Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد مهران مرادی در آیین اختتامیه شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در بخش فیلمسازان بسیجی که بعد از ظهر امروز برگزار شد، گفت: ۵ آذر سالروز تأسیس بسیجی است که به فرمان حکیمانه امام ساخته شد و امروز با گذشت ۴۱ سال به یک پدیده شگفت‌آور تبدیل گشته و امنیت کیان اسلامی را مردمی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بسیج ۲ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده که میانگین سنی آن‌ها ۲۲ سال و ۷۰ درصد آنها مجرد بودند که هیچ جای دنیا سراغ نداریم که این گونه پای نظام مقدسشان بمانند.

مرادی تصریح کرد: بسیج بعد از تأسیس دارای کارنامه درخشان و زرینی است و رتبه‌های عالی در حوزه‌های مختلف دفاع مقدس کسب کرده، همچنین از ابتدا تا انتهای جنگ ۳۰۰ گردان بسیجی در جبهه‌های حق علیه باطل جنگیدند یعنی در کنار این سپاه یک سپاه مردمی دیگری نیز وجود داشت که با توجه به این که سازماندهی نشده بودند با عنایت خداوند در این دوره خوش درخشیدند.

هنرمندان به عنوان اثرگذارترین قشر درجنگ نرم خوش درخشیدند
 وی با بیان اینکه بسیج در دوران بعد از دفاع مقدس و سازندگی نیز تمام قدرت در خدمت نظام قرار گرفت، تصریح کرد: بسیج در حوزه علم و فناوری نیز وارد شد و شتاب خوبی در حوزه‌های علمی کسب کرد همچنین در دوره جنگ نرم هنرمندان به عنوان اثرگذارترین قشر در این حوزه خوش درخشیدند و تهدیدهای دشمن را خنثی کردند.

جانشین فرماندهی سپاه چهارمحال و بختیاری بیان کرد: امروز ۲۶ متولی امور فرهنگی در کشور مشغول خدمت هستند که اگر کمک کنند وضعیت بهتر از از این خواهد بود پس در جنگ نرم که مراتب از جنگ سخت دشوارتر است دشمن به دنبال نفوذ در باورها و اعتقادات است لذا هنرمندان که در خط مقدم جنگ نرم هستند باید هشیارتر شوند.

مرادی با بیان اینکه هنر یکی از اثربخش‌ترین ابزارهایی است که می‌توان به کمک آن در مقابل جنگ نرم ایستادگی کرد، ادامه داد: هنر در هر دو جبهه اثرگذاری خوبی دارد لذا در حوزه انقلاب باید با زبان هنر و شعر که اثربخشی بیشتری دارد با مخاطبان سخن گفت.

وی تغییر افکار مردم را یکی از اهداف دشمن در جنگ نرم دانست و توضیح داد: اگر فکر و رفتار مردم تغییر کند در راستای تحقق اهداف دشمن قدم بر می‌دارند و در همین راستا چینش ساختاری انجام می‌دهند پس لازم است مقوله جنگ نرم را به تصویر کشیده و راه‌های مقابله با آن را به مردم معرفی کرد.

مرادی در پایان با بیان اینکه مقام معظم رهبری اولین راه مقابله با جنگ نرم را بصیرت می‌داند، گفت: حفظ روحیه جهادی و تفکر و مدیریت بسیجی، امید کامل به آینده و مراقبت جدی از راهکارها از جمله راهکارهایی است که هنرمندان می‌توانند در پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی مورد استفاده قرار دهند.

انتهای پیام/3339/م

منبع: فارس

کلیدواژه: بسیج اصناف و بازاریان هنرمندان جنگ نرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۵۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه تاکید کرد

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در حاشیه اجلاس شانگهای در آستانه قزاقستان با دبیر کل وزارت دفاع هند دیدار و گفتگو کرد.

امیر آشتیانی در دیدار با دبیر کل وزارت دفاع هند با اشاره به اشتراکات تمدنی، تاریخی و فرهنگی بر ضرورت رایزنی در خصوص موضوعات دو جانبه، منطقه ای و بین المللی میان دو کشور تاکید کرد.

وزیر دفاع ایران با اشاره به واقع شدن دو کشور در یک منطقه راهبردی اظهار داشت: ظرفیتهای متعدد همکاری تهران و دهلی نو می‌تواند در برقراری صلح و امنیت در منطقه حساس غرب آسیا و شبه قاره هند به کار گرفته شود.

وزیر دفاع ایران با توجه به تحرکات داعش در منطقه بر ضرورت همکاری مشترک جهت پیشگیری از قدرت گیری این گروه تروریستی و نیز رایزنی در خصوص تحولات منطقه افغانستان تاکید کرد.

امیر آشتیانی با اشاره به اهمیت همکاری‌های دفاعی و نظامی دو کشور در برقراری ثبات و امنیت در منطقه آمادگی خود را جهت توسعه همکاری‌های دفاعی و نظامی میان دو کشور با طرف هندی در حوزه های مختلف اعلام کرد.

دبیر کل وزارت دفاع هند نیز در این دیدار ضمن ابراز همدردی و تسلیت شهادت مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران در سوریه بر ضرورت برقراری امنیت و وآرامش منطقه تاکید کرد.

وی با اشاره به حوزه تمدنی مشترک دو کشور بر ضرورت توسعه همکاری‌های اقتصادی و زیر ساختی به ویژه مشارکت دهلی نو در پروژه بندر چابهار تاکید کرد.

دبیر کل وزارت دفاع هند با اشاره به اهمیت همکاری های دفاعی دو کشور بر ضرورت توسعه هرچه بیشتر مناسبات فیمابین در حوزه های دریایی، شرکت در رزمایش دریایی،  تحقیقات دفاعی، آموزشی و  تبادل دانشجو تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • تونس حوزه هنری را نماینده تئاتر ایران می‌داند/مفاهیم مشترک تئاتری
  • در حوزه عفاف و حجاب کار بر زمین مانده بسیار است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • هنرمندان برای حل مشکلات زیست‌محیطی پای کار آمدند
  • تاثیر هنر در حفاظت از محیط زیست
  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر
  • وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه تاکید کرد
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر