Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@12:25:23 GMT

الهویی: باید در زمین مردانه و اخلاقی رقیب باشیم

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۸۱۵۱

الهویی: باید در زمین مردانه و اخلاقی رقیب باشیم

مربی تیم فوتبال گل گهرسیرجان گفت: باید یک فضای دوستانه و اخلاقی در لیگ و میان تیم ها وجود داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه" پس از پایان دیدار دو تیم گل گهر سیرجان و فولاد خوزستان در هفته سوم لیگ بیستم، سعید الهویی مربی گل گهر به جای امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از بازی حاضر شد و درباره شرایط بازی گفت: یک بازی خیلی خوب را امروز شاهد بودیم چرا که فولاد یکی از پرمهره ترین تیم‌های لیگ برتر است؛ سال قبل فصل خیلی خوبی داشت و سهمیه آسیا گرفت، امسال هم با مهره‌های خیلی خوبی که جذب کرده کیفیت تیم را بالا برد چرا که قدرتمند و پر مهره فولاد که برای لیگ قهرمان اسیا بسته شده است و شکل بازی آن ها پرس شدید و درگیرانه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه اول شاید در دقایقی کنترل بازی را بعد از گل اول از دست دادیم اما در نیمه دوم کاملا بازی را کنترل و موقعیت‌هایی را ایجاد کردیم که متاسفانه تبدیل به گل نشد؛ از شکل تیمی خودمان در نیمه دوم راضی هستیم ولی باید نقاط ضعف‌مان و زمان‌هایی که کنترل بازی را از دست دادیم بهبود ببخشیم.

 

مربی گل‌گهر در واکنش به عملکرد داور بازی گفت: به تیم داوری خسته نباشید می گوییم و ترجیح می دهیم در مورد داوری خیلی صحبت نکنیم؛ بهتر است کارشناسان داوری در مورد اتفاقاتی که در جریان بازی افتاد صحبت کنند چرا که مطمئنا جامعه داوری ما با هدف و قصد و غرض اشتباهی را انجام نمی دهد اما خوشحال می شویم که این اشتباهات به حداقل برسد. امروز در صحنه هایی داور به ضرر ما تصمیم گرفت، روی صحنه پنالتی مشکوک نیمه دوم یا پنالتی که برای حریف گرفت ولی این عقیده ما است و باید کارشناسان داوری نظر بدهند. امیدوارم داوران همیشه بدون غرض و تمرکز خوب بازی ها را اداره کنند.

 

الهویی در بخش پایانی صحبت‌های خود اشاره‌ای به صحبت‌های همیشگی قلعه‌نویی داشت و در این‌باره می‌گوید: همانطور که امیرقلعه‌نویی بارها گفته؛ باید یک فضای دوستانه و اخلاقی در لیگ و بین تیم ها وجود داشته باشد. درست است که فوتبال جایگاهی برای رقابت است ولی همه ما در کنار هم دوست هستیم؛ بهتر است شرایط طوری باشد که روابط دوستانه همیشه ادامه داشته باشد و در زمین مردانه و اخلاقی رقیب باشیم ولی بیرون از زمین با هم دوست هستیم. تشکر از بازی جوانمردانه بازیکنان تیم خودمان که موقعیت کرنر را استفاده نکردند و توپ را به حریف دادند.

فولادمبارکه سپاهان سعید الهویی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان سعید الهویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۸۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرلورکوزن رقیب جدی یوونتوس در مسیر جذب ریکاردو کالافیوری

مدافع محصول آکادمی رم که با نظر مورینیو جدا شد، طی دو فصل اخیر پیشرفت عجیبی کرده است.

ریکاردو کالافیوری مدافع/فولبک چپ ۲۱ ساله و ایتالیایی بولونیا که مدت هاست مورد توجه یوونتوس قرار دارد، اکنون بایرلورکوزن را هم به خود علاقه مند می بیند.

به نقل از بیلد؛ با توجه به سبک بازی سیال و مدرن کالافیوری در خط دفاعی، ژابی آلونسو شیفته این بازیکن ایتالیایی شده است. تفکرات تیاگو موتا در بولونیا شباهت زیادی به تاکتیک های ژابی آلونسو دارد و کالافیوری به خوبی توانایی های خود را در این سبک بازی به نمایش گذاشته است. بولونیا برای فروش کالافیوری ۲۵ تا ۳۰ میلیون یورو می خواهد. او در تابستان گذشته با مبلغ ۴ میلیون یورو از بازل به بولونیا پیوست و با نظر موتا از فولبک به مدافع  مرکزی تغییر پست داد. ۴۰٪ از مبلغ فروش کالافیوری سهم بازل است.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • بایرلورکوزن رقیب جدی یوونتوس در مسیر جذب ریکاردو کالافیوری
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • وحید شمسایی: گام نخست را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • درویش: هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند/ بعد از بازی با سپاهان به قرارداد اوسمار می پردازیم+ فیلم
  • شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود
  • پویش با زمین مهربان باشیم به اجرا در آمد
  • سرمربی الهلال: باختیم ولی سرمان را بالا می‌گیریم
  • پاسخ مورایس به انتقاد هواداران سپاهان