Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حدود هفت سال از آخرین حضور هندبال قم در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی این رشته یعنی لیگ برتر هندبال مردان ایران می‌گذشت، حضوری که در سال 1392 و به تیم صبا اختصاص داشت تا اینکه در روزهای پایانی سال 1398 هندبالیست‌های قم با حضور درخشان در لیگ دسته اول ایران موفق به کسب مجوز لیگ برتر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم با نام هیات هندبال در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور درخشید و به لیگ برتر آمد ولی چند ماه طول کشید تا در جستجوی حامی مالی، زیر مجموعه پاس ناجا شد و با نام پاس ناجای قم سرانجام در قرعه‌کشی لیگ برتر حضور یافت و در لیگ 12 تیمی سال 1399 هندبال باشگاه‌های برتر ایران جزو تیم‌های گروه دوم مقدماتی قرار گرفت.

مرحله نخست رقابت‌های لیگ برتر که آبان ماه به انجام رسید برای هندبالیست‌های قم با دو پیروزی و یک باخت همراه بود، تیمی که جمعی از چهره‌های قدیمی و جوان هندبال قم همراه با بازیکنان شاخص غیر بومی را با هدایت علیرضا ربیعی به لیگ برتر برد و در مرحله دوم نیز عملکرد نسبتا خوبی ارائه کرد تا یکی از شانس‌های صعود از مرحله مقدماتی لقب بگیرد.

اما ظاهرا حواشی ناشی از مواجهه با مشکلات مالی از تیم پاس ناجای قم دست بردار نیست و تداوم این وضعیت نامشخص موجب شده تا گلایه‌های زیادی از سوی مربیان و کادر این تیم از مسوولان قم صورت گرفته تا جایی که مدیر تیم هندبال پاس ناجای قم انحلال این تیم و کناره‌گیری اجباری از لیگ برتر را بر سر زبان بیاورد.

مدیر تیم هندبال پاس ناجای قم حمایت نکردن مسوولان استان قم و بی‌توجهی به این تیم را عامل تصمیم برای کناره‌گیری از لیگ برتر و انحلال تیمش عنوان کرد و گفت: این تصمیم بر خلاف نظر ما است زیرا هم بازیکنان شایسته و خوبی داریم و هم نتایج قابل قبولی تا این مرحله از لیگ گرفته شده است.

محسن ولیان کمک 200 میلیون ریالی از سوی اداره کل ورزش و جوانان را تنها حمایت مالی از این تیم عنوان کرد و افزود: به غیر از این پول، هیچ حمایت دیگری از تیم پاس ناجا نشده است.

انتهای پیام / 78002

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان استان قم هندبال انحلال پاس ناجا ليگ برتر فدراسيون هندبال كرونا المپيك مشكلات مالي ورزش و جوانان پاس ناجای قم لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۹۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس و مرور تاکتیک‌های بازی با استقلال (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، دو تیم با شرایط کاملا متفاوتی پا به مصاف مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی خواهند گذاشت. سپاهان به عنوان بهترین باشگاه ایرانی از نظر ساختار و امکانات و البته شرایط مالی و در سوی مقابل استقلال ملاثانی که چند سالی است از لیگ دسته دوم جدا شده و در لیگ دسته اول با وجود تمام مشکلات مالی و ساختاری دوام آورده است.

طبیعی است شب آینده که این دو تیم مقابل هم صف آرایی می‌کنند، سیاوش اکبرپور با اندیشه تدافعی و بستن فضاها شاگردانش که برخی از آنها تجربه‌های زیادی دارند را به میدان بفرستد و  در سوی دیگر تیم مورایس باید بتواند از لایه‌های دفاعی حریف عبور کند و اجازه ندهد کار سخت شود.

مورایس آخرین تمرین تیمش را به مرور کارهای تاکتیکی برای باز کردن خط دفاعی تیم استقلال ملاثانی اختصاص داده و پس از آن اعضای تیم به اهواز سفر کردند تا آماده دومین دیدار جام حذفی در مرحله یک هشتم نهایی شوند. این دیدار قرار است از ساعت 19:30 دقیقه در ورزشگاه فولاد آره‌نا برگزار شود.

دیگر خبرها

  • روز حسابرسی نزدیک است: ترس و لرز در منچسترسیتی!‏
  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند
  • مدیر عامل لیگ برتر: پرونده مالی منچسترسیتی به زودی به نتیجه می‌رسد
  • مورایس و مرور تاکتیک‌های بازی با استقلال (عکس)
  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال
  • نگرانی رونالد آرائوخو از آینده‌اش؛ مدافع اروگوئه‌ای در لیست فروش بارسلونا؟
  • مخالفت جدی منچستریونایتد با محدودیت مالی در لیگ برتر
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • محمد عبدالله، مربی دروازه‌بان‌های تیم‌های هندبال پایه شد