Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرشام هنرکار روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از روند توزیع سبدهای معیشتی اهدایی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به حاشیه‌نشینان زاهدان در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: توزیع سبدهای معیشتی با استفاده از توان و ظرفیت ویژه گروه‌های مردمی و جهادی استان انجام شده است.

وی بیان کرد: هم‌اینک توزیع ۲ هزار سبد غذایی اهدایی بنیاد مستضعفان به ارزش افزون‌بر ۶۰۰ میلیون تومان توسط گروه‌های مردمی و جهادی در حاشیه شهر زاهدان در حال انجام است و با برنامه‌ریزی قبلی انجام شده این گروه‌ها اطلاعات کامل مردم را در سامانه‌ای جامع ثبت می‌کنند تا بانک اطلاعاتی جامعی باشد برای هدفمند کردن اقدامات هر خیر یا مجموعه حمایتی که در آینده قصد حضور و خدمت‌رسانی در این نقاط را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان سیستان و بلوچستان گفت: بنیاد نهاد در راستای رسالت رسیدگی با اقشار مستضف بلافاصله پس از شیوع کرونا با اخذ مجوز از رهبر معظم انقلاب جهت کمک به محرومان ورود کرده و تاکنون میلیاردها تومان در این راستا هزینه کرده است.

وی توزیع هشت هزار سبد غذایی در زاهدان، ۱۲ هزار سبد در چابهار، هفت هزار سبد در زهک، هفت هزار سبد در قصرقند، چهار هزار سبد در دلگان، سه هزار سبد در هامون، چهار هزار سبد در سیب و سوران، ۶ هزار سبد در سرباز و یکهزار سبد غذایی در زابل را تنها بخشی خدمات بنیاد مستضعفان در سیستان‌وبلوچستان عنوان کرد.

هنرکار با بیان اینکه مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و حتی فاقدان شناسنامه سیستان‌وبلوچستان در ماه‌های اخیر از خدمات حمایتی بنیاد مستضعفان بهره‌مند شده‌اند، افزود: البته با توجه به محرومیت این استان و شرایط بد معیشتی حاکم بر جامعه قطعا خدمات بنیاد پاسخگوی نیاز مردم محروم نیست اما این نهاد انقلابی به دستور رهبر معظم انقلاب با همه توان پای کار آمده تا در حد توان بتواند به رسالت خود جامه عمل بپوشاند.

برچسب‌ها بسته حمایتی ویروس کرونا سیستان و بلوچستان بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بسته حمایتی ویروس کرونا سیستان و بلوچستان بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی بسته حمایتی ویروس کرونا سیستان و بلوچستان بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی اخبار کنکور بنیاد مستضعفان هزار سبد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۰۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، مسعود سرگلزائی گفت: یکی از فعالیت‌های مهم دامپزشکی برای ارتقای بهداشت عمومی، کنترل و نظارت بهداشتی بر فرآورده‌های خام دامی و خوراک دام است که این کنترل در تمام مراحل پرورش و کشتار دام، مرحله عرضه، مصرف فرآورده دامی و تولید و حمل خوراک دام با نظارت و اقدامات بهداشتی انجام می‌شود.
رئیس اداره قرنطینه و امنیت زیستی اداره کل دامپزشکی سیستان و بلوچستان ادامه داد: سال گذشته بر جابجایی تعداد ۲۳ هزار و ۴۶۸ محموله انواع فرآورده خام دامی به مقدار ۲۵۲ هزار تن، هشت هزار و ۵۵ محموله دام زنده به مقدار ۴۱۰ هزار راس، ترخیص و حمل بهداشتی ۲۶۷ هزار تن به داخل کشور، صادرات آبزیان پنج هزار تن به خارج کشور و ترخیص و حمل بهداشتی هزار و ۷۵۰ تن آبزیان به داخل کشور نظارت بهداشتی شده است.
سرگلزایی تاکید کرد: در نظارت‌های بهداشتی قرنطینه‌ای محصولات تحت نظارت دامپزشکی از نظر وضعیت ظاهری، نشانه گذاری، دارا بودن وضعیت بهداشتی استاندارد از محل تولید فرآورده، شرایط بهداشتی خودروی متقاضی حمل، دمای مناسب محصول در طی مسیر از مبداء تا مقصد، تطابق محصول با گواهی بهداشتی صادره توسط اداره دامپزشکی مبدا و درصورت لزوم انجام نمونه برداری صورت می‌پذیرد؛ پس از تائید همه شرایط بهداشتی و قرنطینه‌ای اجازه بارگیری، حمل، تخلیه و مصرف محصولات مرتبط با دامپزشکی داده خواهد شد.
وی تاکیدکرد: با توجه به اینکه سیستان و بلوچستان، استانی مرزی در همسایگی دو کشور پاکستان و افغانستان و در ارتباط با آب‌های آزاد جهان است؛ بنابراین نظارت‌های بهداشتی قرنطینه‌ای در زمینه واردات، صادرات و ترانزیت کالا به منظور حفظ سلامت جمعیت دامی و انسانی کشور اهمیت ویژه‌ای دارد.

دیگر خبرها

  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • چهارشنبه این هفته سیستان وبلوچستان ودغدغه‌های شما هم استانی‌ها
  • تداوم باران بهاری در سیستان وبلوچستان