Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، منوچهر حبیبی روز پنجشنبه در ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای استان که با حضور ایرج حریرچی معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سالن مدیریت بحران استانداری قزوین برگزار شد، افزود: اگرچه در استان به جهت نزدیکی شهرها میزان تردد بین شهری و مسافرت‌ها زیاد بوده ولی باز کنترل شده است و ۷۰۷ مورد تخلف در این خصوص ثبت شده که منجر به صدور ۳۸ مورد جریمه یک میلیون تومانی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: درصد رعایت منع مقررات تردد خودروهای شخصی از ساعت ۲۱ تا چهار صبح نیز ۸۹ درصد بوده و تعداد تخلفات آن، ۳۶۱ مورد ثبت شده که به همین میزان اعمال جریمه ۲۰۰ هزار تومانی صورت گرفته است.

معاون استاندار قزوین افزود: درصد رعایت مقررات منع تردد در شهرهای قرمز ۹۳ درصد و میزان تخلفات ۹۱ مورد بوده که برای هشت مورد اعمال جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و برای ۶۷ مورد اعمال جریمه یک میلیون تومانی را در پی داشته است.

این مسوول گفت:از مدت اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌ها درصد اجرای محدودیت‌های ابلاغی توسط ادارات ۹۶ درصد بوده است و برای رعایت نکردن دستورالعمل‌ها و مصوبات، سه مدیر را اخطار کتبی و سه مدیر را توبیخ کرده ایم.

حبیبی اضافه کرد: درصد میزان اجرای محدودیت‌های ابلاغی در فضاهای تجاری، بازرگانی و خدماتی ۹۵ درصد بوده و تعداد تخلفات ۹۴ مورد و ۷۰ مورد پلمپ طی مدت اجرای طرح در استان صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: درصد میزان رعایت مدارس و حضور نیافتن دانش آموزان در مدارس ۱۰۰ درصد، میزان رعایت آموزشگاه‌های خصوصی بالای ۹۶ درصد، رعایت دستورالعمل‌ها در حوزه‌های علمیه ۱۰۰ درصد و برگزار نشدن نماز جمعه هم ۱۰۰ درصد در استان بوده است.

حبیبی گفت: در کنار ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونا هم در استان به دستور استاندار قزوین فعال شده است و با ۱۰ کمیته ترافیکی و تردد،اصناف و بازار،ساماندهی نیروی انسانی، قضایی، فرهنگی، اطلاع رسانی، درمان و غربالگری، پاسخگویی و کمیته ارزیابی عملکرد فعالیت دارد.

وی گفت: کمیته فرهنگی با مسوولیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسوولیت مدیریت فضای مجازی و تهیه برنامه محتوایی را در فضای مجازی با ترکیب حوزه هنری، صدا و سیما، فرهنگ و ارشاد اسلامی و دستگاه‌های فرهنگی برعهده دارد چون در این مدت مردم اغلب در خانه هستند و از فضای مجازی استفاده می‌کنند.

حبیبی اضافه کرد: در حوزه ترافیکی و تردد هم به دلیل محدودیت‌های وضع شده، معاون امور عمرانی به عنوان مسوول این کمیته است و ترددهای درون و برون شهری را با هماهنگی پلیس راه مدیریت می‌کنند.

وی افزود: در حوزه اصناف و بازار هم با مدیریت معاون اقتصادی وضعیت بازار و فضاهای تجاری مورد رصد و پایش قرار می‌گیرد.

برچسب‌ها ویروس کرونا استان قزوین استانداری قزوین پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استان قزوین استانداری قزوین ویروس کرونا استان قزوین استانداری قزوین اخبار کنکور محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۰۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متخلفان‌تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند

حسین نجف‌زاده مدیرکل تعزیرات‌حکومتی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه متخلفان تعزیراتی در استان ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند، گفت: یکی از این پرونده‌ها مربوط به مشاور املاک متخلف بود که به پرداخت ۴ میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال جریمه‌نقدی محکوم شد.

وی اضافه کرد: در این پرونده، به تخلف واحد مشاوراملاکی در ارائه خدمات انجام معامله به میزان ۴۵۷ میلیون ریال و تنظیم قرارداد غیررسمی در شعبه ششم بدوی تعزیرات‌حکومتی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

نجف‌زاده ادامه داد: شعبه رسیدگی‌کننده با بررسی پرونده و ارائه‌نکردن اسناد و دلایل قانونی، تخلف انتسابی را محرز اعلام و علاوه بر پرداخت ۴۵۷ میلیون ریال به عنوان جبران خسارت در حق شاکی خصوصی متهم را به پرداخت ۴ میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال جریمه‌نقدی معادل ۱۰ برابر مبلغ گران‌فروشی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات‌حکومتی آذربایجان‌غربی در ادامه گفت: در پرونده دیگری، تخلف واحد موبایل‌فروشی برای تقلب در فروش گوشی آیفون ۱۱ به میزان ۲۱۶ میلیون ریال در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

نجف‌زاده بیان کرد: شعبه رسیدگی‌کننده با بررسی پرونده و ارائه‌نکردن اسناد و دلایل قانونی، تخلف انتسابی را محرز اعلام و علاوه بر پرداخت ۲۱۶ میلیون ریال به عنوان جبران خسارت در حق شاکی خصوصی، متهم را به پرداخت ۲ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر میزان تخلف محکوم کرد.

وی در خصوص پروده پزشک متخلف نیز تصریح کرد: در این پرونده یک مراجعه کننده به علت اضافه دریافتی به میزان ۱۲۲ میلیون ریال از یک پزشک شکایت کرده بود.

وی افزود: با بررسی پرونده، تخلف انتسابی به پزشک محرز و این فرد علاوه بر توبیخ کتبی و درج در پرونده پزشکی، یک میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال جریمه شد.

مدیرکل تعزیرات‌حکومتی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: همچنین یک نانوا و یک شیرینی‌فروش به ترتیب به علت کم‌فروشی و گران‌فروشی به پرداخت ۱۳۰ و ۲۲۰ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • متخلفان‌تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • آخرین آمار از میزان بارش‌ها در کشور / ایران از خشکسالی دور شد؟
  • جریمه ۲۰۰ میلیون تومانی تراکتور
  • تراکتور به خاطر تماشاگرانش 200 میلیون جریمه شد
  • میزان پرشدگی مخازن سد‌های کشور
  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان
  • چند درصد جریمه های رانندگی اشتباهی است؟ ؛ توضیحات مهم رئیس پلیس راهور
  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد
  • ۸۰۳ میلیون دلار محصولات شیلاتی از مازندران صادر شد
  • ۱۰ درصد از تولیدات گل و گیاه مازندران صادر می‌شود