Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@07:27:48 GMT

معاون استاندار کرمانشاه:

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۵۹۹۰

معاون استاندار کرمانشاه:

حسین خوش اقبال روز چهارشنبه در جلسه ستاد شهرستانی مدیریت کرونای سنقروکلیایی که در سرسرای جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام، گفت: امروزه تلاشگران حوزه سلامت و درمان با اخلاص و فداکاری خود حضور جهادی و بسیجی وار در سنگر صیانت از سلامت مردم دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در پیروی از بیانیات مقام معظم رهبری مسئله اصلی و امروز ما در کشور موضوع سلامت مردم که دغدغه تمامی مسوولان نظام است.  

خوش اقبال ادامه داد: هدف اصلی ما در بازدید از سطح شهرستان ها بررسی و ارایه نقاط قوت و ضعف و بیان راهکار ها و همچنین عرض خداقوت و خسته نباشید به ستاد های مدیریت کرونا در شهرستان ها است.  

معاون سیاسی استاندار کرمانشاه گفت: راهکارها و نقاط ضعف و مشکلات طرح ها همواره توسط استان از شهرستان ها دریافت و به ستاد ملی انعکاس داده می‌شود.  

وی با اشاره به اینکه رعایت محدودیت ها تنها به جهت سلامت مردم است، افزود: اگر در رعایت محدودیت های جدید توجه جدی وجود نداشته باشد باعث شرایط سخت تر در آینده خواهد بود.  

خوش اقبال در ادامه افزود: خوشبختانه در روزهای اخیر مردم استان همراه و همدل در اجرای محدودیت های شدید کرونایی همکاری گسترده ای داشته اند.  

وی اظهار داشت: اقدامات ستاد کرونای شهرستان سنقروکلیایی در مقابله با کرونا قابل تقدیر است.  

وی در ادامه به نقش موثر قرارگاه عملیاتی طرح شهید سلیمانی  اشاره کرد و افزود: با کمک بسیج و به برکت خون شهید حاج قاسم سلیمانی انشاالله در اجرای این طرح در مقابله جدی با کرونا گامی موثر با کمک مردم برداریم.  

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در ادامه بیان کرد: در شرایط امروز با توجه به هجمه‌های رسانه ای دشمنان و اعمال تحریم های بسیار سخت علیه نظام گرفتاری هایی در حوزه معیشت به وجود آورده است که امید داریم به برکت وجود مردمان همدل و تلاش خدمتگزاران نظام از این شرایط سخت عبور کنیم.  

وی تصریح کرد: لازم می‌دانم از همکاری گسترده مردم استان و به خصوص سنقروکلیایی در اجرای محدودیت های جدید قدردانی کنم و حقیقتا راهکار مقابله با کرونا در شرایط سخت امروزی، نیازمند روحیه بسیجی همچون در دوران دفاع مقدس در میان مردم و مسوولین است.

تعداد جانباختگان کرونا در کرمانشاه از مرز ۱۲۰۰ نفر گذشت

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا کرمانشاه اعلام کرد: ۱۴ نفر دیگر در شبانه روز گذشته بر اثر ویروس کرونا جان خود را از دست دادند و مجموع فوتی‌های استان به هزار و ۲۱۳ نفر رسید.

«مهدی محمدی» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این ۱۴ نفر شامل سه نفر در کرمانشاه، در شهرستان های کنگاور، صحنه، پاوه و سرپل ذهاب هرکدام ۲ نفر و در شهرستان های اسلام آبادغرب، روانسر و دالاهو نیز هرکدام یک نفر می شود.

وی با اشاره به این که هم اکنون ۸۶۳ بیمار کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری هستند، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶۴ نفر با علایم ویروس کرونا بستری و ۱۶۳ نفر هم پس از بهبودی از مراکز درمانی ترخیص شدند.
رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا کرمانشاه اظهار داشت: هم اکنون ۸۶۳ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا سنقر وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سنقر وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ویروس کرونا سنقر وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اخبار کنکور مدیریت کرونا محدودیت ها شهرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۵۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار ۴۰ هزار میلیاردی پروژه آب‌های سرانی خراسان شمالی در ۱۴۰۳

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: پروژه انتقال آب‌های سرانی استان در بودجه ۱۴۰۳، ۴۰ هزار میلیارد ریال اعتبار در اختیار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، مهدی رشیدی امروز _ پنج شنبه سیزدهم اردیبهشت_ در آئین نکوداشت شوراهای اسلامی شهر و روستا خراسان شمالی اظهار کرد: با توجه به اینکه اوایل کار دولت، خشکسالی در استان مشهود بود و اقدامات انجام شده در گذشته کافی نبود، اولویت‌های استان پیش از سفر هیئت دولت در نظر گرفته شد.

وی افزود: با تاکید استاندار، تأمین آب استان در اولویت قرار گرفت؛ نقاط ضعف و قوت شناسایی و با برگزاری ۱۱۰۰ ساعت کار کارشناسی پروژه‌های نیمه‌تمام و بالای ۵۰ درصد مشخص شد.

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی با اشاره به پروژه‌هایی اجرایی در حوزه صرفه‌جویی و تأمین آب استان، خاطرنشان کرد: طرح انتقال آب سرانی، با پیگیری مسئولان ارشد استان در سفر رئیس‌جمهور به استان مصوب شد، اما برای اجرا با مشکلات عدیده‌ای مواجه بود تا اینکه با پیگیری‌های مستمر استاندار خراسان شمالی اواخر سال گذشته، مجوز ماده ۲۳ آن اخذ شد و اکنون برای اجرا در ردیف‌های بودجه‌ی سال ۱۴۰۳ برای آن چهار هزار میلیارد تومان اعتبار پیشنهاد شده است.

رشیدی از مرمت، احداث و آسفالت بیش از ۷۰۰ کیلومتر راه روستایی، ۸۵۰ هزار مترمربع آسفالت معابر روستاها و ۸۳۰ هزار مترمربع آسفالت معابر شهری خبر داد.

کد خبر 750014

دیگر خبرها

  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود
  • دو طرح بزرگ مدیریت بحران در نهبندان اجرا می شود
  • تشکر معاون استاندار خوزستان از شرکت توسعه نیشکر برای کمک به کشاورزان منطقه
  • تقدیر معاون استاندار زنجان از گروه‌های جهادی
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • اعتبار ۴ هزار میلیاردی برای طرح‌های آبرسانی خراسان شمالی
  • اجرای هزار میلیارد طرح عمرانی در روستاهای استان یزد
  • معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با سرتیپ نصیرزاده دیدار کرد
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • اعتبار ۴۰ هزار میلیاردی پروژه آب‌های سرانی خراسان شمالی در ۱۴۰۳