Web Analytics Made Easy - Statcounter

قربان بهزادیان نژاد در خصوص توهین نشریه تهران تایمز به میرحسین موسوی، اظهار داشت: درون این مساله دو نگاه وجود دارد یکی "خود حق پنداری" است که نویسندگان و دست اندرکاران نشریه دارند و می‌خواهند از هر رخدادی به نفع خود و جناحی که به آن تعلق دارند استفاده کنند. یک روز مهندس موسوی را در کنار مسعود رجوی و روز دیگر در کنار ترامپ می‌گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: اگر واقعا قرار است از قرینه سازی و مشابه سازی استفاده کنیم، اولا انتخابات آمریکا با انتخابات ایران قابل مقایسه نیست. اما فرض می‌کنیم همه این‌ها مشابه باشند، آیا در پروسه انتخابات آمریکا نقش و موقعیت ترامپ، نقش و موقعیت مهندس موسوی بود یا جور دیگری است؟
ترامپ مصداق و نماینده دروغگویی در کشورش به حساب می‌آید

بهزادیان نژاد گفت: شما توجه کنید که ترامپ یک شرایط کاملا غیر متعارف را در کشورش به وجود آورده و همه نظام‌های جهانی را به چالش کشیده است. خودش هیچ نظمی را قبول ندارد و مصداق و نماینده دروغگویی در کشورش به حساب می‌آید. به نظر می‌آید که همه نخبگان آمریکا، حتی جمهوری خواهان اصیل، از ترامپ حمایت نمی‌کنند؛ تا کسی که به ناحق و بر مبنای یک جریان پوپولیستی کشورشان را گروگان گرفته را از مسند حکومت بیرون کنند و کشورشان را نجات بدهند.
حق پنداری بدون زمینه‌های اجتماعی و عینی دارد صورت می‌گیرد

وی تاکید کرد: اگر بخواهیم قرینه سازی کنیم، آیا واقعا سال ۸۸ در کشور ما این جوری بود؟! و یا برعکس، همه مصادیقی که دوستان در این نشریه برای ترامپ مطرح می‌کنند برای شخص دیگری بود؟ اگرچه من این را نمی‌پسندم، ولی واقعیت دارد به کار ببرم، اما این وجه که همیشه حق با خودشان هست را باید تجدید نظر کنند.

این فعال سیاسی افزود: اگر دوستان ادعای خیانت می‌کنند باید پاسخگو هم باشند که چه خیانتی و بر چه مبنایی؟ خودشان قاضی و خودشان هم مدعی هستند؟ این که نمی‌شود.
امکان اقناع افکار عمومی را ندارند و به فرافکنی روی می‌آورند

وی افزود: سال‌ها پیش یکی از نشریات وابسته به یک موسسه دینی مقاله‌ای منتشر کرده بود و در گوشه‌ای از آن اسم من را هم زده بود و بعد زیرنویس زده بود که جاسوسی فلانی برای دستگاه‌های امنیتی محرز شده است. من خودم به دوستان گفتم تا می‌توانید این مقاله را بین مجموعه خود آن‌ها پخش کنید.

رئیس ستاد انتخابات میرحسین موسوی در سال ۸۸ ادامه داد: بعد از چند روز یکی از مسئولین آن‌ها به من زنگ زد که این چه کاری است دارید می‌کنید؟ گفتم مگر شما مجله را منتشر نکرده اید که همه بخوانند؟ من دارم نشریه شما را تبلیغ می‌کنم. گفت بعد از اینکه شما توزیع کردید مرتب به من مراجعه می‌کنند که چرا به فلانی توهین کرده اید. بعد هم مردم استدلال می‌کنند که فلانی را با ۵۵ سال عمر و نزدیک به ۵۰ سال فعالیتش می‌سنجیم نه بر اساس آنچه که شما می‌گویید.

وی یادآور شد: در گذشته اگر این طور بوده که دوستان چیزی می‌گفتند و مردم اعتماد می‌کردند. الان چنین نیست و یکی از دلایل آن استفاده نابجا از چنین جایگاهی است. خلاصه مهندس موسوی، خانم رهنورد، آقای کروبی و دیگران را بر مبنای سابقه تاریخی ۶۰ سال مبارزه و خدمت آن‌ها می‌سنجند؛ نه بر اساس مطلبی که یک آدم ناآگاه یا قلم به مزد نوشته است. موسوی را به تایید امام می‌شناسند، به خدمتی که به جنگ و رزمندگان کرده، به ساده زیستی، به سلامت مالی و. می‌شناسند باید به این‌ها توجه کنیم. از همان سازمان و حتی روزنامه تماس‌هایی در تقبیح این رفتار و عذر خواهی داشتم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: میرحسین موسوی انتخابات انتخابات آمریکا ترامپ پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۵۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر نام استقلال جنجالی شد | وزارت ورزش واکنش نشان داد

وزارت ورزش و جوانان به صورت رسمی نسبت به تغییر نام باشگاه استقلال به استقلال خلیج فارس واکنش نشان داد.

محمد شروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، نسبت به مسئله مهمی که امروز مطرح گردید، واکنش نشان داد. یعنی بحث پیرامون تغییر نام باشگاه استقلال ایران به استقلال خلیج فارس.

ظهر امروز بود که عبدالعلی علی عسکری، مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس که مالک جدید استقلال محسوب می‌شود، از تغییر پسوند نام این باشگاه خبر داد و قرار شد زین پس، به‌جای استقلال ایران در نامه‌نگاری‌های رسمی، از استقلال خلیج فارس استفاده شود. موضوعی که اکنون با واکنش وزارت ورزش و جوانان همراه شده و آنها ادعا می‌کنند که نامه‌ای از طرف پتروشیمی خلیج فارس برای این منظور دریافت نکرده‌اند.

اسبقیان در گفتگوی تلویزیونی خود و در واکنش به تغییر نام استقلال گفت: این مواردی است که باید رسماً به ما اعلام شود تا ما آن را بررسی کنیم. نمی‌شود که یک نفر شایعه‌ای را مطرح کند که نام باشگاه را تغییر دهند و سپس همه به این مسئله بپردازند. چنین چیزی نیست.

او ادامه داد: تا کنون از طرف صاحبان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، یعنی کنسرسیوم‌های صنایع پتروشیمی و بانک‌ها، چیزی (در خصوص تغییر نام باشگاه‌ها) به صورت رسمی به وزارت ورزش و جوانان اعلام نشده است. این شرکت‌ها مختار هستند که هیئت مدیره خود را انتخاب کرده و آنها نیز مدیر عامل را تعیین کنند و در این میان هیچ دخالتی از سوی وزارت ورزش صورت نخواهد گرفت، چرا که این وزارتخانه دیگر تیمداری نمی‌کند.

tags # استقلال سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • واکنش جالب سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • تغییر نام استقلال جنجالی شد | وزارت ورزش واکنش نشان داد
  • ستاره جنجالی به ایران بازنگشت ؛ واکنش سرمربی
  • رئیس ستاد انتخابات ورامین: فرآیند انتخابات با قدرت برگزار می‌شود
  • تعرفه فیزیکی به شعب أخذ رأی کرمانشاه ارسال نمی‌شود