Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید منصور ترابی:

بسم الله الرحمن الرحیم

خدایا من در تمام طول زندگیم از نعمت‌های فراوان تو بهره بردم اما نتوانستم آن طور که شایسته و بایسته تو بوده هم استفاده کنم و هم شاکر. این بنده ضعیف خود را ببخش و از من بگذر.

خدایا اکنون در مرحله‌ای از زندگی رسیده‌ام که که استخوان‌های تنم چون زندانی برای روحم شده و مرا در تنگنا قرار داده، می‌خواهم هر چه زودتر با شهادتم مرا از این زندان تن رها کنی و به سوی خودت ببری.

 پدر و مادرم عزیزم از شما معذرت می‌خواهم که نتوانستم بدرستی به شما خدمت کنم؛ بعد از شهادت من ناراحت نباشید، همیشه حضور قلب خود را حفظ کنید و من را حلال کنید.

خواهر و برادرانم از شما حلالیت می‌طلبم و امیدوارم مرا ببخشید، برایم دعا کنید زیرا بدن ضعیفم تحمل عذاب جهنم را ندارد.

انتهای پیام/89001/

منبع: فارس

کلیدواژه: امام خميني ولي فقيه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۹۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویای بزرگ زنوزی؛ ۳ ستاره پرسپولیس در لیست تراکتور!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ چند هفته قبل بود که پاکو خمس از هدایت تراکتور کنار رفت تا نام گزینه‌های متعددی برای جانشینی او شنیده شود. از جمله این مربیان یحیی گل‌محمدی بود که گویا کارهای او برای حضور در تراکتور برای فصل بعد تقریبا نهایی شده و فقط یکی دو گام مانده تا او رسماً هدایت تیم تبریزی را بر عهده بگیرد.

به گزارش ایرنا، بعد از اینکه مذاکره با گل‌محمدی انجام شد، حمید مطهری هم مسئولیت فنی تراکتور را تا پایان این فصل بر عهده گرفت. دستیار سابق یحیی که در پرسپولیس کنار او حضور داشت و این دو به عنوان قهرمانی لیگ برتر هم رسیدند. همچنین قبل از مطهری، محمد عسگری- دستیار و آنالیزور گل‌محمدی در ذوب‌آهن و پرسپولیس- هم به کادرفنی تراکتور اضافه شد و کار خود را آغاز کرد.

تمام این اتفاقات را کنار شایعه‌های نقل و انتقالاتی تراکتور بگذاریم، بیشتر به حضور گل‌محمدی در تبریز پی می‌بریم. او از مدیران تراکتور وعده جذب چند بازیکن تیم ملی را گرفته و در این مسیر یکی از بازیکنان باتجربه تیم تبریزی هم قرار است وارد عمل شود.

در این باره شایعه‌ای در تبریز به راه افتاده که می‌تواند خبر ناراحت کننده‌ای برای هواداران پرسپولیس باشد. گفته می‌شود علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی در صدر لیست بازیکنان مورد نظر تراکتور قرار دارند. نکته اینکه بیرانوند یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد اما بند جدایی در توافق او گنجانده شده است. ترابی و اسماعیلی‌فر در پایان فصل بازیکن آزاد می‌شوند و می‌توانند بدون مشکل تیم بعدی خود را انتخاب کنند.

البته این اخبار احتمالا از سوی بازیکنان و دو باشگاه تراکتور و پرسپولیس تکذیب می‌شود اما می‌توانیم تا فصل نقل و انتقالات منتظر بمانیم و ببینیم آیا این شایعه‌ها به واقعیت تبدیل می‌شوند یا نه؟

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904350

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۷۵ درصدی طرح‌های حوزه سلامت اشنویه 
  • رویای بزرگ زنوزی؛ ۳ ستاره پرسپولیس در لیست تراکتور!
  • پیغام صریح اوسمار به پرسپولیسی‌ها
  • مذاکره مهدی ترابی با باشگاه لیگ برتری؟
  • «هشت شب، هشتِ شب» قرار عاشقی با امام هشتم در منطقه ۱۱ اصفهان
  • اخبار پرسپولیس نقل و انتقالات زمستانی و بازی ترابی
  • پلن B و C اوسمار برای جانشینی اورونوف
  • جنایت زندان دوله‌تو + تصاویر | خود مشاهده کردم که آنان را جلوی کاروان‌های عروسی سر می‌بریدند...
  • کم‌گل‌ترین نسخه شماره ۹ پرسپولیس!
  • اعلام آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان/ صادقی قرارداد دارد