Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور امروز (پنج‌شنبه 6 آذر) در آیین افتتاح سه طرح پتروشیمی اظهار داشت: ما در یک هفته شاهد افتتاح ۳ طرح هستیم که ارزش آن ۳۰ هزار میلیارد تومان است. 

وی افزود: این موضوع برای آن افرادی که علیه ملت ایران نیت شوم داشتند باورکردنی نیست که در یک روز ۳۰ هزار میلیارد تومان طرح و پروژه مهم افتتاح شود که برای افتتاح این طرح‌ها رقمی حدود هزار میلیارد دلار اعتبار هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس جمهور با اشاره به افتتاح یک طرح در پتروشیمی که محصولش اوره و آمونیاک صادراتی است تصریح کرد: این طرح‌ها هم جهت صادرات است و هم نیازهای کشور را تامین خواهد کرد.

وی اظهار داشت: طرح فرآورش ۵۰ هزار بشکه‌ای امروز برای ما اهمیت زیادی دارد که با این مدل فرآورش، اولین باری است که ما در این صنعت گام گذاشتیم. 

روحانی خاطرنشان کرد: تاسیس مخازن بزرگ نفت، میعانات و گاز هم برای توسعه کشور نیاز است این در حالی است که در طول سال‌های گذشته ما مشکلاتی را داشتیم اما چون مخازن گاز نداشتیم این مشکل وجود داشت اما باید مخازن گاز را بسازیم که با افتتاح امروز این طرح این مشکل هم برطرف شد. 

وی تصریح کرد: ملت ایران در این 3 سال جنگ (اشاره به جنگ اقتصادی)، مقاومت خوبی داشت هر چند که قبل از آن هم مقاومت و ایستادگی داشتیم اما در طول این تحریم‌ها در واقع سه سال در جنگ و رویاروی بودیم که آنها شکست مفتضحانه خوردند و آنهایی که می‌خواستند ملت ایران جشن 22 بهمن سال ۹۷ را نبیند و دشمنان وارد کشورمان شوند همگی سرنگون شدند و همه دوران شان به پایان رسیده و چند هفته دیگر به زباله‌دان می‌روند. 

روحانی گفت: ملت بزرگ ایران با مقاومت و ایستادگی ایستاد و آنها شکست خوردند این در حالی است که ایران نشان داد که اقتصادی بزرگ و مقاوم دارد. ضمن اینکه هیچ کشوری چنین قدرتی ندارد که بتواند در سه سال جنگ مداوم و رویارویی بایستد و موفق و پیروز شود؛ عظمت ملت ایران و قدرت ملت ایران و تاب‌آوری این ملت در سایه خود اتکایی و درون زایی منطقه بوده است. 

رئیس جمهور خاطرنشان کرد:‌ ملت ایران همواره کارهای بزرگ کرده است ضمن اینکه ایران نقطه مهمی است و جایگاه جغرافیایی عظیم و بزرگ است که هیچ قدرتی نمی‌تواند ایران را حذف کند. پیشرفت ایران متعلق به منطقه و جهان است. 

ادامه دارد....

منبع: فارس

کلیدواژه: تحریم حسن روحانی ایران روحانی رئیس جمهور آمریکا ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۰۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایتخت مقاومت همگام با آزادی‌خواهان جهان علیه جنایات صهیونیست‌ها

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان بستر دانشگاه های جهان از جمله آمریکا و اروپا بیش از یک هفته ی است که صحنه آزادی خواهی و عدالت خواهی در حمایت از غزه است. 

دانشجویان و استادان دانشگاه  در پایتخت مقاومت هم  همبستگی خودرا  باخیزش جهانی  و تجمعات دانشگاهیان آمریکا  در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت برخوردهای خشن و غیر انسانی پلیس و نیروهای ویژه آمریکا نشان دادند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آمریکا تحریم‌ها علیه ۱۰ بانک بزرگ روسیه را کاهش داد
  • وزیر نفت: تولید بنزین از متانول به زودی آغاز می شود
  • عرضه جهانیِ تولید ایرانی علیه تحریم‌ها
  • پایتخت مقاومت همگام با آزادی‌خواهان جهان علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • اظهارات جدید وزیر خارجه انگلیس علیه ایران | این راهکار بزرگ‌ترین ضربه به ایران و حماس خواهد بود
  •  عدم اجرایی شدن کامل طرح تفکیک زباله از مبداء چالشی بزرگ است
  • تیتر خاص رسانه عربی در مورد ایران/ تحلیل وضعیت اقتصادی پس از «آغاز عصر تحول»
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • پیام مقاومت یمن را در نمایشگاه کتاب تهران مخابره می‌کنیم