Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@15:35:33 GMT

کابوس رئال برای ویدال تمامی ندارد (عکس)

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۸۰۸۸

آرتورو ویدال و رئال مادرید داستان ناتمامی دارند و امشب نوبت به اخراج ستاره شیلیایی از زمین رسید.

به گزارش "ورزش سه"، دقیقه 33 بازی اینتر و رئال مادرید از دهفته چهارم دور گروهی لیگ قهرمانان و سرنگون شدن آرتورو ویدال درون محوطه جریمه.

ستاره شیلیایی و تمام بازیکنان اینتر منتظر اعلام پنالتی از سوی داور بودند اما این اتفاق رخ نداد و داور انگلیسی دستور به ادامه مسابقه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جنجال از همینجا شروع شد و پس از به اوت رفتن توپ و متوقف شدن جریان بازی، ویدال و اینتری ها به سمت داور هجوم بردند.

 

 

 

 

داور ابتدا به ویدال کارت زرد نشان داد اما اعتراضات ویدال ادامه داشت و مشخص نشد چه به داور گفت که کارت زرد دوم را نیز بیرون کشید و ویدال را اخراج کرد.

به این ترتیب یک خاطره تلخ دیگر از بازی برابر رئال برای ویدال به جا ماند.

 

ستاره شیلیایی با یوونتوس 4 بار برابر رئال قرار گرفت. فصل 14-2013 در مرحله گروهی رئال در برنابئو 2-1 برنده شد و در بازی برگشت دو تیم 2-2 مساوی کردند. یک سال بعد دو تیم در نیمه نهایی به مصاف هم رفتند. رئال در تورین 2-1 باخت و در برنابئو بازی 1-1 شد تا یووه به فینال برود.

 

ویدال با پیراهن بایرن در یک چهارم نهایی فصل 17-2016 بار دیگر به مصاف رئال رفت. در بازی رفت در مونیخ رئال 1-2 برنده شد و در بازی برگشت ویدال از زمین احراج شد و رئال در وقت های اضافی 4-2 به برتری رسید. او پس از پایان بازی به اعتراض نسبت به رئالی‌ها پرداخت و گفت:« آن‌ها 2 گل آفساید به ثمر رساندند. کاسمیرو هم باید قبل از من اخراج می‌شد. این یک دزدی بزرگ بود!»

 

ویدال از همان بازی سر ناسازگاری با رئال گذاشت و فصل بعد هم بایرن و رئال در نیمه نهایی به مصاف هم رفتند که این بار هم رئال پیروز شد.

پس از تساوی 2-2 بایرن برابر رئال در برنابئو و حذف این تیم ویدال که نتوانسته بود در میدان باشد، این بار هم عصبانی شد و نوشت:« موش ها»

 

 

 

 

پیش از این بازی رئال در یک چهارم نهایی توانست یوونتوس را حذف کند. رئال بازی رفت را 3-0 در تورین برد ولی در بازی برگشت یووه توانست سه گل خورده را جبران کند اما پنالتی دقیقه 93 بن عطیه روی لوکاس واسکز باعث شد رونالدو گلزنی کرده و رئال راهی نیمه نهایی شود.

ویدال بلافاصله پس از اعلام پنالتی برای رئال نوشت:« پنالتی روی وازکز؟ او حتی لمس هم نشد. بازهم اتفاقات در حال تکرار است.»

 

 

 

 

ویدال دو سال پیش از بایرن به بارسلونا پیوست و در یکی از مصاحبه هایش گفت:« من آنتی مادریدیستا نیستم. من تنها مخالف هر تیمی هستم که برابر بارسا قرار می گیرد. حالا هر تیمی می خواهد باشد.»

علی رغم ادعای ویدال اما او یکی ضد رئالی واقعی است. آخرین نمونه از اعتراض او به رئال مربوط به بازی فصل گذشته رئال و بیلبائو در سن مامس است. در اوج نبرد رئال و بارسا برای قهرمانی لالیگا، رئال در زمین بیلبائو به خاطر خطا روی مارسلو به پنالتی دست یافت تا سرخیو راموس گل پیروزی بخش را به ثمر برساند.

ویدال بلافاصله پس از پایان بازی تصویر زیر را در صفحه اجتماعی خود منتشر کرد:

 

 

بارسلونا رئال مادرید آرتورو ویدال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا رئال مادرید آرتورو ویدال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۸۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باواریایی‌ها در قتلگاه مادرید

  شاگردان کارلو آنچلوتی که اوایل همین هفته قهرمانی در لالیگا را ۴ هفته زودتر جشن گرفتند حالا در بین چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان هستند و بیش از همه انگیزه و توان دارند. رئالی‌ها و طرفدارانش که از همین حالا رویای قهرمانی پانزدهم را در سر دارند برای عبور از آخرین مانع برای رسیدن به فینال ومبلی، بازی برگشت نیمه نهایی در سانتیاگو برنابئو مقابل بایرن مونیخ را در پیش دارند. به لطف بازی خوبی که شاگردان کارلتو در بازی رفت در مونیخ انجام دادند و با تساوی ۲ بر ۲ از زمین خارج شدند، حالا همه چیز برای دو طرف از نو آغاز شده و یک ۹۰ یا ۱۲۰ دقیقه یا پنالتی‌ها اولین فینالیست این فصل UCL را مشخص می‌کند.در آن طرف ماجرا، تیمی قرار دارد که اوضاعش در مقایسه با رئال کاملا متفاوت است. هر چه جا پای کارلتو در رئال محکم است، توماس توخل همان‌طور که خودش از قبل گفته بود، در پایان فصل از جمع باواریایی‌ها جدا می‌شود. بایرن امسال با توخل در جام‌های داخلی به هیچ موفقیتی نرسیده و تمام و کمال قافیه را به بایرلورکوزن ژابی آلونسو باخته است. فقط همین لیگ قهرمانان باقی مانده تا توخل بتواند با خاطره‌ای خوش از جمع این تیم جدا شود و تعداد قهرمانی‌های بایرن در اروپا را به عدد ۷برساند و ازاین حیث درکنار میلان قرارگیرد.از طرفی، با توجه به اختلاف بین توخل و برخی از مدیران بایرن مونیخ، این مربی خیلی دوست دارد با قهرمانی این باشگاه را ترک کند و حقانیتش نزد طرفداران بایرن ثابت شود.

۲۷
دو تیم تاکنون ۲۷ بار در رقابت‌های مختلف اروپایی مقابل هم قرار گرفته‌اند که سهم بایرن ۱۱ و سهم رئال ۱۲ برد بوده و چهار مسابقه هم با نتیجه تساوی تمام شده است. در این ۲۷ بازی‌، رئالی‌ها ۴۳ و بایرنی‌ها ۴۱ ‌گل به ثمر رسانده‌اند. 
۸
این هشتمین باراست که دو تیم درمرحله نیمه نهایی رقابت‌های اروپایی به مصاف هم می‌روند.تیم آلمانی چهار بار و رئالی‌ها سه بار موفق به پیروزی در مجموع بازی‌های رفت و برگشت شده‌اند. 
۲۳
این برای بیست و سومین باراست که بایرن درمرحله حذفی رقابت‌های اروپایی مقابل تیم‌های اسپانیایی قرار می‌گیرد.آمار این تیم در این مرحله۱۱برد و۱۲باخت بوده است. نکته منفی آنها این است که در۶بازی ازهشت مسابقه آخر،بازنده اززمین خارج شده‌اند. 
۱۲
اگر شاگردان توخل بتوانند برنده بازی برگشت نیمه نهایی باشند، برای دوازدهمین بار توانسته‌اند به فینال رقابت‌های اروپایی برسند. باواریایی‌ها در ۱۱ بار قبلی، ۶ بار به قهرمانی رسیده‌اند و ۵ بار هم نتیجه را در بازی نهایی واگذار کرده‌اند. 
۲۸
این دیدار بیست و هشتمین مسابقه‌ای است که رئال مادرید در مراحل حذفی رقابت‌های اروپایی مقابل تیم‌های آلمانی قرار می‌گیرد. آنها در ۲۷بازی قبلی رکورد خوبی از خودشان به جا گذاشته و ۱۹ پیروزی و ۸ باخت به دست آورده‌اند. آخرین شکست آنها در مراحل حذفی به بازی مرحله نیمه نهایی فصل ۱۳-۲۰۱۲ بر می‌گردد که به دورتموند باختند. 
۱۱
بازی امشب در واقع یازدهمین تقابل توماس توخل و کارلتو به حساب می‌آید که چهار برد به نام توخل و سه برد به نام آنچلوتی ثبت شده است. 
۱۹
درصورتی‌که رئال بتواند امشب جوازحضور دربازی فینال رابه دست آورد،برای نوزدهمین باراست که به مسابقه پایانی رقابت‌های اروپایی می‌رسد. این تیم در ۱۸ بار قبلی، ۱۴بار پیروز شده و به قهرمانی رسیده و فقط سه مرتبه در بازی نهایی نتیجه را واگذار کرده است. 

دیگر خبرها

  • بایرن درس نمی‌گیرد: به رئال توهین کنید، بد می‌بینید! ‏
  • باواریایی‌ها در قتلگاه مادرید
  • سرنگونی ام باپه در محوطه جریمه دورتموند که داور اعتقادی به پنالتی نداشت / فیلم
  • پاری‌ سن ژرمن از پنالتی هم شانس نیاورد (عکس)
  • استقلال از داوری طلبکار شد: پنالتی روزبه سوخت!
  • نظر کارشناس داوری در مورد صحنه‌های دیدار استقلال/ یک پنالتی گم شد
  • اعتراض پیکان به داور دیدار با آلومینیوم
  • داور بدیمن برای رئال در بازی برگشت با بایرن
  • رسمی: داور فینال جام جهانی برای بازی رئال-بایرن
  • مارچینیاک بازی برگشت رئال - بایرن را سوت می‌زند