Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، احمد موسوی در پایان دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و ماشین‌سازی تبریز که در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی برگزار شد و با نتیجه یک بر صفر به سود آبی‌پوشان پایتخت پایان یافت اظهار داشت:‌ امیدواریم بتوانیم این روند را در هفته‌های آینده نیز ادامه بدهیم و به هدف خود برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره پستی که در آن بکار گرفته شده است نیز گفت: این مساله زیاد مهم نیست بلکه مهم موفقیت تیم است و سعی می‌کنم در تمرینات با بازیکنان بیشتر هماهنگ شوم.

مدافع راست استقلال تهران درباره مسابقه بدون حضور تماشاگران نیز بیان کرد: واقعا جای هوادران خالی است و خیلی دوست داشتم اولین بازی خود را برای استقلال در حضور هواداران انجام دهم.

موسوی که فصل گذشته برای گل‌گهر به میدان می‌رفت، در پاسخ به این سوال که چه قولی به هواداران استقلال می‌دهد، گفت: قول می‌دهم تا جایی که توان دارم برای موفقیت استقلال تلاش کنم.

برچسب‌ها فوتبال باشگاه استقلال لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال باشگاه استقلال لیگ برتر فوتبال فوتبال باشگاه استقلال لیگ برتر فوتبال اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۶۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس فصل قبل مجوز حرفه‌ای گرفت و به لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد، اما باید این مجوز را برای فصل آینده هم تمدید کند.

استقلال نیز پس از دو فصل ناکامی مطلق در گرفتن مجوز حالا عزم خود را جذب کرده تا بتواند به لیگ قهرمانان بازگردد، ولی به نظر می‌رسد حتی اگر چنین اتفاقی رخ بدهد، هر دو باشگاه یک معضل بزرگ دارند که باید آن را مرتفع کنند و در غیر این صورت دردسرهایشان تمام نمی‌شود. از قرار معلوم یکی از مواردی که کنفدراسیون فوتبال آسیا به طور جدی روی آن دست گذاشته و تاکید دارد حتماً باید حل شود، شرایط ورزشگاه آزادی و محقق نشدن شرایط مد نظر بازرسان است.

استقلال و پرسپولیس هر دو از ورزشگاه آزادی برای بازی‌های خانگی خودشان در لیگ قهرمانان آسیا استفاده می‌کنند، ولی سیستم خروج اضطراری این استادیوم هنوز توسط ناظران AFC تایید نشده است و اگر تا زمان تعیین شده چنین اتفاقی صورت نگیرد آنگاه هیچ بعید نیست این دو تیم مجبور شوند بازی‌های خودشان را به استادیوم دیگری ببرند یا اینکه تعداد تماشاگرانشان را به طرز قابل ملاحظه‌ای کاهش بدهند. البته طرافیان هر دو باشگاه مدعی‌اند برای رفع نقص موجود تا اواسط تابستان فرصت باقی است و روند بازسازی می‌تواند این مشکل را مرتفع کند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟