Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@15:28:07 GMT

بسیجیان در تداوم راه انقلاب نقش مؤثری دارند

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۱۰۹۰

بسیجیان در تداوم راه انقلاب نقش مؤثری دارند

حجت الاسلام حسینی نوری، با اشاره به نقش بسیج در صحنه های مختلف انقلاب، گفت: امروز بسیج در تداوم راه انقلاب رسالت خطیری بر دوش دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «سید مصطفی حسینی نوری»، امروز(6آذر) در دیدار با جمعی از بسیجیان دورود اظهار داشت: اخلاص عمل و ایمان قوی رمز موفقیت بسیجیان در عرصه های مختلف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه دورود به نقش مؤثر بسیجیان در تداوم راه انقلاب اشاره کرد و افزود: امروز بسیجیان باید در این زمینه هوشیار بوده و برنامه ریزی داشته باشند.

 

وی تصریح کرد: هیئت ها باید در حوزه پژوهشی، آموزشی، تربیتی و قرآنی تلاش بیشتری داشته باشند و فعالیت خود را در راستای گام دوم انقلاب افزایش دهند.

 

حجت الاسلام حسینی نوری با تأکید بر اعتماد به توانمندی نیروی جوان، بیان کرد: هیئت ها در راستای عضو گیری و جذب جوانان برنامه ریزی داشته باشند.

 

وی خاطرنشان کرد: امروزه باید به سمت نیاز جامعه حرکت کرد، نیاز جوانان را شناسایی و در رفع این نیازها کوشا بود.

پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: تفکر بسیجی بسیج انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۱۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ما نیازمند معلمان تراز انقلاب هستیم

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده در خطبه های نماز جمعه با اشاره به اینکه معلمین در تحول بنیادین آموزش و پرورش نقش اول را دارند، گفت: اولین نقش در تربیت را مربیان دارند و این قشر شریف‌ترین افراد جامعه هستند که به سبب رسالت انبیا را دارند.
 
وی ادامه داد: اگر نظام آموزش و پرورش در ایران بر همین مبنا از دو واژه «تربیت و تعلیم» استوار می‌شد، همانگونه که در کشورهای عربی اول تربیت و تعلیم است، بسیار اثرات بهتری را داشت و لذا در جامعه قدر و منزلت معلم باید رفیع باشد.
 
امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه ۱۴ هزار شهید کارگر را تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌ایم که این افتخار جامعه کارگری است، گفت: این شهدا مظهر عزت و سربلندی جامعه کارگری ما هستند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده عنوان کرد: شعار سال که جهش تولید با مشارکت مردمی است متوجه این شغل است که نقشی بی بدیل در اقتصاد دارند که می‌توانند با تلاش سطح تولید را بالا ببرند یا کاهش دهند.
 
وی اظهار کرد: کارگران ما امروز کم توقع‌ترین اقشار در جامعه هستند و پایین‌ترین حقوق دستمزدها برای آنها است، اما سوال اینجاست که چرا باید این گونه باشد که سخت‌ترین کارها را انجام دهند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده با اشاره به روز خلیج فارس، ابراز کرد: قرار دادن نام روز خلیج فارس ناظر بر این است که در جامعه ما فرهنگ استکبار ستیزی در جای جای میهن اسلامی جایگاه بالا دارد.
 
وی اظهار کرد: خلیج فارس در راهبرد امنیت ملی ما یک نقش و سهم بی‌بدیل دارد و خلیج در قبل از اسلام و میلاد مسیح نیز در منابع اسلامی خلیج فارس بوده و دریای پارس نام نهاده است و این نام نیز خواهد ماند.
 
امام جمعه بندرعباس با تأکید بر اینکه در هیچ جای از اسناد تاریخی نامی به جز خلیج فارس وجود ندارد، گفت: مگر می‌شود با یک تاریخ جنگید و نام اماکن مختلف که به رسمیت شناخته‌ شده‌اند را تغییر داد، بنابراین باید مراقبت کنیم و وظیفه ما است که در مقابل تحریف تاریخ ایستادگی کنیم.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • احکام دین باید در اجتماع جاری شود
  • ما نیازمند معلمان تراز انقلاب هستیم
  • آینده شغلی طلبه تداوم کار انبیاء است
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • مازندران؛ مهد علم و دانش و نیروی انسانی کارآمد
  • استقلال سیاسی کشور ایران بی‌مثال است / تداوم جدی در اجرایی شدن طرح نور
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • تداوم طرح نور با جدیت
  • تداوم باران بهاری در سیستان وبلوچستان
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه