Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امیر سرتیپ دوم خلبان ستاد بهمن بهمرد فرمانده پایگاه شکاری وحدتی دزفول گفت: آئین بهره برداری از پروژه عمرانی درِ ورودی پایگاه شکاری وحدتی با رعایت اصول بهداشتی و بدون دعوت از مسئولان لشگری و کشوری برگزار شد.

او افزود: با تلاش شبانه روزی و بی دریغ کارکنان این پایگاه در قسمت‌های مختلف از جمله معاونت پشتیبانی، تاسیسات، بازسازی، جهاد خودکفایی، شهرداری پایگاه و همدلی و همراهی ارگان‌های عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات در طول مدت ۶ ماه کار شبانه روزی اقدامات عمرانی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر سرتیپ دوم خلبان بهمرد، باز آماد نیروگاه ۵۰ سیکل برق مستقل پایگاه جهت استفاده در مواقع اضطراری و قطعی برق پس از ۲۰سال استهلاک کامل، بازسازی کامل ساختمان‌های اداری معاونت عملیات، اورهال، تجهیزات پروازی خلبانان و همچنین سر درِ ورودی اصلی این پایگاه به صورت همزمان با تلاش متخصصان و مهندسان را از جمله پروژه‌های عمرانی بهره برداری شده عنوان کرد.

فرمانده پایگاه شکاری وحدتی دزفول اظهار داشت: محقق شدن برنامه‌های تاکتیکی عملیاتی پایگاه در امتداد فرآیند شادابی و نشاط کارکنان است که زیباسازی محیط کار کارکنان و خانواده‌های آنان از جمله این موارد است و این مهم همواره مورد تاکید فرماندهی نیروی هوایی قرار داشته و پشتیبانی‌های معاونت‌های مختلف ستاد نهاجا در به ثمر رسیدن اینگونه طرح‌های عمرانی مشهود و قابل تقدیر است و اینجانب به نوبه خود و به نیابت از از کارکنان و خانواده‌های آنان از همه کمال تقدیر و تشکر را دارم.

براساس این گزارش؛ درب پیشین پایگاه شکاری وحدتی به دلیل شرایط خاص اب و هوایی منطقه دچار پوسیدگی شده بود و برابر گزارش مهندسان و متخصصان این پایگاه کاملا نا ایمن و مخاطره آمیز بود که مورد بازسازی قرار گرفت.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پروژه عمرانی پایگاه شکاری وحدتی پایگاه شکاری وحدتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۹۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، مدیران شهرداری شیراز در سومین بازدید شبانه از طرح‌های بزرگ عمرانی، سراغ طرح‌های آکواریم و پارک آبی شیراز رفتند.
در شیراز بیش از ۴۰ طرح عمرانی بزرگ به صورت شبانه روزی در حال اجراست تا زودتر از موعد به بهره برداری برسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی بزرگراه آزادگان در یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار
  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • پیش‌بینی ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم