Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - جلسه هم اندیشی و مشاوره جهت جلب همکاری و ایفای مسئولیت اجتماعی سرمایه گذاران حوزه پرورش میگو با هدف حمایت و توسعه گردشگری غرب جزیره برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، این جلسه به منظور آماده سازی و ارتقا ژئوسایت های موجود در بخش های غربی جزیره و همچنین با هدف توسعه متوازن زیرساخت ها و رشد گردشگری در این منطقه با حضور مدیر حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، رییس اداره شیلات و کشاورزی این سازمان، مدیر ژئوپارک جهانی قشم و سرمایه گذاران حوزه پرورش میگو در جزیره برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این جلسه سرمایه گذاران سایت های پرورش میگو جهت توسعه ژئوسایت "نخ کنار" واقع در غرب جزیره قشم و همچنین ایجاد فضای گردشگری و ایجاد انتفاع برای جوامع محلی و روستاهای موجود در حاشیه سایت های پرورش میگو در این ناحیه آمادگی کامل خود را اعلام کردند.
در این نشست مقرر گردید مدیریت ژئوپارک جهانی قشم طرح توسعه و بهره برداری ژئوسایت نخل کنار را آماده و نهایی کرده و با مشارکت سرمایه گذاران حوزه شیلات برای اجرای آن اقداماتی انجام گیرد. همچنین تصمیم گرفته شد جهت بهره مند شدن جوامع محلی روستاهای اطراف این سایت و ایجاد اشتغال پایدار برای ساکنان این مناطق، بهره برداری از این سایت گردشگری توسط جامعه محلی و با نظارت توسط ژئوپارک جهانی قشم صورت گیرد.
همچنین موضوعات و بحث های مختلفی در ارتباط با مشکلات موجود در سایت ها و مزارع پرورش میگو موجود در محدوده کنارسیاه - گوری مطرح شد و سرمایه گذاران جهت اصلاح و ساماندهی وضع موجود و همچنین حل مشکل کانال انتقال آب به سایت های پرورش میگو درخواست هایی را مطرح کردند که مقرر گردید، مدیریت شیلات و کشاورزی سازمان منطقه آزاد قشم پس از بررسی جهت رفع موانع و مشکلات موجود اقداماتی را اجرایی کند.
گفتنی است این جلسه با حضور نریمان توکلی مدیر حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، منصور آزاد رییس اداره شیلات و کشاورزی این سازمان، علیرضا امری کاظمی مدیر ژئوپارک جهانی قشم و سرمایه گذاران 6 مزرعه پرورش میگو جزیره قشم برگزار شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سازمان منطقه آزاد قشم ژئوپارک جهانی قشم سرمایه گذاران پرورش میگو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۶۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت استاندار لرستان سرمایه گذاران و خیران برای مشارکت در طرحهای توسعه استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛استاندار لرستان امروز از هتل صخره ای خرم آباد بازدید کرد

دکتر ابوطالب شفقت در این بازدید گفت: پیمانکار از امروز کارگاه ساخت این طرح مهم زیرساختی را فعال کند و دستگاههای متولی نیز موظفند در اسرع وقت جاده دسترسی و زیرساخت های اب و برق وگاز و تلفن را فراهم کنند.

طرح احداث هتل صخره ای خرم آباد در هه هفتاد در زمینی به مساحت یکهزار و ۲۰۰ متز مربع  آغاز شده و به دلیل برخی موانع نیمه کاره مانده است.

دکتر ابوطالب شفقت در بازدید از این طرح گفت:مدیریت استان آماده همکاری با سرمایه گذاران و خیران برای کمک به توسعه استان است.

دیگر خبرها

  • سرمایه‌های وقف باید علمی اداره شود
  • حمایت از طرح‌های پرورش آبزیان از سیاست‌های اصلی استان است
  • دعوت استاندار لرستان سرمایه گذاران و خیران برای مشارکت در طرحهای توسعه استان
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخشهای گردشگری و کشاورزی
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخهشای گردشگری و کشاورزی
  • آذربایجان‌غربی ۱۸۰۳ اثر ثبت شده ملی دارد
  • طرح‌های پرورش ماهی در استان بوشهر حمایت می‌شود
  • مهیا بودن شرایط سرمایه گذاری در خوشاب
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار