Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرعامل شرکت بیمه تجارت‌نو به همراه مدیران ارشد این شرکت امروز 5 آذر، با حضور در مرکز جامع اهدا خون شهید کوروش فیروزی، طی حرکتی خداپسندانه وانسان دوستانه اهدای خون کردند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی بیمه تجارت نو، در حاشیه این اقدام که همزمان با گرامیداشت هفته بسیج و سال‌روز تشکیل بسیج مستضعفان صورت پذیرفت، مدیرعامل شرکت بیمه تجارت‌نو هفته بسیج را یادآور فداکاری و از خودگذشتگی‌های غیور مردان و رزمندگان دلاور و مومنی دانست که با تکیه بر ایمان و غیرت دینی و ملی در برابر دشمن بعثی ایستادند و پایداری را به تأسی از امام شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، معنای دوباره‌ای بخشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نیما نوراللهی، همچنین درباره ضرورت اهدای خون افزود: اهدا خون به نیازمندان از باشکوه ترین جلوه‌های انسانی و زندگی ‌بخش به دیگران به شمار می‌رود.
وی اظهارداشت: با وجود شرایط ویژه این روزها و مراجعه کمتر اهداکنندگان و درخواست سازمان انتقال خون از مردم برای اهدای خون، کسانی که می‌توانند به کمک بیماران بیایند و این فرصت خداپسندانه را ازدست ندهند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۶۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیاتی شدن ۱۲۳ درصدی تعهد اشتغال استان کرمان

 به مناسبت هفته کار و کارگر چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه، مدیر‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به همراه جمعی از نمایندگان جامعه کارگری با استاندار کرمان دیدار و گفتگو کردند.

محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان در این دیدار گفت: در بحث کارگری ما مسئولان موظف هستیم که حداکثر رضایتمندی را در این گروه فراهم کنیم؛ زیرا کارگران زیادی در بخش‌های معدنی، صنعتی و یا شرکت‌های پیمانکاری با حداقل حقوق قانون کار فعالیت می‌کنند؛ بنابراین تا جایی که در توان داریم باید به آن‌ها کمک کرده و ایمنی محیط کاری آن‌ها را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: بخش‌هایی از مشکلات کارگران را دولت در راستای ظرفیت‌های اجتماعی و شرایط موجود به دنبال رفع آن است، به خصوص بحث پرداخت‌ها و امنیت شغلی تا جایی که ظرفیت موجود باشد، کمک خواهد شد.

فداکار، توجه بخش‌های خصوصی، پیمانکاران و کارفرمایان به نیرو‌های انسانی خود را مهم دانست و افزود: پایه تولید مجموعه، نیروی انسانی است و تولید باکیفیت و بیشتر و بهتر با حمایت نیروی کار و رضایتمندی آن‌ها میسر خواهد شد.

وی با بیان اینکه استان، نیمی از حقوق معادن کشور را پرداخت می‌کند و نیمی از صنعت فعال معدنی کشور در استان کرمان است، آموزش در مجموعه شرکت‌های صنعتی را مهم دانست و گفت: استان کرمان به دلیل شرایط خاص صنعتی و معدنی نسبت به سایر استان‌ها نیاز بیشتری به تخصص نیرو‌های انسانی کار دارد.

استاندار کرمان تصریح کرد: در حوزه آموزش به تناسب ظرفیت خاص اشتغال در حوزه معدنی استان باید نیروی انسانی متناسب آن تقویت شود و لزوما خیلی موارد نیروی انسانی زیر دیپلم و ماهر احتیاج است و شرکت‌ها جذب خواهند کرد.

در ادامه این جلسه نماینده انجمن شرکت‌های خدماتی، نماینده مجمع نمایندگان کارگری و نماینده کانون انجمن صنفی فنی حرفه‌ای استان، مشکلات حوزه بیمه، مسکن و آموزش نیرو‌های متخصص را بیان کردند.

مجتبی مصباح، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان در این دیدار به عملیاتی شدن ۱۲۳ درصدی تعهد اشتغال استان طی پارسال اشاره داشت و گفت: نرخ بیکاری استان کاهشی شده و کمترین میزان نرخ بیکاری در ۱۶ سال گذشته داشته‌ایم.

وی تعداد کاریابی‌های استان را ۵۴ و ۲ برابر از ابتدای دولت دانست و افزود: مراکز کارآفرینی که می‌توانند پیشران باشند در ایده‌پردازی و اشتغال امروز به ۲۸ مرکز افزایش پیدا کردند.

مصباح گفت: در بحث‌های اشتغال زایی در تبصره ۱۸، ۳ هزار و ۵۵۵ مجوز مشاغل خانگی ایجاد کردیم که تعداد یک هزار مجوز منجر به شغل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • زبان از بیان خدمات آیت الله جزایری برای انقلاب قاصر است
  • سیستان و بلوچستانی ها در رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت مشارکت کنند
  • عملیاتی شدن ۱۲۳ درصدی تعهد اشتغال استان کرمان
  • تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل
  • کمتر از یک درصد از افراد واجد شرایط در سیستان و بلوچستان خون اهدا می‌کنند
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون بیمه‌شده دارد
  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون نفر بیمه شده دارد
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • فیلم کوتاه، زبان مختص خود را دارد/ «قضاوت» برآمده از تجربه زیسته