Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان از راه‌اندازی پویش دعا به‌نیت دفع بلاهای اجتماعی و گرفتاری‌ها خبر داد و گفت: برنامه قرائت دسته‌جمعی دعای فراز هفتم صحیفه سجادیه مردم گیلان اجرا می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، حجت‌الاسلام سعید مهدوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت دعا و تضرع به درگاه پروردگار برای ریشه‌کنی بلای کرونا اظهار داشت: برنامه قرائت دسته‌جمعی دعای فراز هفتم صحیفه سجادیه مردم گیلان در قالب طرح عملیاتی سردار شهید قاسم سلیمانی اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه امیدواریم با یاری و لطف خداوند و دعاهای مردمی شاهد دفع بلای و گشایش در وضعیت معیشت بسیاری از مردم باشیم خاطرنشان کرد: آحاد مردم استان گیلان با پیوستن به پویش مذکور برای ریشه‌کنی کرونا و گشایش در زندگی و معیشت مردم دعا کنند.

مهدوی با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) که فرمودند«همیشه خودت را به دعا ملزم کن زیرا دعا شفادهنده هر درد و بیماری است»، افزود: شیوع ویروس منحوس کرونا، وضعیت معیشتی بسیاری از افراد و سلامتی آن‌ها را در تنگنا قرار داد و در این شرایط همه دست به دعا بردارند.

فرمانده سپاه قدس گیلان: 80 درصد مفاسد اداری توسط بسیج و سپاه کشف و پیگیری می‌شودتمام خانوارهای گیلانی در طرح شهید سلیمانی پایش کرونایی می‌شوندفرمانده انتظامی گیلان: «بسیج» در حوزه مقابله با کرونا پیشتاز است

وی تصریح کرد: طرح عملیاتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در کنار نهضت مواسات و همدلی در استان گیلان اجرا می‌شود و قرار شد تا فرا رسیدن سالروز شهادت سردار دلها با توجه به محدودیت‌های تجمع، دعای هفتم صحیفه سجادیه در منازل مومنان، چهارشنبه‌های هر هفته خوانده شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اهمیت توسل به امام رضا(ع) در روز چهارشنبه خاطرنشان کرد: این روز به‌نوعی روز زیارتی امام‌رضا(ع) هم بوده بنابراین برنامه قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه در بیش از دو هزار منزل ضمن توسل به امام رضا(ع) به‌صورت هماهنگ قرائت می‌شود.

مهدوی با بیان اینکه دعا برای رفع بلا و ارتقاء روحیه همواره سفارش شده و آثار مثبتی در زندگی انسان به‌همراه دارد تصریح کرد: اداره‌کل تبلیغات اسلامی گیلان با همکاری و حضور تشکل‌های دینی، امامان محله، شبکه تبلیغ و مجموعه‌های مذهبی، پویش دعا به نیت دفع بلای اجتماعی و رفع گرفتاری‌ها را در دستور کار قرار داده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اهمیت اجرای پویش مذکور ابراز داشت: از تمام مجموعه‌های مذهبی و کاربران فضای مجازی انتظار داریم که به این حرکت و پویش بپیوندند و دیگران را هم به ورود به این برنامه دعوت کنند.

انتهای پیام/612/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان تبلیغات اسلامی گیلان هفتم صحیفه سجادیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۵۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش‌آموزان گیلانی همیار و سفیر نجات غریق می‌شوند

ایسنا/گیلان رئیس هیئت نجات غریق و غواصی گیلان در حاشیه برگزاری دوره آشنایی با اصول پیشگیری از غرق شدگی گفت: هدف نهایی از این طرح آموزش دانش آموزان به عنوان همیار و سفیر نجات غریق است تا بخش زیادی از هم استانی ها با ابتدایی‌ترین موضوعات مربوط به پیشگیری از غرق شدگی آشنایی پیدا کنند.

هاشم اسماعیلی در حاشیه دوره آشنایی با اصول پیشگیری از غرق شدگی استان گیلان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: این طرح مشترک بین هیئت نجات غریق و غواصی گیلان با معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش در جهت کاهش آمار غریق در سطح استان به عنوان استان ساحلی در حال انجام است.

وی افزود: با توجه به وجود ۳۴ منطقه آموزش و پرورش در استان، مسئولین انجمن شنا و سرگروه‌های آموزشی از هر یک از مناطق در کارگاه پیشگیری از غرق شدگی حضور دارند.

اسماعیلی تصریح کرد: مطالب این دوره توسط اساتید و مدرسین حوزه نجات غریق و غواصی استان تولید و ارائه می شود.

رئیس هیئت نجات غریق و غواصی استان گیلان تاکید کرد: شرکت کنندگان در این طرح به عنوان سفیران و مدرسین دوره‌های پیشگیری از غرق شدگی در مدارس سطح استان مخصوصاً مدارس متوسطه اول و دوم دانش آموزان را تحت آموزش قرار می‌دهند.

اسماعیلی در خصوص هدف اجرای این طرح گفت: با توجه به حضور گردشگران در سواحل گیلان همچنین عدم آشنایی و اطلاع برخی از هم استانی های خودمان با مسائل حوزه نجات غریق و پیشگیری از غرق شدگی و اینکه هر ساله بخشی از مغروقین سواحل گیلان از بومیان استان اعم از کودکان، جوانان و حتی بزرگسالان هستند لذا سعی کردیم این طرح را به عنوان یک طرح پیشگیری در گیلان عملیاتی کنیم.

وی با اشاره به طرح دانش آموزی همیار پلیس تصریح کرد: در این طرح دانش آموزان به عنوان همیار و سفیر نجات غریق، موارد فرا گرفته در این دوره‌ها را به خانواده‌هایشان انتقال دهند تا با ابتدایی‌ترین موضوعات مربوط به پیشگیری از غرق شدگی آشنایی پیدا کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • رقابت بیش از ۲۷ هزار داوطلب گیلانی در نوبت اول کنکور سراسری
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • رقابت بیش از ۱۱ هزار داوطلب گیلانی در ۲ گروه آزمایشی
  • دانش‌آموزان گیلانی همیار و سفیر نجات غریق می‌شوند
  • راه اندازی پویش هشتگ معلم عزیزم
  • تامین نفت سفید ۱۱ هزار خانوار گیلانی فاقد گاز طبیعی
  • آغاز دوره‌های آموزش ارتقای مهارت فرش بافان گیلانی
  • انبوه سازی بیش از ۳۵ هزار واحد مسکن ملی در ۹ شهر گیلان
  • حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی