Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@15:43:52 GMT

مهربانی قرنطینه نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۰۷۶۳

مهربانی قرنطینه نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علی اکبر رامجردی ضمن اشاره به کمک های تاثیر گذار و همراهی مردم خیر استان فارس، اظهار داشت: با  ادامه دار شدن روند این بیماری پیرو جلسه ستاد استانی مدیریت بحران کرونا، با هدف حمایت از بیمارستان های درگیر کرونا راهکار مشارکت کارمندان برای تخصیص بخشی از حقوق شان آغاز شده است که مکاتبات آ ن از طرف استانداری فارس با تمام ارگانهای دولتی در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تشکر از همراهی کارمندان ادارات مختلف که تاکنون  با تخصیص بخشی از حقوق خود جهت تهیه بسته‌های معیشتی، وسایل حفاظت فردی، تجهیزات بیمارستانی و تقدیر از مدافعان سلامت مشارکت نموده اند اعلام کرد خیرین می‌توانند با تماس با مجمع خیرین سلامت استان نسبت به اهدای کمک‌های خود اقدام کنند.

شایان ذکر است کارمندان داوطلب با اختصاص یک  تا دو روز حقوق می تواند در این برنامه همدلی سهیم باشند.

انتهای پیام/ ن

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا هیئت همدلی مجمع خیرین سلامت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۰۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکانات حوزه سلامت خوشاب فقط برای ۲۵ درصد جمعیت کفایت می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، علی شاهی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران شهرستان خوشاب با تاکید بر حفظ سلامتی توسط مردم و مشارکت خیران‌در حوزه سلامت اظهار کرد: جوانی جمعیت موضوع مهمی است که رهبری در ۱۰ سال گذشته تاکید فراوانی بر آن دارد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان خوشاب اضافه کرد: آمار رشد جمعیت مطابق استانداردها ۲.۵ درصد باید باشد ولی در شهرستان خوشاب حدود ۲ درصد که زنگ خطر برای شهرستانی است که در حوزه کشاورزی جوانانش نقش مهمی در تولیدات کشاورزی دارند.

وی با اشاره به نوشتن برنامه ۵ ساله در حوزه بهداشت خوشاب افزود: تشکیل مجمع خیرین در شهرستان خوشاب گام بلند و مؤثری برای مشارکت خیرین در حوزه سلامت است که متأسفانه صدور مجوز آن کمی طولانی شد.

شاهی با اشاره به مشکلات ساخته نشدن بیمارستان در سلطان‌آباد گفت: کم کاری از طرف مسؤولان شبکه بهداشت و بقیه در شهرستان وجود ندارد و در حال حاضر منتظر دریافت مجوز از مسؤولان کشوری هستیم.

کد خبر 6089135

دیگر خبرها

  • غفلت ایران از سریلانکا بازار نفت آن را از ایران گرفت و به عربستان سپرد / لزوم توجه ایران به خلیج فارس در جاده نوین ابریشم
  • ۱۲۸ کلاس درس در شهرستان تنگستان ساخته می‌شود
  • حقوق و مزایای کارگران مورد توجه قرار گیرد
  • امکانات حوزه سلامت خوشاب فقط برای ۲۵ درصد جمعیت کفایت می‌کند
  • اجرای برنامه های هفته سلامت با مشارکت مردم
  • افزایش حقوقها مطابق قانون و هزینه‌های سبد خانوار نیست
  • تداوم پنجشنبه‌های مهربانی با کمک یکی از کارمندان زندان یزد
  • مشارکت بیش از ۷۴ هزار داوطلب در نوبت اول کنکور سراسری در فارس
  • کمک ۱۷۰ میلیون تومانی نیرو‌های یگان حفاظت زندان‌های فارس به جشن گلریزان
  • فراهم کردن زمینه تحصیل و ازدواج از مهم‌ترین اهداف کمیته است