Web Analytics Made Easy - Statcounter

دشت افکن از برگزاری نشست کتابخوان مجازی با محوریت هفته بسیج با مشارکت کتابداران و اعضای کتابخانه ها در آبادان خبر داد و گفت: این نشست با محوریت هفته بسیج به میزبانی کتابخانه عمومی باب الحوائج (ع) آبادان به صورت مجازی برگزار شد.

«احمد رضا دشت افکن» ظهر امروز (چهارشنبه ۵ آذر) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، شجره طیبه بسیج را یادگار همیشه ماندگار و ارزشمند امام راحل برشمرد و اظهار کرد: امروزه بسیج به عنوان یک تفکر و مکتب در پیروی از منویات مقام معظم رهبری، خدمات شایسته ای را در عرصه های گوناگون فرهنگی، علمی، پزشکی، سازندگی و غیره به ملت ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی آبادان افزود: در راستای گرامیداشت هفته بسیج و انجام رسالت فرهنگی نشست کتابخوان مجازی به میزبانی کتابخانه عمومی باب الحوائج (ع) آبادان در فضای مجازی برگزار شد.

 

وی به کتب معرفی شده در این نشست اشاره کرد و افزود: کتاب های «نگاهی گذرا به بسیج و بسیجی» نوشته محمدتقی مصباح یزدی (توسط غلامرضا ناصری) مسئول کانون بسیج هنرمندان آبادان و عضو کتابخانه، «حکمت نامه بسیج» نوشته محمد ری شهری (توسط احمد ربیعی) مسئول کتابخانه عمومی شهدای اروند آبادان، «بسیج در اندیشه امام خمینی (ره)» نوشته مهدی مرشدی (توسط ناصر دارم) مسئول کتابخانه باب الحوائج (ع) آبادان، «سلام بر ابراهیم» نوشته گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی (توسط نوذر حسینی الوند) مسئول کتابخانه سوم خرداد خرمشهر، «سرو قامتان جاودانه» نوشته سعید عاکف (توسط موسی عبادی) فرمانده پایگاه بسیج شهید والا آزاد پور و عضو کتابخانه، «گلزار غریب» نوشته محمدتقی وکیل پور (توسط محمد جواد فیصلی نژاد) عضو کتابخانه و «تشکل نظم یافته» نوشته سازمان بسیج دانشجویی (توسط عبدالعباس علیان) مسئول اداری و مالی اداره کتابخانه های آبادان معرفی و تجربه خواندنی خود را با اعضای کتابخانه و مخاطبان به اشتراک گذاشته شد.

 

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: نشست کتابخوان مجازی خبرگزاری شبستان خوزستان منطقه آزاد اروند هفته بسیج آبادان کتاب و کتابخوانی کتابخانه های عمومی هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۵۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار نشست معاونان وزرای خارجه بریکس با محوریت بررسی تحولات منطقه

نشست معاونان وزیران امور خارجه و نمایندگان ویژه کشورهای عضو گروه اقتصادهای نوظهور موسوم به بریکس، روز پنجشنبه و با دستور کار بررسی تحولات منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا آغاز به کار کرد.

به گزارش ایسنا، هیات جمهوری اسلامی ایران به ریاست «علی باقری» معاون سیاسی وزارت امور خارجه در این نشست حضور پیدا کرده است.

روسیه که ریاست دوره‌ای گروه بریکس را در سال جاری میلادی (۲۰۲۴) برعهده دارد، میزبان این اجلاس است.

این نشست با سخنان «میخائیل بوگدانوف» نماینده ویژه رئیس‌جمهور روسیه در امور کشورهای منطقه و معاون وزیر امور خارجه این کشور آغاز به کار کرده است.

در ادامه این نشست،‌ نماینده سازمان ملل متحد به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت غزه و بحران انسانی در فلسطین و نیز حملات به کارکنان سازمان ملل پرداخت.

رایزنی باقری و بوگدانوف

بر اساس آنچه که سفارت ایران در روسیه اعلام کرده است، قرار است باقری نیز در این نشست، مواضع جمهوری اسلامی ایران را درباره تحولات خاورمیانه در شرایط تداوم کشتار مردم بیگناه فلسطین از سوی رژیم اشغالگر قدس و تجاوزهای اخیر این رژیم به کشورهای منطقه از جمله به کنسولگری سفارت ایران در دمشق مطرح کند.

باقری قبل از حضور در این نشست با میخائیل بوگدانوف معاون وزیر امور خارجه روسیه درباره مسائل مورد نظر گفت‌وگو کرد.

«کاظم جلالی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه، معاون وزیر امور خارجه را در این نشست همراهی می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • برگزاری نشست روایتگری بیداری در اروند
  • اولین گردهمایی ائمه جمعه استان خوزستان با محوریت تبیین جایگاه مسجد در الگوی اعتلای شهر
  • سند راهبردی جامعه قرآنی عصر رونمایی شد
  • آغاز به کار نشست معاونان وزرای خارجه بریکس با محوریت بررسی تحولات منطقه
  • برگزاری بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران