Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیگو مارادونا از طرفداران پر و پا قرص ورزش تنیس بود و از هر فرصتی برای تماشای تنیس اسفاده می کرد.

درگذشت دیگو مارادونا، جهان ورزش را در غم فرو برده است و فقدانی بزرگ در این دنیای ورزش احساس می شود.

به گزارش طرفداری، دیگو مارادونا از علاقه مندان ورزش تنیس بود. او بارها به تحسین و تمجید از راجر فدرر پرداخته بود، به مسابقات مختلف و ملاقات تنیسورهای معروف رفته بود و البته با تنیسورهای معروف کشور خود نیز به صورت نمایشی بازی کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوان مارتین دل پوترو، تنیسور مشهور آرژانتینی، از مارادونا به عنوان خدایی دیگر برای مردم آرژانتین یاد کرده و دیگو شوارتزمن، تنیسوری که مدتی است میان بهترین های این رشته قرار گرفته، از این گفته که نام کوچک او به دلیل عشق خانواده اش به دیگو مارادونا روی او گذاشته شده است. 

مارادونا در سال 2019 در پیامی به راجر فدرر گفت:

تو بهترین بازیکن تاریخ تنیس بودی، هستی و خواهی بود. هیچ کسی مانند تو وجود ندارد. می خواهم بدانی که اگر هر مشکلی در کشور من پیدا کردی، می توانی به من زنگ بزنی و بگویی که چه چیزی نیاز داری.

این پیام زمانی که فدرر در آفریفای جنوبی و برگزاری مسابقات دوستانه حضور داشت، پخش شد و باعث احساساتی شدن این بازیکن سوئیسی شد.

احساساتی شدن راجر فدرر از پیام دیگو مارادونا

مارادونا به تشویق تیم کشورش در مسابقات دیویس کاپ می رفت و رابطه بسیاری خوبی نیز با خوان مارتین دل پوترو داشت. در ادامه نگاهی داریم به عکس های یادگاری این اسطوره فقید دنیای ورزش با تنیسورهای معروف.

دیگو مارادونا و خوان مارتین دل پوترودیگو مارادونا و راجر فدرردیگو مارادونا و راجر فدرردیگو مارادونا و راجر فدرر​  دیگو مارادونا و رافائل نادال  ​​  دیگو مارادونا و نواک جوکوویچ  ​​  دیگو مارادونا و اندی ماری  ​​  دیگو مارادونا و کارلوس مویاتنیس بازی کردن دیگو مارادونابیشتر بخوانید:

دیگو مارادونا در سن 60 سالگی درگذشت / فوری

واکنش لیونل مسی به درگذشت دیگو مارادونا: یک روز خیلی ناراحت کننده برای تمام آرژانتینی ها و دنیای فوتبال

واکنش رافائل نادال به درگذشت دیگو مارادونا: یکی از بهترین ورزشکارهای تاریخ ما را ترک کرد

واکنش مجیک جانسن به درگذشت دیگو مارادونا: دنیا یکی از بهترین فوتبالیست های تاریخ خود را از دست داد

از مانو جینوبلی تا یانیس آنته توکومپو و استیو نش؛ واکنش برخی از بازیکنان لیگ NBA به درگذشت دیگو مارادونا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: درگذشت دیگو مارادونا دیگو مارادونا راجر فدرر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۸۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به آمار رویارویی ۲ تیم استقلال و تراکتور

رویارویی آبی‌های پایتخت و پرشورهای تبریز از جایگاه ویژه‌ای در فوتبال ایران برخوردار است که در ادامه نگاهی به آمار بازی این دو تیم خواهیم انداخت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، دو تیم فوتبال تراکتور و استقلال طی تقابلی از هفته بیست و پنجم لیگ‌برتر فوتبال از ساعت ۱۷:۰۰ _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه یادگار امام (ره) به دیدار هم خواهند رفت.

تقابل این دو تیم جزو دیدنی‌ترین جدال‌های فوتبالی چند سال اخیر در لیگ‌برتر بوده است.

آبی‌های پایتخت و پرشورهای تبریز در طول تاریخ ۵۵ بار به مصاف یکدیگر رفته‌اند که ۲۷ بازی با برتری استقلال به پایان رسیده و تراکتور نیز در ۱۴ مسابقه پیروز بوده‌اند؛ ۱۴ دیدار از رویارویی‌های استقلال و تراکتور نیز با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.

در مجموع این بازی‌ها ۱۴۹ گل بین دو تیم رد و بدل شده که ۹۱ گل سهم استقلال و ۵۸ گل سهم تراکتوری‌ها بوده است.

۳۱ بازی در چارچوب لیگ‌برتر برگزار شده که ۱۳ بازی را استقلال برده، ۱۰ مسابقه را تراکتور و هشت بار هم نتیجه مساوی به دست آمده است.

در جدال‌های لیگ‌برتری استقلال و تراکتور ۸۲ توپ از خط دروازه هر دو تیم عبور کرده که ۴۲ گل از آن استقلال و ۳۵ گل سهم تبریزی‌ها بوده است.

در طول تاریخ نیز این دو تیم در هفت ورزشگاه کشور رو در روی همدیگر قرار گرفتند که سهم ورزشگاه آزادی تهران ۲۵ بازی، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز ۱۴ بازی، ورزشگاه تختی تبریز (باغشمال) ۹ بازی، ورزشگاه شهید شیرودی تهران دو بازی، ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز دو بازی و ورزشگاه‌های تختی تهران، ۲۲ بهمن اصفهان و امام رضا مشهد، هرکدام یک بازی بوده است.

کد خبر 749082

دیگر خبرها

  • نگاهی به آمار رویارویی ۲ تیم استقلال و تراکتور
  • سردار آزمون در زمین مارادونا درخشید(عکس)
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • چهره تنیسورهای حاضر در مرحله نیمه نهایی تور جهانی مشخص شد
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • نگاهی به هیاهوی جدید درباره سریال «پایتخت»
  • واکنش به استعفای سیاوش: او استقلالی است
  • تنیسورهای کمتر از ۱۲ سال ایران به دیدار رده‌بندی رفتند
  • فامیل مارادونا رکورد باشگاه آمریکایی را شکست!‏
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده