Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه این نهاد پل ارتباطی بین خیرین و نیازمندان در شرایط شیوع کرونا است، از مردم نوع دوست این استان برای پیوستن به پویش «نذرسلامتی، نذرشفا» برای کمک به نیازمندان استان دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام« قنبر موسی نژاد» در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: پویش«نذر سلامتی، نذر شفا» با هدف کمک به خانواده‌های نیازمندی که مشکل معیشت و بیماری دارند راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: بر اثر شیوع بیماری کرونا و ابتلای تعداد زیادی از هم استانی های عزیز به این بیماری، به طور قطع خانوارهایی هستند  که علاوه بر مشکلات و هزینه‌های درمانی قادر به تامین مایحتاج غذایی و بهداشتی مورد نیاز خود نیستند.

 

موسی نژاد تصریح کرد: هدف از این طرح که با همکاری این نهاد، مراکز نیکوکاری و برخی موسسات خیریه برگزار می شود این است  که افرادی که  بعد از بیماری کرونا بهبود پیدا کرده و سلامتی خود را دوباره به دست آورده اند و نیز بقیه مردم به خاطر در امان ماندن از این بیماری نذورات خود را به همین منظور در اختیار کمیته امداد یا مراکز نیکوکاری قرار دهند.

 

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با اعلام اینکه بسترهای لازم برای جمع آوری و توزیع به موقع این کمک ها در استان فراهم شده است و کمیته امداد قصد دارد در این شرایط کرونایی یک پل ارتباطی بین افراد خیر و افراد نیازمند باشد،گفت: هدف ما این است که این کمک ها را علاوه بر مددجویان کمیته امداد، در اختیار سایر افراد نیازمند غیر مددجو هم قرار دهیم.

 

وی به راه های مشارکت در این پویش اشاره کرد و افزود: هم استانی‌های خیر و نوع دوست برای ادای نذر خود در این زمینه می‌توانند از طریق شماره کارت 7719_9988_9918_6037،همچنین شماره گیری کد  #۰۸۴*۸۸۷۷* و یا مراجعه به ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان  در این پویش خداپسندانه مشارکت کنند.

 

مدیرکل امداد استان ایلام تصریح کرد: کمیته امداد پس از دریافت کمک های مردم نوع دوست استان در این زمینه،این کمک ها را در سریع ترین زمان ممکن از طریق تهیه سبدهای غذایی،بسته‌های بهداشتی و یا کمک نقد با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در اختیار نیازمندان استان قرار می دهد.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: نذر سلامتی کرونا کمیته امداد کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۹۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پویش سلامت دهان و دندان از امروز

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، زهرا سید معلمی، اظهار داشت: هدف از این پویش اطلاع رسانی و آموزش در خصوص اهمیت نقش سلامت دهان و دندان در سلامت همه جانبه و سلامت عمومی افراد است. بین سلامت دهان ودندان و سلامت جسمی رابطه مشخصی وجود دارد و برخی از بیماری های دهان و دندان می تواند تاثیراتی در بیماری های دیگر داشته باشند و همینطور برخی بیماری های جسمی نیز می تواند برای دهان ودندان مشکلاتی ایجاد کند.

وی با بیان این که مصرف دخانیات (سیگار، قلیان و سیگار الکترونیکی) از مهم ‌ترین عوامل در ایجاد سرطان دهان بوده و سلامت مغز و قلب با سلامت دهان و دندان در ارتباط است، افزود: بیماری های شدید لثه و دیابت رابطه دو طرفه دارند و هر کدام از آن ها می تواند باعث تشدید بیماری دیگر شود، بنابراین توجه به سلامت دهان و دندان بسیار مهم است. البته خونریزی لثه‌ها در مسواک زدن نباید باعث ترک مسواک زدن شود.

مدیرکل دفتر سلامت دهان و دندان وزارت بهداشت با بیان این که این پویش در روز اول به عنوان «دهان دریچه سلامت» به ارتباط این بیماری ها می پردازد و توجه مردم را به سلامت دهان و دندان معطوف و متمرکز می کند، ادامه داد: در روز دوم نیز شعار «سلامت دهان و دندان؛ سلامت کودک» را خواهیم داشت.

دکتر سیدمعلمی اضافه کرد: در این روز با حضور در مدارس و آموزش به دانش آموزان و معاینات دهان و دندان بچه ها، افزایش آگاهی نسبت به سلامت دهان و دندان را در مدارس و دانش آموزان انجام می شود تا اگر یک دانش آموز به اقدامات بهداشتی، درمانی نیاز داشت به مراکز جامع سلامت جهت دریافت خدمت معرفی شود.

وی بیان کرد: در روز سوم پویش هدف ما بر اهمیت دادن به سلامت دهان و دندان از دیدگاه نهادهای مردمی و سایر نهادهای دولتی متمرکز خواهد بود. در این روز به تبیین نقش سایر نهادها و افراد در بحث سلامت دهان ودندان پرداخته می شود که چه کمک هایی می توانند در این زمینه ایفا کنند. در کل هدف پویش سلامت دهان و دندان، آگاهی بخشی و حساس سازی مردم، جامعه و مسئولان در رابطه با اهمیت سلامت دهان و دندان است.

مدیرکل دفتر سلامت دهان و دندان وزارت بهداشت در پایان با بیان این که خدمات اساسی و مهم دندانپزشکی در مراکز بهداشت برای همگان در دسترس است، گفت: خدمت رایگان دندانپزشکی در مراکز بهداشت در روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر به افراد ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دم گیلاس ؛ معجونی شفابخش برای درمان بیماری‌ها
  • کمک ٣٨ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی
  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان از امروز
  • مشارکت بیش از ۵ هزار معلم قزوینی در طرح اکرام ایتام
  • مصرف دخانیات از مهم‌ترین عوامل ایجاد سرطان دهان
  • حقایق مهم و جذاب درباره سلامتی بدن
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان از ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت
  • پویش سلامت دهان و دندان
  • اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • رویکرد کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است