Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد از محکومیت بیش از ۵ میلیاردی قاچاقچی سوخت در یزد خبر داد. - اخبار استانها -

علی اکبر مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یزد اظهار داشت: طبق اطلاعات واصله توسط اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی که در حین گشت زنی در محور یزد – اشکذر به یک دستگاه تریلر نفتکش مشکوک و پس از بررسی مقدار بیش از 32000 لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت گاز کشف و ضبط کرده و جهت رسیدگی به شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: متهم به دلیل مباشرت در قاچاق فراورده‌های نفتی و نداشتن هیچ‌گونه مجوزی برای فعالیت، قاچاق کالای فوق محرز و مسلم بوده است که متهم علاوه بر ضبط 32117 لیتر سوخت از نوع نفتگاز به پرداخت مبلغ پنج میلیارد و دویست و هفتاد و یک میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد. 

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد با بیان اینکه برخورد با چنین تخلفاتی به صورت ویژه در دستور کار این اداره کل است گفت: این حکم اجرا و جریمه به خزانه واریز شد.

پشت پرده قاچاق دام ـ 1| گذرگاه قاچاق قاچاق دام به زنجان افتاد/وقتی دلالان دام را "بزخری" و برای فروش به مرز می‌برندضربه 5 هزار و 445 میلیارد تومانی به شبکه‌های قاچاق مواد مخدرتهران| کشف بیش از 9 میلیارد تومان ارز و طلای قاچاق در فرودگاه امام(ره)

انتهای پیام/781/ش

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۰۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: شعبه اول بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی تایباد به پرونده قاچاق انواع لوازم یدکی خودرو  به ارزش ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون  ریال رسیدگی کرد.

سید مرتضی مدنی افزود: شعبه با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده متهم را به پرداخت پنج میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

وی گفت: با گزارش گمرک پیرامون کشف محموله قاچاق، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

دیگر خبرها

  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • سه قاچاقچی سوخت در ایرانشهر محکوم شدند
  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • قاچاقچی سوخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه شد
  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی برای مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • کشف سوخت قاچاق در شهرستان خاتم
  • کشف ۳۲ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق درشهرستان خاتم
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل