Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@13:13:20 GMT

در آخرین ساعات زندگی بر مارادونا چه گذشت؟

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۹۷۸۹

در آخرین ساعات زندگی بر مارادونا چه گذشت؟

نشریه اولیه روایتی از آخرین ساعات حیات مارادونا داشته است.

به گزارش "ورزش سه"، چهارشنبه صبح مارادونا مانند روزهای دیگر از خواب پا شد، اما حوالی ظهر دچار حمله قلبی شد و در نهایت این فاجعه بزرگ برای دنیای فوتبال رقم خورد. 22 روز قبل بود که مارادونا به علت ضایعه مغزی در بیمارستان بستری شده و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ابتدا به نظر می رسید همه چیز تحت کنترل و مساعد است و او چند روز بعد نیز با بهبودی از بیمارستان مرخص شد. سمت چپ جمجمه مارادونا مورد درمان قرار گرفت، اما سه هفته بعد قلب او یارای ایستادگی نداشت و این اتفاق تلخ رقم خورد.

 

 

اما در روز 25 نوامبر مارادونا صبح بیدار شده، کمی صبحانه خورد و ابتدا قدم زد. در ادامه نوبت استراحت ظهرگاهی برای بازیابی انرژی فرا رسیده بود. کادر پزشکی مارادونا از سوییس آمده و شامل روانشناس، روانپزشک و پرستارانی برای درمان او بودند.

 

وقتی پرستار قصد داشت مارادونا را برای خوردن دارو در حوالی ظهر بیدار کند، متوجه شد او از حال رفته است. ابتدا شایعاتی در مورد اینکه پزشک همسایه بر سر بالین مارادونا حاضر شده منتشر شد که البته تکریب شد. آمبولانس فوری به محل رسید، اما عملیات احیا فایده ای نداشت و مارادونا جان خود را از دست داده بود.

 

مارادونا در هفته های اخیر به علت بیماری و البته شیوع ویروس کرونا از عشق خود فوتبال دور بود و روحیه خوبی نداشت. چندی قبل و در مراسم تولد سالگی، مارادونا آرزو کرد هر چه زودتر شر این ویروس از سر دنیا باز شود و حالا که اخبار زیادی در مورد ساخت واکنش کرونا منتشر شده، دیگر مارادونایی وجود ندارد.

مارادونا آرژانتین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مارادونا آرژانتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۹۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی اف: باکو و ایروان بیش از هر زمان دیگری به توافق صلح نزدیک شده اند

الهام علی اف، رئیس جمهوری آذربایجان تایید کرد که باکو و ایروان درک مشترکی از اینکه یک توافقنامه صلح باید چگونه باشد، دارند و تاکید کرد که تنها بررسی جزئیات نهایی باقی مانده است.

علی اف گفت: ما بیش از هر زمان دیگری به حل موضوع (امضای توافقنامه صلح) نزدیک شده ایم. او همچنین خاطرنشان کرد که چندین سال پیش حتی توافقی در مورد اصول توافق وجود نداشت.

رئیس جمهوری آذربایجان ادامه داد: در آن زمان حتی پیش نویس توافقنامه صلح وجود نداشت و اکنون ما یک درک مشترک داریم که یک توافقنامه صلح باید چگونه باشد.

وی در پایان گفت: ما فقط باید جزئیات را بررسی کنیم، البته هر دو طرف به زمان نیاز دارند.

در ۷ دسامبر گذشته، دفتر نخست وزیر ارمنستان و دولت رئیس جمهور آذربایجان بیانیه مشترکی صادر کردند که در آن بر عزم ایروان و باکو برای عادی سازی روابط و انعقاد معاهده صلح بر اساس احترام به اصول حاکمیت و تمامیت ارضی تاکید کردند. آذربایجان به نشانه حسن نیت ۳۲ سرباز ارمنی و ارمنستان دو سرباز آذربایجانی را آزاد کردند.

در همین حال، نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان دیروز گفت که ایروان و باکو روند عملی تعیین حدود مرز‌ها را آغاز کرده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • رنگرز: توقع از کشتی‌ در المپیک باید همان یک نشان طلا باشد/ از ابتدا هم اولویت و هدفگذاری ما صرفاً کسب ۶ سهمیه نبوده
  • سهراب و فروغ برای هم شعر می‌خواندند/ فرح پنج بار برای افتتاحیه نمایشگاه سهراب آمد ولی او در نمایشگاه حاضر نمی‌شد؛ هیچ دلیل سیاسی هم نداشت
  • مهارت بی‌نظیر دیگو مارادونا؛ پنج ضربه متوالی به تیرک و چیپ زدن به دروازه بان / فیلم
  • باران برای آب بندان روستای مهترکلاته، آورده‌ای جز ضایعات نداشت
  • از ابتدا پیوند عمیقی میان فلسفه و باستان شناسی وجود داشته است
  • این مستند تقدیم به همه کسانی که در پرونده خون‌های آلوده از حق خود گذشتند
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • وقوع سیل در نطنز خسارت جانی نداشت
  • علی اف: باکو و ایروان بیش از هر زمان دیگری به توافق صلح نزدیک شده‌اند
  • علی اف: باکو و ایروان بیش از هر زمان دیگری به توافق صلح نزدیک شده اند