Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از کنترل وضعیت ابتلا مسافران به کوید ۱۹ قبل از صدور بلیت در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، اسدالله جلال‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اجرای بند 7 مصوبات جلسه چهل و دوم ستاد ملی مدیریت کرونا مبنی بر عدم جابجایی متقاضیان سفر دارای تست کرونا مثبت با ناوگان عمومی برون شهری، نسبت به برقراری ارتباط نرم افزاری سامانه صدور بلیت شرکتهای حمل و نقل مسافر استان با گذرگاه خدمات الکترونیکی (سروا) - پایگاه داده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اقدام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: در این طرح با ورود اطلاعات کد ملی مسافر و ارتباط نرم افزاری موجود با پایگاه داده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وضعیت ابتلا مسافر به کوید 19 بررسی و از صدور بلیت برای مسافرین مبتلا به کوید 19 خودداری می‌شود.

کاهش 33 درصدی تردد خودروهای شخصی در جاده‌های کشور/استعلام کرونا مسافران هوایی از پنج‌شنبهاهدای ماسک رایگان به مسافران اتوبوسهای تندرو  تهرانپارس تا پایانه آزادیجابه‌جایی مسافران جاده‌ای در استان فارس محدود شد

وی به امکان بررسی وضعیت ابتلا به ویروس کرونا از طریق وب سایت www.safarvip.com  اشاره کرد و افزود: از طریق این وب سایت بررسی وضعیت مسافرینی که در طول مسیر به وسیله نقلیه سوار می‌شوند نیز فراهم شده است.

جلال‌زاده ادامه داد: این طرح همزمان با شروع محدودیت‌ها در کشور در استان اجرایی شده و تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت و از مسافرین درخواست می‌شود به منظور جلوگیری از سرگردانی در پایانه‌های مسافری ، قبل از سفر نسبت به بررسی وضعیت ابتلا به ویروس از طریق وب سایت مذکور اقدام کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی یادآور شد: در صورت مشاهده تخلف و یا دریافت گزارش مبنی بر عدم رعایت استعلام وضعیت ابتلا مسافرین مراتب به کمیسیون رسیدگی به تخلفات ارجاع و مجوز فعالیت شرکت، مؤسسه حمل و نقل و یا راننده متخلف به مدت یکسال لغو خواهدشد.

وی به وضعیت جابجایی مسافرین با ناوگان عمومی برون شهری اشاره کرد و افزود: از ابتدای طرح محدودیت تردد (یک آذرماه) تا تاریخ چهارم آذر 5 هزار و 520 نفر به استان وارد و چهار هزار و 116 نفر از استان خارج و 9 هزار و 217 نفر داخل استان جابجا شده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ترتیب 20 درصد، 57 درصد  و 18 درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام/ 251/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خراسان جنوبی وضعیت ابتلا صدور بلیت حمل و نقل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۰۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران اضافه شد

به گزارش قدس خراسان، مصطفی نصیری ورگ اظهار کرد: این قطارهای فوق العاده به منظور تسهیل در سفر زائران حضرت رضا(ع) در تعطیلات پیش رو، از امروز تا ۱۵ اردیبهشت ماه برقرار شده است.

مدیر کل راه آهن خراسان گفت: عرضه بلیت این قطارها نیز از امروز در سکوهای فروش اینترنتی و دفاتر فروش بلیت آژانس های مسافرتی آغاز شده و در مجموع در پنج روز ۶ هزار و ۷۰۰ نفر به ظرفیت جابجایی مسافر در این مسیر ریلی افزوده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • فرآیند صدور گواهی پایان کار ساختمان تسریع شد
  • آیا مالاریا از مرزهای شرقی وارد کشور شده است؟
  • گلایه رانندگان از روکش فرسوده آسفالت جاده سبزوار - بردسکن + تصاویر
  • ۳ رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران اضافه شد
  • صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در خراسان جنوبی
  • کنترل ۲۱۵۰ دستگاه ناوگان عمومی در محور‌های مازندران
  • ظرفیت تمامی قطارهای فوق العاده مشهد در دقایق اول تکمیل شد
  • کنترل ۲ میلیون متر مکعب سیلاب در سازه‌های آبخیزداری بیرجند
  • یخبندان و سرما در راه خراسان جنوبی/ صدور هشدار سطح زرد
  • هشدار به مسافران شمال؛ این جاده ۳ روز مسدود است