Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، اضطراب و نگرانی مردم مراوه‌تپه از احتمال وقوع پس‌لرزه‌ سبب شد تعدادی از مردم مرزنشین این شهرستان و دیگر شهرهای اطراف، شب گذشته را با وجود سرمای هوای منطقه در خودروها یا چادرهای مسافرتی به صبح رسانند.

در حال حاضر تیم‌های امدادی اورژانس و هلال احمر مراوه تپه با بسیج کامل امکانات و نیروی انسانی در آماده باش کامل به سر می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فرماندار مراوه‌تپه گفت: تاکنون گزارشی از بروز خسارت در این شهرستان به دلیل زمین لرزه دریافت نشده است.

امانگلدی ضمیر اظهار کرد: هم اکنون تمام گروه‌های امدادی عضو ستاد مدیریت بحران مراوه تپه در آماده باش کامل هستند تا به محض گزارش از خسارت احتمالی به محل حادثه اعزام شوند.

منصور خوجملی، مدیر شبکه بهداشت و درمان مراوه تپه نیز گفت: براثر زمین لرزه شب گذشته هیچ گزارشی از آسیب‌دیدگی شهروندان در این شهرستان دریافت نشده است.

مرکز لرزه‌نگاری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران اعلام کرد زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴.۸ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) در ساعت ۲۳:۴۱ چهارشنبه شب در عمق ۱۰ کیلومتری زمین به وقوع پیوست.

این زمین لرزه در فاصله‌های ۲۱ کیلومتری مراوه‌تپه گلستان و ۴۷ کیلومتری گرماب خراسان شمالی رخ داد.

شهرستان مراوه‌تپه ۶۷ هزار نفر جمعیت دارد که در دو نقطه شهری و ۱۰۸ روستا سکونت دارند.

کد خبر 568006 برچسب‌ها زلزله استان گلستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: زلزله استان گلستان زمین لرزه مراوه تپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۱۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین لرزه در شهمیرزاد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  بر اساس اعلام مرکز لرزه نگاری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران این زمین لرزه ساعت ۱۰ و ۲ دقیقه و ۴۶ ثانیه عمق ۸ کیلومتری زمین در میامی را لرزانده است.
بررسی تیم‌های ارزیاب نشان می‌دهد این زمین لرزه خسارتی نداشته است

دیگر خبرها

  • آبگیری کامل سد و بند‌های خاکی شهرستان گراش
  • زمین لرزه در شهمیرزاد
  • خسارت ندیدن بناهای بافت تاریخی زواره
  • زلزله‌ای ۶.۱ ریشتری این کشور را لرزاند (فیلم)
  • زلزله در مرزن‌آباد ؛ جدیدترین گزارش‌ها از زلزله ۳.۷ ریشتری در نزدیکی چالوس
  • پس‌لرزه ۶.۱ ریشتری در تایوان خسارت به‌ جا گذاشت
  • انجام تعمیرات کامل نیروگاه برق شهرستان ری
  • سازماندهی ۴۹۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با حوادث احتمالی سامانه بارشی
  • زلزله کوهبنان کرمان را لرزاند
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد