Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@22:51:58 GMT

ضعف نظارت بر پروژه‌های عمرانی در خرم‌دره

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۹۳۶۱

ضعف نظارت بر پروژه‌های عمرانی در خرم‌دره

ایسنا/زنجان رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌دره گفت: باید قبول کنیم که در حوزه نظارت بر پروژه‌های عمرانی ضعیف عمل شده است.

غلام‌رضا کلانتری شامگاه دیروز (۵ آذرماه) در نشست هم‌اندیشی مدیران شهری خرم‌دره، هدف از برگزاری این نشست را هم‌اندیشی پیرامون مسائل و مشکلات شهری و ارائه راه‌حل برای حل این مشکلات عنوان کرد و گفت: شوراها حلقه ارتباطی مردم و مسئولان هستند و امیدواریم این هم‌اندیشی نقطه عطفی برای دخیل شدن شورای فرادست در امور شهر و شهرستان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وجود مطالبات گوناگون از سوی شهروندان خرم‌دره‌ای، یادآور شد: اقدامات و تلاش‌های ویژه و مناسبی در این راستا انجام شده است اما با توجه به حجم نیازها و مطالبات مردم، این اقدامات کافی نیست.

کلانتری تاکید کرد: حتی اگر یک مورد درخواست یا مشکل مردم روی میز مسئولی باقی بماند و جواب منطقی به وی داده نشود، جای گلایه دارد، زیرا مردم ولی‌نعمتان ما هستند و باید اهتمام‌جدی‌تر برای حل مشکلات‌شان وجود داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌دره از الزامات مدیریت در دنیای امروز را توجه به اصل رضایت‌مندی، مشتری‌مداری، پاسخ‌گویی و اطلاع‌رسانی مناسب به ارباب‌رجوع عنوان کرد و گفت: توسعه و پیشرفت جامعه با رعایت الزامات فوق و تقویت نهادهای مردمی تحقق می‌یابد.

کلانتری ادامه داد: شوراباوری و قانون‌مداری دو روی یک سکه هستند که می‌تواند تسهیل‌گر امور بوده و در خدمات‌رسانی موثرتر ایفای نقش داشته باشند.

این مسئول با بیان اینکه توسعه و رونق شهر در گرو اهتمام ویژه مردم و مسئولان در همه امور است، گفت: امیدواریم دستگاه‌های اجرایی از اقدامات و برنامه‌های شهرداری و شورای شهر حمایت جدی داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌دره در ادامه با گلایه از عملکرد برخی از واحدها، تصریح کرد: باید قبول کنیم که در حوزه نظارت به پروژه‌های عمرانی ضعیف عمل شده است.

در ادامه این جلسه، شهردار خرم‌دره نیز گفت: یکی از مسائل اصلی شهرداری و شورای اسلامی شهر، حل مشکلات ریشه‌ای مردم  است که برای حل این مشکلات، شهرداری و شورای اسلامی شهر آماده تعامل و همکاری همه جانبه با ارگان‌های مختلف است، زیرا رفاه و سلامتی مردم برای ما بالاترین ارزش را دارد.

امیرهوشنگ نوری‌آرا باتذکر جدی به برخی واحدهای شهرداری، خاطرنشان کرد: عملکرد تک‌تک ما توسط مردم مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، لذا برای کسب نمره قبولی، کسی حق ندارد سلیقه‌های شخصی خود را وارد مجموعه شهرداری کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها زنجان پروژ های عمرانی شورای اسلامی شهر خرم دره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۹۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از پروژه‌های سازمان نوسازی شهر تهران

وزیر کشور از چند پروژه‌های سازمان نوسازی شهرداری تهران در منطقه ۱۸ بازدید کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، احمد وحیدی، وزیر کشور به همراه استاندار و معاون عمرانی استانداری تهران از آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) و شن چاله ها در منطقه 18 بازدید کرد.

️وی در این بازدید ضمن تقدیر از مجریان پروژه، در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی، رفع معارضین و عملیات عمرانی این پروژه ها قرار گرفت.

️گفتنی است پروژه های عمرانی سازمان نوسازی علاوه بر تولید مسکن، بازآفرینی و تبدیل تهدیدات شهری به فرصت هاست و در همین راستا باغ راه راه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها بازآفرینی طبقه فوقانی تونل قطار راه آهن تهران تبریز است که از سالیان متمادی موجب انفصال شمال و جنوب این خط آهن شده بود و اینک با احداث پروژه های مورد نیاز اهالی ضمن ایجاد پیوستگی شهری موجب توزیع عادلانه امکانات شهری در مناطق ١٧ و ١٨ تهران خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عملیات احداث زیرگذر سرخون آغاز شد
  • لزوم عدالت‌محوری در توسعه شهرها/ شورای اسلامی شهر، صدای مردم است
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • اجرای طرح هادی و پروژه‌های عمرانی در روستا‌های سروآباد
  • بازدید وزیر کشور از پروژه‌های سازمان نوسازی شهر تهران
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • پروژه های عمرانی منطقه 12 تهران
  • ضروت تسریع در اجرای پروژه فیبرنوری در خوزستان
  • سرانه ۱۰ میلیون تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • پیش‌بینی ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم