Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی‌اکبر عیسی آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوه، با اشاره به اجرای طرح محدودیت‌های ویژه کرونا اظهار کرد: نیروی انتظامی همگام با سایر دستگاه‌های اجرایی مصوبات ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا را اجرا می‌کند.

وی بیان کرد: با توجه به اعمال محدودیت‌های تردد درون و برون‌شهری تمام ظرفیت‌های نیروی انتظامی در این راستا و به منظور حفظ سلامت جامعه استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه ادامه داد: نیروی انتظامی از طریق پایش تصویری و بهره‌گیری از تجهیزات و نرم‌افزارها تردد شهروندان را کنترل می‌کند.

 

عیسی آبادی گفت: در سطح شهرستان ساوه نیروهای انتظامی حضور فیزیکی چندانی نخواهند داشت بلکه از دوربین‌های درون و برون‌شهری برای اجرای مصوبات استفاده می‌شود و از شهروندان درخواست داریم نسبت به مصوبات ستاد کرونا توجه جدی داشته باشند.

وی تصریح کرد: در محدودیت‌های ویژه کرونا ۸۰ درصد از دوربین‌ها و ۲۰ درصد از حضور فیزیکی پلیس استفاده خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه عنوان کرد: در موضوع پلمپ اصناف متخلف نیروی انتظامی به عنوان پشتیبان سازمان صمت و مرکز بهداشت حضور داشته و اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نیروی انتظامی فرمانده انتظامی ساوه سلامت نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۰۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی

مصوبات جلسه کارگروه دائمی پدافند غیرعامل کشور از سوی رئیس ستادکل نیروهای مسلح ابلاغ و تکالیف جدیدی برای دستگاه‌های اجرایی کشور تعیین شد.

به گزارش ایسنا، مصوبات هشتادوسومین جلسه کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور در نامه‌ای از سوی رییس ستاد کل نیروهای مسلح و کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور ابلاغ شد.

براساس تبصره یک، قانون تشکیل سازمان پدافند غیرعامل کشور، کارگروه (کمیته) دائمی پدافند غیرعامل کشور به ریاست رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، بالاترین مرجع تصمیم‌گیری در حوزه پدافند غیرعامل کشور است که تصمیمات آن با ابلاغ رئیس کارگروه مزبور برای همه دستگاه‌های لشکری، کشوری، بخش دولتی و عمومی غیردولتی لازم الاجراست و مستنکفین علاوه بر جبران خسارت وارد شده، به مجازات موضوع ماده (۵۷۶) کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی (تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده) مصوب ۲ /۳ /۱۳۷۵ محکوم می‌شوند و چنانچه خساراتی وارد نشده باشد، برابر قانون رسیدگی به تخلفات اداری مصوب ۷ /۹ /۱۳۷۲ با مستنکف رفتار خواهد شد. 

مصوبات هشتاد و سومین جلسه کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور را می‌توان اینجا مشاهده کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توقیف خودرو‌های قاچاقچیان با کار اطلاعاتی مشترک
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • تکالیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • تعیین تکلیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • جسد جوان پلدختری در کنار سیمره پیدا شد
  • جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • گنج‌یاب‌ها در ساوه به گنج نرسیدند