Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار نساجی مازندران و سایپای تهران درحالی با برتری یک بر صفر به‌سود سایپا به پایان رسید که وحید فاضلی سرمربی نساجی نسبت به نحوه قضاوت مرتضی منصوریان اعتراضات زیادی داشت.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تأیید اعتراض سرمربی این تیم، در رابطه با داوری مسابقات لیگ برتر گفت: قصد نداشتم درباره داوری صحبت کنم اما صادقانه خطاب به آقای اصفهانیان رئیس کمیته داوران می‌گویم بعد از پایان بازی با سایپا پیام‌های زیادی از سوی هواداران برای من ارسال شد و همه هم اعتقاد داشتند اشتباهات سریالی داوری علیه نساجی، طبیعی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: حق با وحید فاضلی است. شاید این فوتبال ظرفیت تیم مؤدب یا آدم محترم را نداشته باشد. باید فریاد بکشید تا صدای شما شنیده شود. شاید اگر ما هم بعد از اشتباهات عجیب و فاحش داوری در بازی با تراکتور بیانیه می‌نوشتیم یا مصاحبه می‌کردیم، امروز جلوی سایپا بار دیگر از این ناحیه متضرر نمی‌شدیم. متأسفانه کمیته داوران و دست‌اندرکاران داوری فوتبال کشورمان به بیانیه‌نویس‌ها یا منتقدان خود با هر لحنی، بیشتر اهمیت می‌دهند.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران افزود: در بازی با تراکتور درحالی که تا دقیقه ۸۲ یک بر صفر جلو بودیم اما یک گل آفساید خوردیم که کل ایران آن را دیدند غیر از داور مسابقه آقای کرمانشاهی! همچنین یک پنالتی صد در صد به سود تیم ما نادیده گرفته شد. این هفته هم داور بازی آقای منصوریان در دقیقه ۴ یک پنالتی مسلم ما را نمی‌بیند. در ادامه در دقیقه ۱۱ خطای آشکار و خشن مدافع سایپا روی کریم اسلامی را با کارت زرد جریمه می‌کند درحالی که چنین خطایی در خشن‌ترین فوتبال دنیا یعنی آمریکای جنوبی هم کارت قرمز مستقیم دارد. در دقیقه ۲۹ هم یک خطای پنالتی دیگر برای تیم ما نادیده گرفته می‌شود تا اعصاب و روان بازیکنان، نیمکت و مربیان نساجی به‌هم بریزد.

امیری با اشاره به اینکه نساجی صدرنشین اشتباهات داوری است، یادآورشد: اگر گل آفساید تراکتور مردود اعلام می‌شد یا امروز پنالتی‌های نساجی جلوی سایپا گرفته یا بازیکن حریف به‌دلیل خطای خشن در دقیقه ۱۱ اخراج می‌شد، امروز ما سومین برد پیاپی خود را جشن می‌گرفتیم و صدرنشین می‌شدیم اما حالا صدرنشین اشتباهات داوری هستیم!

وی خاطرنشان کرد: نساجی مازندران تیم مردمی و پرطرفداری است که توسط بخش خصوصی، آن هم در این وضعیت اقتصادی و بحران کُرونا اداره می‌شود. این امتیازاتی که ناحق از تیم ما گرفته شد، حق‌الناس است و خدا را خوش نمی‌آید.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران در پایان گفت: ما به‌خاطر هواداران نساجی و قطره قطره عرق‌هایی که بازیکنان و مربیان بی‌ادعای تیم ما می‌ریزند، شنبه به فدراسیون فوتبال و کمیته داوران می‌رویم تا آقای اصفهانیان را حضوراً ببینیم و صحبت‌های خود را مطرح کنیم. اگر در کمیته داوران به نتیجه لازم نرسیدیم، اقدامات لازم از سایر مراجع ذیصلاح برای احقاق حق باشگاه بزرگ نساجی را انجام خواهیم داد. به‌عنوان یک مازندرانی اجازه نمی‌دهم در روزهایی که به‌دلیل شیوع ویروس کُرونا مسابقات لیگ برتر بدون تماشاگر برگزار می‌شود و ما از نعمت هواداران پرشمار خود محروم هستیم، این‌چنین حق مسلم تیم نساجی ضایع شود.

کد خبر 5080911

منبع: مهر

کلیدواژه: داوری تیم فوتبال نساجی مازندران علی امیری کمیته داوران تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس محمود فکری والیبال تیم فوتبال فولاد خوزستان لیگ برتر والیبال باشگاه پرسپولیس فدراسیون کشتی یحیی گل محمدی ماشین سازی تبریز تیم فوتبال ماشین سازی تیم فوتبال پیکان تهران ویروس کرونا نساجی مازندران کمیته داوران تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۷۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف و خلع ید ۱۰۲۹۷ مترمربع اراضی ملی در شهرستان ساری

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد: در راستای حفاظت و صیانت از انفال، با اجرای حکم قضایی، اراضی ملی به مساحت تقریبی ۱۰۲۹۷ مترمربع واقع در مراتع ترکاچال روستای میرافضل شهرستان ساری رفع تصرف شد.

این عملیات با حضور سرجنگلبان و نیرو‌های حفاظتی منابع طبیعی ساری حوزه استحفاظی سعیدآباد و مامور پاسگاه انتظامی تلمادره انجام و اعاده به وضع سابق گردید.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ببینید | خلاصه بازی ذوب آهن ۰ - نساجی مازندران ۲
  • دومین برد متوالی نساجی با ساکت/ ذوب‌آهن باز هم در خانه شکست خورد
  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • خلاصه بازی ذوب آهن و نساجی + فیلم
  • شکست ذوب‌آهن در فولادشهر، بحران در خانه جدی‌تر از همیشه
  • امیدها در شهر خسته زنده شد؛ هواداران نساجی: در لیگ برتر می مانیم! / فیلم
  • پنالتی استقلال مقابل تراکتور سوخت؟ | کارشناس داوری نظر می دهد
  • ساعت پخش زنده بازی ذوب آهن و نساجی مازندران‌ + پخش آنلاین
  • رفع تصرف و خلع ید ۱۰۲۹۷ مترمربع اراضی ملی در شهرستان ساری
  • اعتراف کمیته داوران لالیگا به اشتباهات داوری