Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مصطفی اسماعیل سالم مدیر شرکت آب و فاضلاب دزفول گفت: عملیات بهسازی چاه تامین آب شهر منتظران با تلاش ۴ ساعته کارکنان این شرکت انجام شد و ۱۰۰ متر لوله فرسوده ۱۲۵ تعویض و لوله جدید ۱۵۰ م. م به منظور تامین آب شرب با کیفیت و پایدار به این چاه اضافه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه قبل از این عملیات، الکتروپمپ این چاه نیز جهت افزایش کارایی و افزایش فشار آب بیشتر تعویض شده بود، افزود: با این اقدام فشار آب و ضریب پایداری آب شرب مشترکان شهر منتظران دزفول افزایش چشمگیری یافته است.

طی روز‌های گذشته نیز، رفع ۳ مورد شکستگی در خطوط لوله آب مناطق مختلف این شهرستان طی ۷ ساعت با تلاش کارکنان امداد آب انجام شد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهسازی چاه تامین آب خطوط لوله آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۹۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب‌های سطحی معابر به سرعت جمع آوری می‌شود+فیلم

عضو شورای اسلامی شهر دزفول با اشاره به بارش ۵۰ میلیمتر باران طی یک ساعت گفت: ۳۰۰ نفر از کارکنان شهرداری در حال فعالیت برای دفع آب‌های سطحی در سریعترین زمان ممکن هستند.

غلامعلی پور رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خوزستان اظهار کرد: طی روز گذشته در دزفول ۱۲۰ میلیمتر بارندگی در کمتر از سه ساعت داشتیم که در تاریخ دزفول بی سابقه بود با این حال با همکاری و همراهی سایر دستگاه‌ها مانند فرمانداری، سپاه پاسداران ارتش و شرکت آب و فاضلاب و تلاش کارکنان شهرداری تمام آب‌های سطحی جمع‌آوری شد.

وی افزود: در بارندگی روز گذشته آب وارد سی منزل مسکونی شد که خسارت آن‌ها با تدابیر اندیشیده شده خسارت آن‌ها جبران می‌شود علاوه بر آن بیش از ۸۰ دستگاه ماشین گرفتار در آب نیز رهاسازی شدند.‌

عضو شورای اسلامی شهر دزفول ادامه داد: با توجه به پیش‌بینی انجام شده آمادگی لازم برای مقابله با آب‌های سطحی وجود داشت و از ساعت ۱۵ الی ۱۶ تقریباً ۵۰ میلیمتر بارندگی داشتیم و در حال حاضر عملیات دفع آب‌های سطحی با همکاری فرمانداری، سپاه، ابفا در حال انجام است.

پور رضایی تاکید کرد: با توجه میزان بارش ۳۰۰ نفر از کارکنان شهرداری از مدیر تا کارگر در بخش‌های سه گانه خدمات شهری، عمران و آتش نشانی با ۱۵ دستگاه ماشین در حال فعالیت هستند تا در سریع‌ترین زمان ممکن شهر به حالت عادی بازگردد.

کد خبر 750358

دیگر خبرها

  • آب‌های سطحی معابر به سرعت جمع آوری می‌شود+فیلم
  • عملیات بازگشایی محور ماهور برنجی در دزفول انجام می‌شود
  • تلاش برای بازگشایی محور منطقه عشایری ماهور برنجی دزفول
  • روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان خوزستان باید تسریع شود
  • یک روز با «کارگران» شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان به پروژه‌های راهداری در استان بوشهر تخصیص یافت
  • اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟
  • بارش های تهران چقدر کاهش داشته است؟ | برنامه های آبفا برای جلوگیری از هدررفت آب
  • پویش هر کارمند یک سفیر و حامی آب راه‌اندازی شود
  • آب شرب اصفهان سالم است