Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول رییس جمهوری در جلسه بررسی راهکارهای تامین واکسن کرونا تاکید کرد که تامین این واکسن مطالبه به‌حق مردم کشور است.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه معاون اول رییس جمهوری، اسحاق جهانگیری در این جلسه با تاکید بر اهمیت سلامت مردم کشور و ضرورت تامین واکسن و داروهای مورد نیاز جامعه، گفت: تامین واکسن کرونا یک مطالبه به‌حق از سوی جامعه است و این حق مردم است که انتظار داشته باشند دولت تمام ظرفیت های موجود را برای تامین واکسن کرونا و سایر داروهای مورد نیاز بکار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اول رییس جمهوری تصریح کرد: لازم است دستگاههای ذیربط تمام ظرفیت و تلاش خود را بکار گیرند تا ضمن سرعت بخشیدن به روند تولید واکسن کرونا، اقدامات لازم را برای نهایی شدن قراردادهای پیش خرید این واکسن از سایر کشورها نیز انجام دهند.

جهانگیری با بیان اینکه مردم باید اطمینان داشته باشند که دولت پیگیری های لازم را برای تامین واکسن کرونا در دستور کار خود دارد، از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت امور خارجه خواست، ضمن تلاش برای فراهم کردن بسترهای لازم جهت تولید واکسن کرونا در داخل کشور، با جدیت نسبت به برنامه ریزی و تکمیل اقدامات صورت گرفته جهت خرید واکسن کرونا خارجی تلاش کنند.

در این جلسه که وزیر امور خارجه، رییس سازمان غذا و دارو و معاون ارزی بانک مرکزی نیز حضور داشت، دکتر نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای تولید واکسن کرونا و نیز پیش خرید این واکسن از کشورهای دیگر ارائه کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین با اشاره به تلاش های گسترده گروههای مختلف و شرکت های دانش بنیان برای تولید واکسن کرونا در داخل کشور، گفت: از میان شرکت های دانش بنیان، ۴ شرکت پیشتاز هستند و یکی از این شرکتها مجوز مطالعه فاز انسانی واکسن کرونا را دریافت کرده است.

در این نشست همچنین راهکارهای تسریع در روند پیش خرید واکسن کرونا و نحوه تامین و انتقال ارز مورد نیاز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر شد دستگاههای ذیربط، تمام ظرفیت های موجود را برای خرید واکسن کرونا از کشورهای مختلف بکار گیرند.

کد خبر 457709

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اسحاق جهانگیری معاون اول رييس جمهور واکسن کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی وزارت امورخارجه واکسن کرونا خارجی سازمان غذا و دارو فاز انسانی واکسن کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تولید واکسن کرونا تامین واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۶۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰ درصد ریل‌گذاری مترو کرج انجام شده است

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج، گفت: تاکنون ۷۰ درصد از ریل‌گذاری خط متروی کرج انجام شده است. - اخبار استانها -

حسین مهاجری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج گفت: 70 درصد از خط مترو کرج حدفاصل دو ایستگاه شهید سلطانی تا چهارراه طالقانی انجام شده است.

وی افزود: اتصال ایستگاه مترو شهید سلطانی به ایستگاه چهار راه طالقانی یکی از مهمترین سیاست‌های شورای ششم در خصوص تکمیل پروژه متروی کرج است که در سه سال گذشته اقدامات مناسبی در این حوزه انجام شده است.

مهاجری ادامه داد: احداث ایستگاه شهید سلطانی که در دوره‌های گذشته هیچ پیشرفتی نداشت به 80 درصد پیشرفت فیزیکی رسیده و بر اساس زمان‌بندی پروژه قرار است ساختمان این ایستگاه در 4 ماه آینده به  اتمام و بهره‌برداری برسد.

وی در خصوص راه‌اندازی قطار شهری کرج بین دو ایستگاه شهید سلطانی و چهارراه طالقانی کرج، گفت: تلاش می‌کنیم تا پایان امسال هم ایستگاه شهید سلطانی و هم ریل گذاری بین این دو ایستگاه به اتمام برسد و قابلیت تردد رام‌های قطار را داشته باشد.

حسین مهاجری در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار تسنیم در کرج در خصوص وضعیت رام های قطار شهری کرج گفت:   یکی از موضوعات ضروری در قطار شهری کرج تامین رام های قطار است.

وی ادامه داد: در حال حاضر کرج یک رام قطار دارد و شورای اسلامی شهر به دنبال تامین رام های دیگر  از روش های مختلف است.

 مهاجری گفت: تعمیر رام قطاری که در اختیار تهران بوده یکی از روشهای تامین رام برای قطار شهری کرج است.

بازدید خبرنگاران از خط دو قطار شهری کرج/ صرف 6 هزار تن میلگرد برای راه‌اندازی خط متروی کرج رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج شکسته شد

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج خرید رام جدید را یکی دیگر از روش های تامین رام دانسته و اظهار داشت: خرید رام جدید نیز در دستور کار مدیریت شهری کرج است که به دنبال روش های تامین اعتبار و خرید رام هستیم که در صورت به صرفه بودن خرید از خارج یا تامین از داخل، روش مناسب خرید را انتخاب خواهیم کرد.

مهاجری ادامه داد: روش دیگری که به عنوان قطار ملی معروف شده است نیز از دیگر روش‌های تامین رام قطار در مدیریت شهری کرج است که همه این روش‌ها در حال مطالعه بوده و هر کدام که به صرفه و صلاح شهر باشد از آن استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تامین اعتبار برای خرید واگن های جدید قطار شهری کرج
  • عرضه به هنگام زمین و تأمین اعتبارات برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است
  • عرضه به هنگام زمین و تامین اعتبارات لازم برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • خرید تضمینی گندم به بیش از یک میلیون و ۲۵۰ هزار تن رسید
  • تسهیلات لازم برای جبران خسارت مردم امامزاده ابراهیم(ع) شفت تامین می‌شود
  • روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان خوزستان باید تسریع شود
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • ۷۰ درصد ریل‌گذاری مترو کرج انجام شده است
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد