Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@04:12:56 GMT

بسیج دانشجویی در تحقق جهش تولید چه نقشی دارد؟

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۹۴۶۳

بسیج دانشجویی در تحقق جهش تولید چه نقشی دارد؟

گروه استان‌ها- مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: امروز بسیج دانشجویی برای احصای دقیق و درست موانع تولید و رفع آن موانع به کمک نخبگان دانشجویی آستین همت بالا زده‌ است. - اخبار استانها -

عباس کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین اظهار داشت: بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها برای احصای دقیق و درست موانع تولید و رفع آن موانع آستین همت بالا زده‌ است یعنی نخبگان دانشجویی را در سطوح مختلف دانشجویان، که در استان عدد بی‌شماری دارند شناسایی و به حلقه تولید وصل می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در گذشته چنین رویکردی وجود نداشته اما امروز عزم بسیج دانشجویی بر تحقق جهش تولید است، افزود: برای آسیب شناسی حوزه تولید در استان صنعتی قزوین نیاز آن چنانی به جلسات سخنرانی تبیینی وجود ندارد بلکه هسته‌‌های تخصصی مسئله محور باید شکل بگیرد.

کاظمی گفت: حوزه گسترده تولید عرصه‌های مختلفی همچون کشاورزی، دامپروری، صنعت، معادن و ده‌ها عرصه دیگر را دارا است و گروه‌های مسئله محور که از متن و بطن جریان دانشجویی متناسب با حوزه مخصوصی شناسایی شده‌اند پس از مطالعه بر روی مسئله نهایتا مدلی خاص و طرح اقدامی را برای برون رفت از مشکل ارائه می‌دهند.

دیدار خبرنگاران دفتر تسنیم قزوین با فرمانده تیپ 82 سپاه صاحب‌الامر (عج) به مناسبت هفته بسیج به روایت تصویردانش‌ آموزان بسیجی قزوین برگزیده در لیگ علمی پایای کشور تجلیل می‌شوندطلاب بسیجی در 4 بیمارستان استان قزوین به کمک کادر درمان آمدند

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین ادامه داد: ابتدا پشتیانی از دانشجویان در جهت ارتقا، رشد و توانمندسازی آنان صورت می‌گیرد سپس خروجی را برای حل مسئله به کار می‌گیریم یا همان دانشجوها را به نهادهایی با ظرفیت بالا معرفی می‌کنیم.

وی افزود: مجموعه‌ها قالبا با هر نگاه تحولی جهت تطبیق با رویکرد جدید و هماهنگی با اوضاع جدید از خودشان یک مقاومتی نیز نشان می‌دهند اما این در حالی است که برای رسیدن به یک توان پایدار و بازدارندگی دائمی در حوزه‌های اقتصادی حتما باید متصل به ظرفیت و قدرت پایان ناپذیر مردمی شویم و تجربه این موضوع را چه در دوران دفاع مقدس و چه در دوران کرونا به وضوح می‌توان دید.

کاظمی با اشاره به اینکه مدل مردم سالاری دینی دارای دامنه و ابعاد بسیار گسترده است خاطرنشان کرد: کلان پروژه انقلاب اسلامی در اندیشه امامین انقلاب این است که خود مردم باید برای دفاع از انقلاب وارد صحنه شوند.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسیج دانشجویی استانداری قزوین بسیج دانشجویی استانداری قزوین بسیج دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۹۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم

جهادگران بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور در روستای بزنوید واقع در شهرستان الیگودرز استان لرستان اردوی جهادی خود را برگزار کردند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مستند ستاره دنباله‌دار روایتی از حضور گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان در روستای بزنوید شهرستان الیگودرز استان اصفهان است.

این گروه جهادی به مدت ۱۰ روز فعالیت‌های فرهنگی، تدریس، رفع اشکال در پایه‌های مختلف، ورزش، مشاوره کشاورزی و باغبانی، مشاوره خانواده، آموزش نقاشی و عکاسی را در این روستا انجام داده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمایت قاطع بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدان از طرح نور فراجا
  • تقویت معرفت و باور دینی کلید حل مشکلات فرهنگی
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • راحت می‌گویند از افزایش نرخ ارز سود نمی‌بریم و نقشی در آن نداریم!
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها برای تحقق رشد تولید
  • تدوین ۱۱ برنامه کشاورزی برای تحقق شعار سال در قزوین
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • تأسیس شرکت پروژه راهکاری برای تحقق جهش تولید