Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم استقلال گفت : بعد از مدت زیادی خدا را شاکر هستم توانستم بار دیگرپیراهن استقلال را در بازی رسمی بپوشم. از خیلی وقت پیش آماده بودم اما ناملایمتی‌هایی شد که نتوانستم در آسیا و فصل گذشته لیگ برای تیمم بازی کنم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

داریوش شجاعیان درباره برتری یک بر صفر استقلال مقابل ماشین سازی در هفته سوم لیگ برتر اظهار داشت:

بعد از مدت زیادی خدا را شاکر هستم توانستم بار دیگرپیراهن استقلال را در بازی رسمی بپوشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از خیلی وقت پیش آماده بودم اما ناملایمتی‌هایی شد که نتوانستم در آسیا و فصل گذشته لیگ برای تیمم بازی کنم. امیدوارم بتوانم این روند را ادامه داده و پیش از قبل به استقلال بزرگ کمک کنم.

وی درباره سورپرایز خود برای هواداران استقلال گفت:

از آنها می‌خواهم تیم را حمایت کنند زیرا استقلال امسال حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. باید از حاشیه دور باشیم. باید ما را دعا کنند تا مثمرثمر باشیم. کارهایی که انجام می‌دهیم تیمی است و اگر همه با هم باشیم هر تیمی را شکست می‌دهیم.

هافبک تیم استقلال درباره اینکه این تیم بایدهفته آینده در ورزشگاه شهدای شهرقدس که سال گذشته در این زمین مصدوم شد به مصاف پیکان برود، توضیح داد:

این زمین برای من خوش یمن نبوده اما گذشته را فراموش کرده‌ام و امیدوارم در آینده اتفاق‌های بهتری برای استقلال رقم بزنم.

در دیدستان هم ببینید.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال ماشین سازی لیگ برتر استقلال داریوش شجاعیان لیگ برتر ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۷۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از 9 ماه: کورتوا با کلین‌شیت برگشت

به گزارش "ورزش سه"، تیبو کورتوا تقریبا 9 ماه پس از مصدومیت شدید از ناحیه زانو، در آگوست گذشته، در بازی امشب مقابل کادیز به دروازه رئال مادرید بازگشت.

آسیب جدید به زانوی راست او در ماه مارس گذشته، بازگشت او را کمی بیشتر به تأخیر انداخت، اما بالاخره فرصت بازی کردن او مقابل هواداران رئال رسید. با این حال کورتوا در نیمه اول کار زیادی نداشت.

او زیاد کار دشواری نداشت و موقعیت خطرناکی روی دروازه‌اش شکل نگرفت. با این حال، چهار دقیقه پس از شروع نیمه دوم، واکنش درخشان او در موقعیت تک به تک با کریس راموس دیده شد.

این دروازه‌بان بلژیکی پس از اشتباه ادر میلیتائو، از دروازه خارج شد و ضربه خطرناک مهاجم کادیز را با پای چپش مهار کرد. او یک گل را برای رئال خرید تا در بازگشت به دروازه، ستاره تیمش در این بازی باشد.

این مهار و بسته نگه داشتن دروازه در بازی مقابل کادیز برای این ستاره بلژیکی بسیار مهم بود، او می‌دانست که چنین عملکردی تا چه اندازه می‌تواند روی اعتماد به نفس او اثر بگذارد.

اکنون باید ببینم که کارلو آنچلوتی چگونه می‌خواهد این وضعیت را مدیریت کند و چه برنامه‌ای برای کورتوا خواهد داشت. این مربی قبلا تایید کرد که آندری لونین چهارشنبه در بازی برگشت مقابل بایرن به میدان خواهد رفت اما در حال حاضر چهار بازی دیگر تا پایان لیگ در پیش است که احتمالاً مربی ایتالیایی از آن‌ برای بکارگیری بیشتر کورتوا استفاده خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • ورزشگاه‌های میزبان دیدارهای خانگی استقلال ملاثانی مشخص شد
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائم‌شهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان پایتخت در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • پرسپولیس نباید امتیاز از دست بدهد/ اوسمار کیفیت خود را نشان دهد
  • جواد نکونام: تمدید قراردادها از هفته آینده شروع می‌شود؛ آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است
  • گل‌های دیدنی بازی‌های لیورپول - تاتنهام + فیلم
  • اعتراف یک پرسپولیسی؛ نکونام و هاشمی نسب شاهکار کرده اند | شانس قهرمانی یک تیم بیشتر است
  • بعد از 9 ماه: کورتوا با کلین‌شیت برگشت
  • شانس بالای رم برای خرید آزمون؛ رونمایی از ۲ مشتری دیگر ستاره ایرانی