Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@00:56:24 GMT

اینتر 0 - رئال؛ سن سیروی خوش یمن برای زیدان

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۸۳۰۲

اینتر 0 - رئال؛ سن سیروی خوش یمن برای زیدان

رئال مادرید موفق شد در سن سیرو با دو گل اینتر را مغلوب کند.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید که فصل جاری لیگ قهرمانان را خوب آغاز نکرده بود، امشب نیز مانند بازی رفت اینتر را مغلوب کرده و در ایتالیا با دو گل ادن هازارد و رودریگو به برتری دست یافت. زین الدین زیدان اولین قهرمانی خود در اروپا را با برتری برابر اتلتیکومادرید در همین استادیوم کسب کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئال مادرید بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه پنج و با نفوذ ناچو به محوطه جریمه صاحب یک ضربه پنالتی شد که ادن هازارد موفق شد دروازه اینتر را باز کرده و تیمش را همان ابتدا پیش اندازد.

 

در دقیقه 13 لوکاس واسکز از سمت راست اقدام به ضربه زدن کرد، اما شوت زمینی او با بدشانسی به دیرک دروازه اینتر برخورد کرد و تبدیل به گل نشد. دقایقی بعد این بار مندی از سمت چپ وارد محوطه شده و در حالیکه خودش موقعت گلزنی داشت، ترجیح داد به واسکز پاس بدهد تا این فرصت از دست برود.

 

 

در دقیقه 26 اینتر صاحب یک فرصت ایستگاهی در منطقه مناسبی شد، اما ضربه روملو لوکاکو خیلی خوب نبود و از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 29 و روی ارسال مارتین اودگارد از سمت راست که رئال مادرید باز هم صاحب فرصت گلزنی شد، اما ضربه سر ناچو در اختیار سمیر هندانوویچ قرار گرفت.

 

اما در اواخر نیمه اول آرتورو ویدال در یک صحنه روی اعتراضات شدید دو کارت زرد گرفته و از زمین اخراج شد تا در نهایت رئال مادرید با برتری 0-1 راهی رختکن شود.

 

در دقایق ابتدایی نیمه دوم اینتر حملات زیادی را روی دروازه رئال مادرید ترتیب می داد، اما مدافعان این تیم به خوبی مقاومت کرده و اجازه باز شدن دروازه را ندادند.

 

 

اما در دقیقه 60 رئال مادرید به گل دوم هم دست یافت. ارسال واسکز از سمت راست با ضربه والی و دقیق رودریگو به طاق دروازه اینتر همراه شد و برتری رئال مادرید دو برابر شد. البته گل به نام اشرف حکیمی ثبت شد.

 

در دقیقه 69 و با ارسال تماشایی تونی کروس بود که واسکز فرصت بسیار خوبی برای زدن گل سوم داشت، اما ضربه والی او از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

دقایقی بعد ایوان پریشیچ با حرکت از سمت راست می توانست اختلاف را به حداقل برساند، اما ضربه او دقیق نبود و راهی به دروازه نیافت. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و رئال مادرید با همان دو گل اینتر را شکست داد.

رئال مادرید اینتر میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید اینتر میلان رئال مادرید سمت راست اما ضربه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۸۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!

رافا یوسته معتقد است رئال مادرید و بارسلونا در شرایط برابری رقابت نمی‌کنند.

طرفداری | رافا یوستی واکنش تندی به حواشی ال‌کلاسیکو نشان داد.

به گزارش موندو دپورتیوو، روز یک‌شنبه دیدار جذاب و هیجان‌انگیز تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا از هفته سی‌ودوم لالیگای اسپانیا با پیروزی 3-2 لوس‌بلانکوس به پایان رسید. رئال که یک بار در نیمه اول و یک بار هم در نیمه دوم از بارسا عقب افتاد، سرانجام با گل لحظه‌اخری جود بلینگام فاتح سومین ال‌کلاسیکوی فصل شد و جشن قهرمانی زودهنگام لالیگا را در سانتیاگو برنابئو برپا کرد. 

البته این نبرد خالی از حاشیه نبود و تصمیمات بحث‌برانگیز داور در برخی صحنه‌ها، اعتراض شدید هواداران و کادرفنی بارسلونا را در پی داشت. جنجالی‌ترین اتفاقِ آخرین ال‌کلاسیکوی فصل رخ در اواسط نیمه اول داد. در دقیقه 28 بازی و روی ارسال کرنر بازیکنان بارسلونا، آندری لونین ضربه لامین یامال را در دهانه دروازه برگشت داد؛ صحنه‌ای که بارسایی‌ها قاطعانه اعتقاد دارند دروازه‌بان رئال از داخل دروازه توپ را بیرون کشیده و به قول معروف حق آنها خورده شده است.

رافلا یوسته، نایب رییس باشگاه بارسلونا پس از جلسه دیشب با خوان لاپورتا (پیرامون ادامه همکاری با ژاوی)، واکنش تندی به حواشی ال کلاسیکو نشان داد و عصبانیت شدید خود را ابراز کرد. یوسته در این‌باره گفت:

از اتفاقاتی که در ال کلاسیکو رخ داد به شدت خشمگین و عصبانی‌ام. بارسلونا و رئال مادرید با قوانین یکسانی بازی نمی‌کنند.

گل لامین یامال در ال کلاسیکو؟ نه من که عصبانی نیستم، من شدیدا خشمگینم! این موضوع رو تا تهش می‌رم دنبالش، به هر کی هم که باید بگم، می‌گم. ما که تو زمین مساوی نیستیم! همه دیدن که توپ رفت تو گل، دیگه از حد گذرونده شده‌است!

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • ملاثانی 1 - سپاهان 2 : این جام را سفت بچسب
  • تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین
  • بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!
  • کپا آریزابالاگا به چارچوب دروازه رئال مادرید برمی‌گردد
  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!
  • تمجید دل‌پیرو از بلینگام: جود استثنایی است
  • سکوت آندری لونین شکست: توپ لامین یامال از خط رد نشد
  • قانون امباپه چیست: خوش‌خدمتی یا فرصت‌طلبی!‏
  • ام باپه شماره 9 جدید رئال مادرید
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!