Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی حفیظی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و سالروز تأسیس بسیج مستضعفین اظهار داشت: امروز به همین مناسبت چندمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه و پویش همکلاسی مهربان با محوریت بسیج دانش آموزی استان تهران در آستان شیخ صدوق در شهرستان ری برگزار شد.

حفیظی افزود: در این برنامه ۳ هزار بسته لوازم التحریر و نوشت افزار ایرانی اسلامی به همت دانش آموزان بسیجی و خیرین استان تهران تهیه، رونمایی و توزیع شد و از ابتدا شروع کرونا دانش آموزان بسیجی فعالیت‌های گسترده‌ای را برای کاهش خسارات ناشی از ویروس کرونا داشتند که یکی از این فعالیت‌ها تهیه لوازم التحریر ایرانی اسلامی برای دانش‌آموزان نیازمند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: تا امروز ۱۲ هزار بسته لوازم التحریر و ۳۳ هزار بسته معیشتی استان توسط دانش آموزان بسیجی در استان تهران تهیه و از طریق مدیران مدارس و فرماندهان حوزه دانش آموزی دانش آموزان نیازمند شناسایی شدند و در سطح مدارس استان و توزیع شده است.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی و سازمان بسیج فرهنگیان استان تهران گفت: موضوعی که اخیراً آغاز کرده‌ایم پویش نذر هوشمند است که تأمین گوشی هوشمند و تبلت دانش آموزی که دسترسی به شبکه آموزش مجازی و شبکه شاد نداشتند تا امروز حدود ۵۰۰ دستگاه تبلت و گوشی هوشمند تهیه و توزیع شده و ۶۰ میلیارد ریال وجه نقد نیز در این مدت در داخل استان تهران توزیع شده است.

حفیظی عنوان داشت: در کنار کمک‌های صورت گرفته کمک به کادر درمانی بیمارستان‌ها و تولید مواد ضدعفونی و و ماسک نیز در استان تهران انجام شده و یک گوشه از این برنامه‌ها در قالب پویش همکلاسی مهربان بود که امروز به شکل توزیع لوازم التحریر ایرانی اسلامی انجام شد.

کد خبر 5080856

منبع: مهر

کلیدواژه: بسیج دانش آموزی شهرری کمک مومنانه ویروس کرونا محدودیت های کرونایی هفته بسیج شیوع کرونا شیراز کرمانشاه آمار کرونا گرگان بارش باران بوشهر کمک مومنانه بسیج بارش برف ستاد ملی مقابله با کرونا ایرانی اسلامی لوازم التحریر استان تهران دانش آموزان دانش آموزی توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۶۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح تابستانه ویژه مهارت آموزی دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال

به گزارش جام جم و به نقل از سایت خبری  کمیته امداد، عباس روشن مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم مقرر شده طرح تابستانه مهارت آموزی ویژه دانش آموزان تحت حمایت این نهاد در سنین 7 تا 18ساله از طریق حوزه اشتغال کمیته مداد استان اجرا شود. روشن در ادامه افزود: بر اساس ماموریتی که رهبری معظم انقلاب در مردادماه 1398 به کمیته امداد محول کردند ، توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات برای مددجویان با رعایت تکریم مسئولیت اصلی ماست. وی خاطر نشان کرد: توانمندسازی مددجویان الزمات و زیرساخت هایی نیاز دارد که مهمترین آن مهارت آموزی جامعه هدف است. روشن در ادامه افزود ، توانمندسازی خانوارهای مددجو راهبرد اصلی کمیته امداد و مهمترین اولویت این نهاد زمینه سازی برای اشتغالزایی گروه های مختلف مددجویی تحت حمایت  و در نتیجه استقلال معیشتی آنان است. مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر خاطر نشان کرد: در سال ۱۴۰۲ طرح ویژه مهارت آموزی ویژه دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال برای 2000 نفر با همکاری سازمان فنی حرفه ای برگزار شده است. وی در پایان خاطر نشان کرد: برای سال جاری نیز 3500 نفر دانش آموز با همکاری سازمان‌های آموزشی از این آموزشها بهره مند خواهند شد.

دیگر خبرها

  • تیم والیبال دانش آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر جهان راه یافت
  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • ایتالیا هم زانو زاد: والیبال ایران در جمع ۴ تیم برتر جهان
  • تجلیل از فعالان و سفیران سلامت دانش آموزی آذربایجان غربی
  • جشنواره فناوری و نوآوری دانش‌آموزی رینوفست ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد
  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • استقبال گسترده دانش‌آموزان یزدی از رویداد ایده شو دانش‌آموزی
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی
  • اجرای طرح تابستانه ویژه مهارت آموزی دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال