Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@12:12:23 GMT

بارش برف و باران شدید در ۱۶ استان کشور از فردا

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۰۷۷۹

بارش برف و باران شدید در ۱۶ استان کشور از فردا

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سازمان هواشناسی با اعلام ورود سامانه بارشی به کشور، از بارش باران شدید و در مناطق سردسیر بارش برف در استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، اردبیل، کردستان، زنجان، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، ایلام، لرستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، قزوین، البرز و تهران خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سامانه بارشی، فردا (جمعه) در استان‌های کردستان، زنجان، خراسان‌شمالی، شمال استان‌های قزوین، البرز، تهران، سمنان و خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، ایلام، بوشهر، اصفهان و لرستان فعال است.

بنابر اعلام سازمان هواشناسی، فعالیت این سامانه بارشی تا اواخر وقت یکشنبه ادامه دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی وام یک میلیونی کرونا کامبوزیا پرتوی حسین دهقان دیگو آرماندو مارادونا هواشناسی پیش بینی وضع هوا سامانه بارشی بارش برف بارش باران بارندگی شدید محدودیت های کرونایی وام یک میلیونی کرونا کامبوزیا پرتوی حسین دهقان دیگو آرماندو مارادونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۰۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار باران و وزش باد شدید امروز در ۵ استان

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی و بررسی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری، امروز (شنبه ۸اردیبهشت) در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، فارس، برخی مناطق کرمان و جنوب یزد ابرناکی و رگبار پراکنده باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایرنا، بر اساس این گزارش از امروز تا اواسط هفته روند افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور پیش‌بینی شده است.

فردا (یکشنبه ۹ اردیبهشت) در ارتفاعات کرمان و برخی مناطق بوشهر و غرب هرمزگان ابرناکی و رگبار پراکنده باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد.

روز دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) در اغلب مناطق کشور جوی آرام خواهیم داشت.

ورود سامانه بارشی جدید از سه‌شنبه

روز سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت) سامانه بارشی از سمت غرب وارد کشور شده و در ایلام، کرمانشاه، کردستان، لرستان و جنوب آذربایجان غربی بارش‌ها رخ خواهد داد.

روز چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) سامانه بارشی ضمن فعالیت در نوار غربی کشور، بخش‌هایی از استان‌های بوشهر و فارس را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

طی سه روز آینده در نوار شرقی کشور وزش باد شدید پیش‌بینی شده است که در مناطق مستعد موجب خیزش گردوخاک می‌شود.

احتمال وزش باد در پایتخت

آسمان تهران امروز صاف تا قسمت ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد خواهد بود که در شب افزایش وزش باد را خواهیم داشت. فردا نیز همین شرایط برای پایتخت پیش‌بینی می‌شود.

کمینه و بیشینه دمای هوا امروز در پایتخت ۱۵ و ۲۵ درجه سانتیگراد است؛ همچنین از فردا روند تدریجی افزایش دما در سطح استان تهران را خواهیم داشت.

دیگر خبرها

  • سامانه بارشی وارد بوشهر می‌شود/افزایش پوشش ابر و بارش پراکنده
  • چهارمحال و بختیاری از سه‌شنبه تحث تاثیر سامانه بارشی است
  • رگبار باران و وزش باد شدید امروز در ۵ استان
  • رگبار باران و رعد و برق در ۷ استان طی امروز و فردا | ۳ روز گرد و خاکی در بخشی از کشور
  • بارش باران در ۵ استان کشور طی امروز / سامانه بارشی قوت می‌گیرد
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز سه‌شنبه
  • شنبه و یکشنبه در این مناطق کشور باران می بارد | سامانه بارشی جدید از روز سه‌شنبه وارد می شود
  • ورود سامانه‌ بارشی جدید به کشور از روز سه‌شنبه
  • رگبار شدید باران از فردا شروع می شود
  • هشدار نارنجی؛ رگبار شدید باران از فردا شروع می شود