Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پورتو برای گرامی داشت یاد و نام مارادونا پیشنهاد داد تا شماره ۱۰ بایگانی شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، واکنش ها به درگذشت دیگو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین و جهان همچنان ادامه دارد.

این بار ویاش بواش واکنش نشان داد.

سرمربی پرتغالی پورتو برای تکریم مارادونا پیشنهاد جالبی داد که بسیار بعید است قابل اجرا باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: درگذشت مارادونا خبر تلخی برای ما بود. امشب متاسفانه یک خبر تلخ دیگری هم شنیدم و آنها درگذشت یکی از اعضای هیئت مدیره پورتو بود. او نخستین کسی بود که باعث شد تا من به دنیای مربیگری روی آورم.

بواش ادامه داد: مرگ مارادونا خسارت سنگینی به فوتبال در جهان وارد کرد. من از فیفا می خواهم که شماره ۱۰ را در همه رقابت ها و تیم ها بایگانی کند. این بهترین قدردانی از دیگو مارادونا خواهد بود.

مارادونا صبح چهارشنبه دچار عارضه قلبی شد و بلافاصله به بیمارستان منتقل شد اما در نهایت در شامگاه بود که برای همیشه دیده از جهان فرو بست.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دیگو آرماندو مارادونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۹۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد

فابریتزیو رومانو خبرنگار و کارشناس سرشناس حوزه نقل‌وانتقالاتی فوتبال اروپا در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) از نهایی شدن انتقال مهدی طارمی به اینتر خبر داد.

رومانو در این باره نوشت: «قرارداد طارمی با اینتر تا ژوئن ۲۰۲۶ (به مدت دو سال) اعتبار داشته و بندی برای تمدید یک ساله قرارداد (تا پایان ژوئن ۲۰۲۷) دارد. همه کار‌ها تکمیل شده و باشگاه پورتو از این مسئله اطلاع یافته است.»

مهاجم تیم ملی که در تابستان سال ۲۰۲۰ با باشگاه پورتو قرارداد بست، در ۱۷۷ بازی با پیراهن تیم فوتبال این باشگاه ۸۸ بار موفق به گلزنی شد و ۵۴ گل برای هم‌تیمی‌های خودش ساخت.

دیگر خبرها

  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • سردار آزمون در زمین مارادونا درخشید(عکس)
  • سرمربی مشهور، رئیس باشگاه پورتو شد
  • آندره ویاش بواش رئیس باشگاه پورتو شد
  • واکنش جالب توییتر وولفسبورگ به بازگشت‌های لحظه آخری بایرلورکوزن / عکس
  • دیداری از جنس تکریم خانواده شهدا
  • شصت‌ودومین شماره مجله تصویری نفت و انرژی (متنا)
  • قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد
  • فامیل مارادونا رکورد باشگاه آمریکایی را شکست!‏