Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-08@17:49:39 GMT

سانحه برای نفتکش یونانی در سواحل عربستان

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۵۷۳۸

آفتاب‌‌نیوز :

شرکت امنیت دریایی "امبری" گزارش داد، نفتکش یونانی "اگراری" که حامل پرچم مالت و متعلق به شرکت "تی‌ ام اس تانکرز" یونان است در اثر انفجار این مین در بندر عربستان خسارات زیادی برداشته است.

به گزارش خبرگزاری رویترز، طبق، "Marine Traffic" نفتکش اگراری پس از سفری حدود ۱۷ روزه از بندر روتردام اکنون در بندر الشقیق عربستان لنگر انداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این گزارش، این نفتکش در سال ۲۰۰۹ تولید شده و زیر پرچم مالت است.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: نفتکش یونان عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۵۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۴ درصدی سود خالص آرامکوی عربستان

غول انرژی عربستان سعودی یعنی شرکت آرامکو اعلام کرد که در مقایسه با سه ماهه اول سال گذشته میلادی، سود خالص این شرکت ثبت شده در بورس عربستان تا پایان مارس ۲۰۲۴، ۱۴.۴۴ درصد کاهش یافته است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از نشنال نیوز، آرامکوی عربستان سود خالص 27.27 میلیارد دلاری را در سه ماهه اول سال جاری میلادی گزارش کرد که نسبت به سه ماهه قبل از آن 2.04 درصد افزایش نشان می‌دهد.

بر اساس بیانیه این شرکت نفت دولتی، مجموع درآمد آن در سه ماه منتهی به پایان مارس به 107.21 میلیارد دلار و مجموع درآمد عملیاتی در این دوره به 58.88 میلیارد دلار رسیده است.

این در حالی است که در مقایسه با سه ماهه اول سال قبل، سود خالص این شرکت ثبت شده در بورس عربستان تا پایان مارس 2024 14.44 درصد کاهش یافته است.

شرکت نفت آرامکوی عربستان در چین پالایشگاه می‌سازد

آرامکو علیرغم درآمد خالص کمتر، سود سهام پایه 20.3 میلیارد دلاری را برای سه ماه اول سال اعلام کرد و پیش‌بینی می‌کند چهارمین سود تقسیمی مرتبط با عملکرد خود را به مبلغ 10.8 میلیارد دلار در سه ماهه دوم توزیع کند.

آرامکو همچنین در این بیانیه پیش بینی کرده است که در سال 2024 کل سود سهام به 124.3 میلیارد دلار برسد که شامل سود سهام پایه 81.2 میلیارد دلاری و سود سهام مرتبط با عملکرد 43.1 میلیارد دلاری می‌شود.

بر اساس این گزارش، در ماه فوریه، این غول انرژی 15 تریلیون فوت مکعب گاز و 2 میلیارد بشکه میعانات گازی در میدان جفوره عربستان کشف کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یکی از اعضای شورای شهر بندر ماهشهر بازداشت شد
  • بازداشت عضو شورای ‌بندر ماهشهر
  • کاهش ۱۴ درصدی سود خالص آرامکوی عربستان
  • بازداشت عضو شورای ‌بندر ماهشهر به دلیل تخلفات مالی و اداری
  • ‌‌عضور شورای شهر بندر ماهشهر بازداشت شد
  • عضو شورای ‌شهر بندر ماهشهر بازداشت شد
  • انگلیس از وقوع ۲ انفجار در سواحل یمن خبر داد
  • سانحه جنجالی برای X۵۵؛ کاهش کیفیت و گرانی خودروهای تولید داخل‌ + فیلم
  • انفجار در خودرو کاروان گارد پادشاهی عربستان
  • هشدار عربستان به اسرائیل درباره حمله به رفح