه‌اش است و ما مطمئن‌ایم که این بهترین خبر برای بارساست.

او در ادامه گفت: تجربه من به عنوان رئیس باشگاه این است که ثبات بسیار مهم است. دلیل دیگری هم وجود دارد. در بارسلونا در توانایی ژاوی شکی نداریم و همه با این موضوع موافق‌اند. وقتی موقعیت‌های پیچیده را تحلیل می‌کنیم، همیشه مربی‌ای را می‌خواهیم که بارسا را در ذهن داشته باشد و او را درک کند. بهترین تصمیم بدون شک ادامه‌دادن با ژاوی است.

لاپورتا در پایان گفت: حضور ژاوی در کنار بازیکنان مهم است. من خوشحالم، زیرا این نتیجه‌ای است که می‌خواهیم. ما از این تصمیم حمایت می‌کنیم. دیروز مستقیما با ژاوی صحبت کردیم و به او تبریک گفتیم. می‌توانم بگویم فصل گذشته یک لیگ تاریخی را بردیم. ژاوی و کادرش این شجاعت را دارند که این مسئولیت را بر عهده بگیرند.

او از تغییرات در کادر فنی بارسا خبر داد و اظهار کرد دکو، مدیر ورزشی باشگاه، در جریان این مسائل است و آن‌ها قصد تقویت ژاوی را دارند.

دیگر خبرها

  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد
  • ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!
  • ماندن یا رفتن ژاوی هیچ ربطی به من ندارد!
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • حضور ژاوی در بارسا یک فصل دیگر هم ادامه دارد
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد