Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@03:25:11 GMT

تساوی بدون گل تازه‌ واردان لیگ بیستم

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۵۶۶۵

تساوی بدون گل تازه‌ واردان لیگ بیستم

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و مس رفسنجان در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر ایران در ورزشگاه یادگار امام اراک با قضاوت یاسر همرنگ برگزار شد.

رسول خطیبی در این دیدار حسین پور حمیدی، محمد ایران پوریان (سعید باقرپسند دقیقه ۲۷ - نیما دروی به جای باقرپسند دقیقه ۶۷ ) رامتین سلیمان‌زاده، سید مهدی حسینی، امید سینگ، شاهین توکلی، پوریا آریاکیا، محسن ربیع‌خواه، میثم مجیدی(معبودی دقیقه ۸۵)، امیر محمد هوشمند و مرتضی آقاخان را برای آلومینیوم اراک به میدان فرستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد ربیعی سرمربی مس رفسنجان نیز در این مسابقه  از ناصر سالاری، عقیل کعبی، حامد نورمحمدی، محمد آقاجانپور، امید خالدی (محسن طرحانی دقیقه ۴۰)، میثم نقی‌زاده، مهرداد رضایی، محسن آذرباد، سجاد آشوری، فراز امامعلی(مهرداد آوخ دقیقه ۶۷) و محمد قاضی(محمدحسین کریم زاده دقیقه ۶۸) استفاده کرد.

آلومینیوم اراک و مس رفسنجان که مجوز حضور در لیگ بیستم را کسب کرده‌اند، در حالی به مصاف هم رفتند که هر دو تیم، دو دیدار قبلی خود را با شکست پشت سر گذاشتند.

هر چند شاگردان محمد ربیعی عملکرد بهتری نسبت به تیم میزبان داشتند و با ارسال‌های متعدد از جناحین، موقعیت‌های بهتری برای گلزنی خلق کردند اما در نهایت نیمه نخست این مسابقه با تساوی بدون گل پایان یافت.

در نیمه دوم این مسابقه نیز اتفاق خاصی روز دروازه‌های دو تیم خلق نشد و در نهایت نخستین تقابل دو تیم در لیگ برتر، با تساوی بدون گل پایان یافت.

با این نتیجه آلومینیوم اراک و مس رفسنجان که دو مسابقه قبلی خود را با شکست پشت سر گذاشته بودند، نخستین امتیاز خود را در لیگ برتر کسب کردند و چشم به ادامه لیگ برتر در هفته‌های آینده دوختند.

برچسب‌ها تیم فوتبال مس رفسنجان لیگ برتر فوتبال سازمان لیگ فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم فوتبال مس رفسنجان لیگ برتر فوتبال سازمان لیگ فوتبال تیم فوتبال مس رفسنجان لیگ برتر فوتبال سازمان لیگ فوتبال اخبار کنکور آلومینیوم اراک مس رفسنجان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۵۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی استقلال و تراکتور + فیلم

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتور با تساوی بدون گل به پایان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتور در چارچوب دیدار هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۷:۰۰ _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه یادگار امام تبریز مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند.

رقابت حساس و نزدیک میان دو تیم استقلال و تراکتور با تساوی بدون گل به پایان رسید و هیچ‌یک از دو تیم از موقعیت‌های خلق شده خود به خوبی استفاده نکردند.

خلاصه بازی استقلال و تراکتور کد خبر 749853

دیگر خبرها

  • سیزدهمین بازی بدون شکست مس رفسنجان
  • تساوی بدون گل پرسپولیس و سپاهان
  • تساوی آلومینیوم و فولاد در اراک؛ شاگردان ویسی همچنان در لبه پرتگاه
  • جدول لیگ برتر در پایان هفته ۲۵ +نتایج کامل
  • توقف آلومینیوم و فولاد به‌سود رقبای خوزستانی قعرنشین
  • خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان + فیلم
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تساوی یک نیمه‌ای پرسپولیس و سپاهان
  • تساوی دربی استان کرمان | مس رفسنجان ۱-۱ گل گهر سیرجان
  • خلاصه بازی استقلال و تراکتور + فیلم
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان