Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا میر بهاءالدین مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان‌وبلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهارداشت: در اجرای طرح ارمغان مهر توسط حوزه داوطلبان در ایرانشهر، خاش، سراوان، دلگان، سیب و سوران، مهرستان، هیرمند و نیکشهر چهار هزار و ۶۱۲ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان بی بضاعت مناطق محروم در این شهرستانها توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  ادامه داد: اعزام کاروان سلامت با همراهی پزشکان داوطلب جمعیت هلال احمربه منظور ارائه خدمات درمانی به نیازمندان و کمک به بهبود سطح سلامت جامعه در مناطق محروم شهرستان‌های زاهدان، ایرانشهر و چابهار و ویزیت رایگان ۸۶۵ نفر از شهروندان کم برخوردار این مناطق و توزیع داروی رایگان از دیگر اقدامات صورت گرفته در یک ماه اخیر بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت همچنین ۴۱ عدد تانکر آب در قالب پروژه های حمایتی _ بهداشتی به منظور استفاد آب آشامیدنی بهداشتی در بین روستائیان شهرستان نیکشهر توزیع شد.

او  بهره‌مندی ۲ هزار و ۸۶۶ نفر از مردم سیستان و بلوچستان در قالب ۹ پروژه حمایتی، معیشتی در شهرستان‌های هیرمند، سراوان، زاهدان، نیکشهر و سیب و سوران را از دیگر اقدامات داوطلبان این نهاد عنوان کرد.

میربهاءالدین گفت: همچنین به منظور تامین بخشی از ذخایر خون استان و با توجه به اعلام نیاز سازمان انتقال خون در این خصوص تعداد ۱۹۴ نفر از اعضای جمعیت هلال احمر در برخی از شهرستان‌های استان در این امر خداپسندانه مشارکت کردند.

او  از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر در راستای سلامت جامعه به توزیع ماسک رایگان به تعداد پنج هزار و ۵۴۰ عدد در بین مردم و تشویق و دعوت آنان به رعایت پروتکل‌های بهداشتی عنوان کرد.

مدیرعامل سازمان هلال احمر سیستان‌وبلوچستان اجرای طرح« کوله کتاب» را جهت ارتقای سطح فرهنگ آموزشی نوجوانان و جوانان روستایی در مناطق مرزی شهرستان سراوان به عنوان طرحی موفق در استان عنوان کرد و گفت : این طرح با همکاری انجمن حامی و جمعیت هلال احمر جهت بهره مندی ۹۰۰ نفر از دانش آموزان اجرایی شده است .

او  افتتاح چهار خانه هلال روستایی در ۲ شهرستان خاش و هیرمند به منظور استفاده از توان جوامع محلی در مدیریت و واکنش به حوادث در زمان‌های لازم را از دیگر اقدامات معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان ذکر کرد.

میربهاءالدین اظهارداشت:تهیه جهیزیه جهت یک زوج سیستانی به همت خیرین جمعیت هلال احمر و گروه جهادی آل یاسین به ارزش ریالی ۱۸۵ میلیون ریال از دیگر فعالیت‌های انسان دوستانه جمعیت هلال احمر بوده است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر کرونا ویروس رعایت شیوه نامه های بهداشتی دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۷۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ برنامه فرهنگی، امدادی و آموزشی در دشتی اجرا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید اسماعیل جعفری عصر سه شنبه در جمع امدادگران شهرستان دشتی اظهار داشت: در حال حاضر هلال احمر شهرستان دشتی در سطح استان رتبه برتر استان دارد.

وی افزود: در طرح نوروزی نیز با تلاش‌های نیروهای امداد و نجات اقدامات ارزشمندی انجام شد.

جعفری بیان کرد: شهرستان در جذب خیرین و اقدامات صورت گرفته در حوزه بهداشت و درمان پیشتاز است.

وی ادامه داد: هلال احمر همواره در کنار مردم است و در مواقع بحران پیشگام است.

جعفری از راه اندازی کاروان سلامت خبر داد و گفت: طرح نذر آب از جمله طرح‌های خوب است که در سطح شهرستان اجرا شد.

وی افزود: نذر خدمت هم با هدف کمک به اقشار مختلف جامعه در حال انجام است.

جعفری بیان کرد: امسال هم اعتبار خوبی برای ساختمان امداد و آموزشی شهرستان اختصاص داده شده است.

کد خبر 6099879

دیگر خبرها

  • بهره مندی۵۰۰ نفر از اهالی روستای فیروزآباد شهرستان چهاربرج از خدمات درمان تخصصی جمعیت هلال احمر
  • غرق شدن جوان ۲۸ ساله در رودخانه شهرستان زهک
  • ۵۰ برنامه فرهنگی، امدادی و آموزشی در دشتی اجرا می شود
  • ۵پایگاه جدید هلال احمر در استان سمنان احداث می‌شود
  • توزیع ۱۰۰۰ قلم دارو در داروخانۀ هلال‌احمر لرستان
  • اجرای ۵۷ عنوان برنامه امدادی ، درمانی و بشردوستانه در فارس
  • ۱۸۳ روستای خدابنده با جمعیت بالای ۲۰ خانوار از نعمت برق برخوردار است
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • هلال احمر در قرن جدید؛ از مرکز ملی مدیریت و رصد حوادث تا ۲.۸ میلیون عضو جدید
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه