Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده مرزبانی استان بوشهر از انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر خبر داد و گفت: در عملیات مشترک مرزبانی بوشهر و پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس بیش از ۹۴ کیلوگرم تریاک کشف شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر سردار ولی‌الله رضایی‌نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر ناامن کردن فضا برای فعالیت قاچاقچیان را از اهداف مهم مرزبانی استان بوشهر دانست و  اظهار داشت: تمام سواحل و آبهای خلیج فارس تحت رصد شبانه‌روزی پایگاه‌های دریابانی استان بوشهر قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به استقرار پایگاه‌های دریابانی در طول سواحل استان بوشهر تصریح کرد: مقابله با قاچاق مواد مخدر، کالا و سوخت به‌عنوان یکی از اولویت‌ها، برنامه‌ها و اهداف مرزبانی استان بوشهر است.

 فرمانده مرزبانی استان بوشهربا بیان اینکه عزم مرزبانان و نیروی انتظامی دربرخورد با قاچاقچیان جدی است تاکید کرد: استان بوشهر از امنیت پایدار و مستمری برخوردار است و برای مقابله با قاچاق در نوار خلیج فارس، مرزبانی مجهز به شناورهایی با قابلیت حضور در اعماق مختلف دریا است.

سردار رضایی‌نژاد از انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر خبر داد و گفت: با رصداطلاعاتی و اقدامات عملیاتی هدفمند مرزبانی بوشهر و پلیس استان فارس یک محموله موادمخدر به مقصد نرسید

وی افزود: قاچاقچیان که قصد داشتند مواد مخدر را از سواحل استان بوشهر به فارس منتقل کنند با اقدامات و عملیات به موقع شناسایی، متوقف  و منهدم شدند.

بوشهر| بیش از 360 کیلوگرم موادمخدر در عملیات مشترک مرزبانی و پلیس کشف شد بوشهر| بیش 100کیلوگرم موادمخدر در عملیات مشترک پلیس کشف شد تمام شناورهای صیادی استان بوشهر به "ردیاب" مجهز می‌شوند

 فرمانده مرزبانی استان بوشهر از کشف بیش از 94 کیلوگرم تریاک در این عملیات مشترک خبر داد و بیان کرد: در این راستا یکدستگاه کامیون توقیف و یک نفر دستگیر شد.

سردار رضایی‌نژاد با قدردانی از تلاش نیروی انتظامی استان فارس در این عملیات مشترک تاکید کرد: مبارزه با قاچاق مواد مخدر به صورت اجتماعی و همگانی و در این راستا همکاری مردم درخور تحسین است.

انتهای پیام/190/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مرزبانی استان بوشهر عملیات مشترک مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۹۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!

اداره مبارزه با مواد مخدر آمریکا به دنبال طبقه‌بندی «ماری جوانا» است تا این ماده مخدر را در لیست مواد مخدر کم‌خطر قرار دهد، این اقدام می‌تواند یک تغییر تاریخی در سیاست‌های این کشور برای استفاده از مواد مخدر باشد.

دریافت 31 MB

مترجم: محیا ذوالفقاری / تدوینگر: علی خلیلی طهرانی

دیگر خبرها

  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • ویدیو/ مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!
  • ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۷۸۰ کیلوهروئین و تریاک در هرمزگان
  • انهدام ۸ باند قاچاق مواد مخدر در کردستان
  • واکنش فرمانده انتظامی کردستان به شهادت نیروی مرزبانی
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ باند سرقت معدن منهدم شد
  • مرزبانی باید به سیستم‌های رصد و پایش الکترونیک دریا مجهز باشد
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی