Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس ضمن اعلام متلاشی شدن باند بزرگ فرار مالیاتی در شیراز ، از بازداشت ۴ عضو این شبکه خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز به نقل از دادگستری فارس، در راستای دستورات اخیر ریاست قوه قضاییه مبنی بر مبارزه با سوءاستفاده از کارت‌های بازرگانی و فرار مالیاتی و برخورد قاطع با اخلالگران نظام اقتصادی، باند بزرگ فرار مالیاتی در شیراز متلاشی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس با اعلام این مطلب، از بازداشت 4 عضو این شبکه خبر داد که با تاسیس 13 شرکت صوری به نام افراد محجور و اخذ کارت‌های بازرگانی به نام این افراد، به اخذ دلار دولتی و همچنین فرار مالیاتی اقدام کرده بودند.

فرار مالیاتی و پولشویی با3میلیون و 800 هزار کارت‌خوان بی‌هویتامکان رفع مشکل کسری بودجه با جلوگیری از فرار مالیاتیرئیس کل دادگستری گلستان: 100 میلیارد تومان فرار مالیاتی در استان شناسایی شدامام جمعه بیرجند: برخورد قاطع با فرار مالیاتی صورت گیرد

حیدر آسیابی افزود: این شبکه اقدام به اخذ دلار‌های دولتی در قالب شرکت‌های صوری داشته و در حال حاضر 300 میلیارد فرار مالیاتی آن، محرز شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس با بیان اینکه اعضای این شبکه با ماه‌ها کار تحقیقاتی و با تلاش سربازان گمنام اداره اطلاعات فارس دستگیر شده اند، خاطرنشان کرد: پرونده در شعبه 11 بازپرسی ویژه جرایم فرار مالیاتی دادسرای عمومی و انقلاب شیراز تشکیل و رسیدگی به آن در حال انجام است و تحقیقات تکمیلی درباره میزان تعهدات ارزی این افراد در دست بررسی است.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرار مالیاتی عمومی و انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۹۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تارتار لباس فرار بزرگ را پوشید! (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، بعد از سه بازی دشوار مقابل پرسپولیس، سپاهان و استقلال خوزستان، تیم ملوان در ورزشگاه خانگی خود به مصاف هوادار خواهد رفت. این بازی حساس در شرایطی برگزار خواهد شد که  با توقف گل‌گهر در بازی روز گذشته، ملوان فرصتی فوق‌العاده برای تثبیت جایگاه خود در رتبه پنجم دارد.

ملوان با پیروزی در مقابل هوادار ۴۱ امتیازی خواهد شد و به یک قدمی بهترین امتیاز تاریخ خود با دراگان اسکوچیچ هم می‌رسد. همچنین آنها اختلاف خود را با نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده به شش امتیاز افزایش خواهند داد.

نکته جالب در مورد ملوان این است که آنها در بازی دور رفت هوادار را بردند و حالا در صورت پیروزی، دومین دبل این فصل را جشن خواهند گرفت.

مهدی تارتار نیز در جلسه آنالیز به بازیکنانش هشدار داده که آنها باید بیشترین میزان تلاش را در این بازی به کار بگیرند. او همچنین گفته که بازیکنان بی‌انگیزه جایی در تیمش نخواهند داشت.

ملوان بعد از این بازی دو بازی خانگی دیگر خواهد داشت و هواداران این تیم تنها ۲۷۰ دقیقه برای تماشای تیم جذاب خود فرصت خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی دلال پتروشیمی در فارس
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • تارتار لباس فرار بزرگ را پوشید! (عکس)
  • از انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری تا درگیری منجر به قتل در مازندران
  • کاندیدا‌های شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری در مازندران
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند